Toch sneller dan Bijdehandquote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
pfoe, dat duurde lang![]()
nu echt welterusten!
Het is geen wedstrijd hierquote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch sneller dan Bijdehand
Houdoe!
Daarom.quote:
quote:
Wat ben je laat?quote:
Ik was al om 05:20 wakker, maar had nog geen zin om te postenquote:
aaaaawquote:Op maandag 17 mei 2010 10:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goeiemorgen![]()
Word ik net gewekt door het Arabische gejengel van de buren.Opzich niet zo erg op dit tijdstip, maar ik viel pas in slaap toen de vogeltjes alweer gingen fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |