Ah op die manier, nee ik weet al wie er dood moet, maar ik dacht dat je me ging pm'en over mensen die mij wel ff konden helpen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is Engelen, Maaspoort en Eindhoven te ver weg?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah op die manier, nee ik weet al wie er dood moet, maar ik dacht dat je me ging pm'en over mensen die mij wel ff konden helpen.
Een klojo van een bedrijf in Helmond die mij hoort te helpen, maar ondertussen mij lekker met de kosten laat zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohhh nou ik wil je best helpen hoor![]()
Even mn agressie afreageren ofzo
Wie wil je dood hebben?
Dat zeg ik wel als ik ervan verlost ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:18 schreef ruud.nl het volgende:
Welk bedrijf?
quote:
Hahaquote:
Optredens enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh is daar iets te doen dan?
Gewoon open toch haha, misschien wel even kijken ofzo
Jij nog plannen van het weekend, SuperrrTuxxx?
hij zei truxquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:03 schreef opgebaarde het volgende:
Gogogoo Jazz
En het blijft lekker weer
Wat is het nadeel trux?
zeker dolle boelquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
1 van de foto's van gisteravond.Ziet er dolletjes uit he.
![]()
[ afbeelding ]
haha, inderdaad! rustig dagje gisteren. stilte voor de storm denk ik...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 05:22 schreef Ceased2Be het volgende:
'mogge!
Bizar, ben om 22:30 gaan slapen en heb maar 2 posts gemist ipv 200? Is Bijdehand ziek?
Ik was afgelopen maandag en dinsdag op de radioquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm...
Ik was pas geleden op zondag op Nederland nogwat en later nog bij DWDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |