Toch sneller dan Bijdehandquote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef FedExpress het volgende:
pfoe, dat duurde lang![]()
nu echt welterusten!
Het is geen wedstrijd hierquote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch sneller dan Bijdehand
Houdoe!
Daarom.quote:
Waarom doe je zo tegen mijquote:
quote:
quote:
Wat ben je laat?quote:
Ik was al om 05:20 wakker, maar had nog geen zin om te postenquote:
aaaaawquote:Op maandag 17 mei 2010 10:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Goeiemorgen![]()
Word ik net gewekt door het Arabische gejengel van de buren.Opzich niet zo erg op dit tijdstip, maar ik viel pas in slaap toen de vogeltjes alweer gingen fluiten.
Eenzaam ende vrolijkquote:
nice, gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 mei 2010 12:33 schreef djayzz het volgende:
Vanavond naar The Baseballs in de melkweg
Gewonnen bij 3fm vanochtend
quote:
straks ff werken, verder niks. jij dan?quote:Op maandag 17 mei 2010 17:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Hier ook fitness
Jullie nog plannen voor vandaag?
Heb jij die ooit wel danquote:
Neequote:
Dat dacht ik al, daarom vroeg ik het ook.quote:
Geef nergens iets om johquote:Op maandag 17 mei 2010 18:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, daarom vroeg ik het ook.
Dat klinkt best kansloos.quote:
Nee johquote:
Ben jij er ook zo eentje?quote:
Maar niks plannen is iets anders dan nergens iets om geven.quote:
quote:
Ik doe het allebei, tegelijkquote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar niks plannen is iets anders dan nergens iets om geven.
Dus je loopt altijd over iedereen heen zomaar.quote:
Nee want dan zou ik ze plettenquote:Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus je loopt altijd over iedereen heen zomaar.
quote:
Zeg maar niks neequote:
quote:
Ik weet niet eens waarom ikquote:
Wat moet het dan zijn?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waarom ikerbij doe
Waarom kan je niet beide doen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar niks plannen is iets anders dan nergens iets om geven.
Hm...quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:
quote:
Is toch zoquote:
Niet.quote:
Welles.quote:
Jij bent niet lief.quote:
Dat beweer ik ook nietquote:
Nicequote:
Story of your life?quote:
mooi zo! nog leuke foto's?quote:
quote:
Ja, wel een paar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mooi zo! nog leuke foto's?
Hmmm... al 2 uur wakker en nog lang te gaan vandaag. Ik zal hier vandaag niet veel te vinden zijn denk ik
Heerlijk is dat jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:38 schreef Ceased2Be het volgende:
Ken het gevoel, gisteren zo gek geweest om m'n carpooler in Berlicum thuis af te zetten maar die moest ik vanochtend ook weer oppikken. dus om 5 uur in de auto naar berlicum en vervolgens door naar A'dam.
Wel lekker om 6:30 begonnen maar zit hier nog zeker tot 14:30 vandaag
Nee ik was al keimoe.quote:
Ik dacht al. Kweet dat ik saai ben, maar zo saai...quote:
Hoezo ben jij saai dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht al. Kweet dat ik saai ben, maar zo saai...
Geen ideequote:
Aber neinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef ruud.nl het volgende:
Ik ben ook weer terug, nog iets gebeurd hier afgelopen week?
De helft van de stad is ontploft...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef ruud.nl het volgende:
Ik ben ook weer terug, nog iets gebeurd hier afgelopen week?
quote:
Vond het alleen raar dat het uitzich hier in een keer een groot leeg zwart veld was tot aan de Sint Janquote:
Maar Boschveld is er nog, onkruid vergaat niet he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vond het alleen raar dat het uitzich hier in een keer een groot leeg zwart veld was tot aan de Sint JanDacht dat ik droomde
Ze slopen al die oude wijken en bouwen er nieuwe huizen dus gaat vanzelf wegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar Boschveld is er nog, onkruid vergaat niet he.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze slopen al die oude wijken en bouwen er nieuwe huizen dus gaat vanzelf wegIs echt vaag
Hoe komt het? Ik ben vandaag voor de 2e keer op rij om kwart voor 12 wakker gewordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Heb trouwens daarstraks een uur knock out op de bank gelegen, zo moe was ik dus.
Gewoon door slecht slapen een hendig sjiek slaaptekort op te bouwen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe komt het? Ik ben vandaag voor de 2e keer op rij om kwart voor 12 wakker gewordenTerwijl m'n lessen om half 12 waren afgelopen
Been there, done that...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gewoon door slecht slapen een hendig sjiek slaaptekort op te bouwen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Juist niet, want dan moet ik jou FedExpress noemen. Nu pas het mooi bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist niet, want dan moet ik jou FedExpress noemen. Nu pas het mooi bij elkaar.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen doen dat verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ik nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen doen dat verkeerd.![]()
Ik niet, zo stond je eerst in m'n mobielquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zoveel mensen doen dat verkeerd.![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik niet, zo stond je eerst in m'n mobiel
Stondquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik niet, zo stond je eerst in m'n mobiel
Ja, telefoon was kapotquote:
Oh kweenie, dus die ik heb kan wel weg dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, telefoon was kapotHeeft best lang in m'n msnnaam gestaan, dat ik nieuwe nummers moest
Nee, heb simkaart nog. Maar de nummer slaat hij bij een HTC automatisch op de telefoon zelf op, op sim moet handmatigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh kweenie, dus die ik heb kan wel weg dan.
Ah okee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, heb simkaart nog. Maar de nummer slaat hij bij een HTC automatisch op de telefoon zelf op, op sim moet handmatig
Heb welgeteld 7 nummers nu in m'n lijst staanquote:
Wow stoer!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb welgeteld 7 nummers nu in m'n lijst staan
Van mij mag jequote:
Makkelijker jaquote:
Ik ben dan ook een stoere jongenquote:
Kan, maarja ik ben Nederlandse he, als 't ff gratis kan.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan, maarja ik ben Nederlandse he, als 't ff gratis kan.
Got itquote:
quote:
/stalkermodus:aanquote:
Jij mag dat wel hoor.quote:
Danku, ik ben benieuwd.quote:
quote:
Ik ookquote:
Hoezo?quote:
Ik ga je toch niet stalkenquote:
Oke, dan niet.quote:
Die heb ik niet, maar ik zou er gaarne weer eens eentje willen ontmoetenquote:
Whut?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar ik zou er gaarne weer eens eentje willen ontmoeten
OF JE KOFFIE MOET, KUT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OF JE KOFFIE MOET, KUT.Ik heb daar echt nog nooit 1 seconde van gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Jij hoeft maar uit je raam te kijken om dat soort volk te zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nog nooit 1 seconde van gezien.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar ik zou er gaarne weer eens eentje willen ontmoeten
je bent op dreef vandaag zegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hoeft maar uit je raam te kijken om dat soort volk te zien
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij hoeft maar uit je raam te kijken om dat soort volk te zien
Ben jij ook opzoek naar een pussy?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij ook opzoek naar een pussy?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ben jij ook opzoek naar een pussy?
Moet soms hequote:
Zeg jaquote:
Kinderbedtijdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:25 schreef FedExpress het volgende:
ik ga slapen! wat slaap inhalen![]()
Tot morgen keinders!
quote:
Trusten!quote:
quote:
quote:
Tilburg.quote:
Ach, ik ga de stad voorbij, recht naar de uni. Dan valt het mee hoorquote:
Spreek voor jezelfquote:
K zeg altijd dat ik naar school ga, maar die plek in Tilburg is gewoon de uniquote:
Idem.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf![]()
Heb meer lol op m'n werk dan ik ooit heb gehad op school
Maar hoe bevalt het tussen de kakkers met hun ge-uni.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
K zeg altijd dat ik naar school ga, maar die plek in Tilburg is gewoon de uni
Kakkersquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt het tussen de kakkers met hun ge-uni.![]()
De link 'kakkers' en 'uni' mis ik evenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt het tussen de kakkers met hun ge-uni.![]()
Uhm nee gelukkig nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
nog plannen vandaag?
Vanavond feestje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
nog plannen vandaag?
haha, okeequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De Schutskamp, maar ik bak er nog niet veel van, vanavond m'n 3e les.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dacht ik bij een winkel (voor het eerst) te gaan afpingelen, blijken ze gewoon een laagste prijsgarantie te hebben.
![]()
Ben alleen aan de verkoper vergeten te vragen of hij ook te koop is.Was volgens mij wel een beetje jong voor mij, maar daar voel je niks van.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dacht ik bij een winkel (voor het eerst) te gaan afpingelen, blijken ze gewoon een laagste prijsgarantie te hebben.
![]()
Ben alleen aan de verkoper vergeten te vragen of hij ook te koop is.Was volgens mij wel een beetje jong voor mij, maar daar voel je niks van.
Hahahaha vraag de volgende keerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Dat durf ik toch niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha vraag de volgende keer
quote:
quote:
Gewoon doen. Mannen zeggen altijd ja.quote:
speak for yourselfquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mannen zeggen altijd ja.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mannen zeggen altijd ja.
Ik geef haar alleen wat zelfvertrouwenquote:
zodat ze op dr bek kan gaan bij die kerel zeker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik geef haar alleen wat zelfvertrouwenZelfs ik kan nee zeggen
Dat dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zodat ze op dr bek kan gaan bij die kerel zeker?echt sociaal van je
![]()
Heb zelfvertrouwen! Erg belangrijk!quote:
Ik was met een heleboel mensen in de BBS, dus da's wel te doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow durf jij je daar in het donker te vertonen? Gelukkig heb je je vermaakt
Ich gehe slapfen, truste
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef FedExpress het volgende:
zo, ik ben er weer!Nou da's wel een vluggertje hier dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor je anders niet klagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou da's wel een vluggertje hier dan.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou da's wel een vluggertje hier dan.
quote:
Ben vandaag van de flauwe humorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap het niet meer.En zoveel heb ik toch niet gedronken.
Alleen vandaag maar?quote:
Gelukkig niet. Het is een van mijn kenmerkenquote:
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.quote:
Ik hou wel van een beetje hittequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Het is een van mijn kenmerken
quote:
That's what I'm talking 'bout, biatch...quote:
Zo lekker plakkerig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
That's what I'm talking 'bout, biatch...
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.
Mij ook niet. Het enige leuke van goed weer is dat ik m'n zonnebril weer op magquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoor
Nee. Blijf. Zit. Braaf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga de twee tortelduifjes alleen laten. Veel plezier![]()
Max 25, warmer hoeft van mij ook niet hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoor
Probeer het eens met een koekje.quote:
Heb ik niet, maar kan wel met een koetje proberen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Probeer het eens met een koekje.
Het heeft niet geholpen, ze is weg, faalhaas!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar kan wel met een koetje proberen.
Meneer Faalhaals voor jou, hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het heeft niet geholpen, ze is weg, faalhaas!
Echt niet.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou ineens bij om daaraan te denken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Realiseer me nu dat ik m'n enige goede vriendin 3 weken niet heb gezien
Omdat ik haar altijd mevrouw Faal noemquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou ineens bij om daaraan te denken.
Aardig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik haar altijd mevrouw Faal noem
Nooit beweerd dat ik dat ben...quote:
Nou bel haar dan weer eens dat je haar wil neuken zien.quote:
Ik heb er zelfs nog nooit aan gedacht om haar te neukenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou bel haar dan weer eens dat je haar wil neuken zien.
Van alles moet eens de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog nooit aan gedacht om haar te neuken
Nee. Ze is echt de vrouwelijke versie van mij, maar dan slanker en knapper, dus dat werkt nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van alles moet eens de eerste keer zijn.
En een tweede keerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van alles moet eens de eerste keer zijn.
Je hoeft ook niet meteen met haar te trouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ze is echt de vrouwelijke versie van mij, maar dan slanker en knapper, dus dat werkt niet
Dat wil ik wel. Neuken komt later welquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen met haar te trouwen.
Ja en derde en vierde en........quote:
Dan is het dalijk een zak aardappelen en zit je aan haar vast.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat wil ik wel. Neuken komt later wel
Maar ik hoef haar niet ^^quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan is het dalijk een zak aardappelen en zit je aan haar vast.
Je zegt net dat je met haar trouwt.quote:
Zodat ik vreemd kan gaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zegt net dat je met haar trouwt.
Nouja 't zal wel.quote:
Haha. Ik hoef geen drugs te nemen, ik ben drugsquote:
Dan neem ik jou.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik hoef geen drugs te nemen, ik ben drugs
quote:
quote:
Topique is bijna vol.quote:
quote:
Jaaaquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
Altijd een spannend moment he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |