hedde m nie gevat jong?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zag net 't lekkere hapje weer toen ik m'n bestelling ging ophalen.
Verder dan een beetje dom giechelen en iets dom verkeerd opvatten kwam ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Verder dan een beetje dom giechelen en iets dom verkeerd opvatten kwam ik niet.![]()
![]()
Jaaa, dalijk is het een fokker en word ik herkend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:Waar werk tie SuperrrTuxxx?
WEEEEEEKEEENDDD
dat heeft hij dan nu toch al met je blunder enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jaaa, dalijk is het een fokker en word ik herkend.![]()
Mijn god leef jij ook nog.quote:
Overal en nergens. Heb je nog zien fietsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn god leef jij ook nog.![]()
Waar was je?
quote:
Waar en wanneer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Overal en nergens. Heb je nog zien fietsen
Wat? Mag dat niet?quote:
Het is meer van: waar komt die gast in een keer vandaanquote:
Vanmiddag vlakbij het spoorquote:
Klopt. Zat jij in zo'n ding op het spoor dan?quote:
SuperrrTuxxx! Dit is je man uit de winkelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:42 schreef Madridista het volgende:
Ik wil met SuperTuxxx naar bed
Neen, ik was daar iemand voor het raam aan het batsenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt. Zat jij in zo'n ding op het spoor dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Elke kans op seks moet aangenomen worden of nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx! Dit is je man uit de winkel
Grijp die kans meid!
Geloof er niks van, waar is het bewijs dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grijp die kans meid!
In je broekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geloof er niks van, waar is het bewijs dan?
Moet jij nodig zeggen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elke kans op seks moet aangenomen worden of niet
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Grijp die kans meid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |