quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
En de 3 gezusters gaat waarschijnlijk dicht olé olé! Het werd toch al rustiger omdat niemand meer entree wilde betalen.
Precies, kut afzetters daar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een kuttent. We hadden er wel eens schoolfeesten maar verder kwam ik er nooit. Dure tent
Naast de Kees.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:36 schreef Ceased2Be het volgende:
O dat is die tent die in het vormalige pand van de Kings zit toch?
O wacht, dat was de Galaxy, Kings zit/zat in de Vughterstraat...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Precies, kut afzetters daar.
[..]
Naast de Kees.
Verstandskiezen laten trekkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! zo, niet eens tot pagina 12 gekomen zeg :p en wat gaat iedereen zoal doen vandaag?
Gefeliciteerd en troost je, ik word over 3 weken alweer 31quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
Leren en dit weekend ben ik jarig.Word alweer 22
Tijd gaat zo snel.
Ik ben al 31.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en troost je, ik word over 3 weken alweer 31
TIP: geen pinda's eten de komende tijdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Hij is eruitTering het voelt niet lekker
Zoals ik me nu voel eet ik niks de komende weekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
TIP: geen pinda's eten de komende tijd![]()
Bij mij zijn ze alle 4 getrokken, nooit zoveel last van gehad eigenlijk.
Hoe vaak ben je al 31 geworden dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en troost je, ik word over 3 weken alweer 31
Dus dan kom je er toch zo uit te zien als dat plaatje van een paar topics terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals ik me nu voel eet ik niks de komende week
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus dan kom je er toch zo uit te zien als dat plaatje van een paar topics terug.
Moet dat dan.quote:
lol, moet je maar op tijd je bedje in gaan hequote:
Ik wilde zeggen: ff doorbijten! Maar dat is niet echt gepast hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Hij is eruitTering het voelt niet lekker
Al bijgekomen van je foto avontuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |