Ja jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen genade. De mijne komt nog wel. Zo bijzonder is het niet
Geloof mequote:
Nee doe ik ook nietquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Thank god!
Nu nog foto van jou?
Ach je moet iets als je al 20 bent hequote:
Zullen we samen weigeren?quote:
Ook jij ontkomt er niet aan.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach je moet iets als je al 20 bent he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Je word al oud.
En bukken is voor het meisje heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoveel schelen we niet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En bukken is voor het meisje he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoveel schelen we niet![]()
![]()
Nou.. Dezelfde leeftijd zullen we niet halen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik denk dat dat niet gaat werkenquote:
Ik ben jou vergeten.quote:
Ach, wat is 4 jaar nou. Gaan we nog kattekwaad uithalen op de Rosmalense kermis?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Nou.. Dezelfde leeftijd zullen we niet halen
Dan doe ik dat ookquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gaat werken
Ik zal er zo ff eentje posten voor korte tijd
Fixedquote:
Deal! Kan jij een suzuki swift regelen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, wat is 4 jaar nou. Gaan we nog kattekwaad uithalen op de Rosmalense kermis?
Ik heb nog geen strafblad. En het is leuker de stroomvoorziening op te blazenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Deal! Kan jij een suzuki swift regelen?
Onthoud wel dat jij wel je strafblad houd he..
Of is die al zo lang dat dat ook niet meer uitmaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |