quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
En de 3 gezusters gaat waarschijnlijk dicht olé olé! Het werd toch al rustiger omdat niemand meer entree wilde betalen.
Precies, kut afzetters daar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat een kuttent. We hadden er wel eens schoolfeesten maar verder kwam ik er nooit. Dure tent
Naast de Kees.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:36 schreef Ceased2Be het volgende:
O dat is die tent die in het vormalige pand van de Kings zit toch?
O wacht, dat was de Galaxy, Kings zit/zat in de Vughterstraat...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Precies, kut afzetters daar.
[..]
Naast de Kees.
Verstandskiezen laten trekkenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:02 schreef FedExpress het volgende:
goedemorgen! zo, niet eens tot pagina 12 gekomen zeg :p en wat gaat iedereen zoal doen vandaag?
Gefeliciteerd en troost je, ik word over 3 weken alweer 31quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
Leren en dit weekend ben ik jarig.Word alweer 22
Tijd gaat zo snel.
Ik ben al 31.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en troost je, ik word over 3 weken alweer 31
TIP: geen pinda's eten de komende tijdquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Hij is eruitTering het voelt niet lekker
Zoals ik me nu voel eet ik niks de komende weekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
TIP: geen pinda's eten de komende tijd![]()
Bij mij zijn ze alle 4 getrokken, nooit zoveel last van gehad eigenlijk.
Hoe vaak ben je al 31 geworden dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dus dan kom je er toch zo uit te zien als dat plaatje van een paar topics terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zoals ik me nu voel eet ik niks de komende week
quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus dan kom je er toch zo uit te zien als dat plaatje van een paar topics terug.
Moet dat dan.quote:
lol, moet je maar op tijd je bedje in gaan hequote:
Ik wilde zeggen: ff doorbijten! Maar dat is niet echt gepast hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Hij is eruitTering het voelt niet lekker
Al bijgekomen van je foto avontuurquote:
Doe maar slimquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
lol, moet je maar op tijd je bedje in gaan he![]()
Ik ga wat studeren, vanavond trainen. Daarna weet ik nog niet![]()
Tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoorHeb wel blaren gelopen, maar die helen vast wel
Ja sorry, kan het ook niet helpenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doe maar slim
StuderenSucces danmaar haha
Ja, goed ideequote:
Hahha nee inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja sorry, kan het ook niet helpen![]()
Goed gefitnesst ?
Niet geweest? Nou, daar gingen je goede bedoelingen danquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahha nee inderdaadMaar alleen maar beter toch
Nee ben niet geweest
Zo en nu mn paspoort verlengen, kijken of ik mag blijven in Nederland
Houdoe allemaal
Moeten we alvast iets verzinnen tegen je uitzetting?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zo en nu mn paspoort verlengen, kijken of ik mag blijven in Nederland
Houdoe allemaal
Wat ergquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hoezo erg? Ik moet het nog maar zien te halenquote:
Jij eet een paar weken niet, dus dat ga je niet halen nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo erg? Ik moet het nog maar zien te halen
Ben ik straks wel slankquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij eet een paar weken niet, dus dat ga je niet halen nee.
Jeahquote:
trust me, I knowquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dit is Den Bosch hé, niet Amsterdam.
Helaas, gelukkig mag ik blijvenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moeten we alvast iets verzinnen tegen je uitzetting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Helaas, gelukkig mag ik blijven
En FedExpress ik ben chinees hoor
gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Het scheelt niet veelquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had verwacht dat dit topic al vol zou zijn, valt me weer tegen.![]()
mij ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had verwacht dat dit topic al vol zou zijn, valt me weer tegen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |