Kakkersquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt het tussen de kakkers met hun ge-uni.![]()
De link 'kakkers' en 'uni' mis ik evenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt het tussen de kakkers met hun ge-uni.![]()
Uhm nee gelukkig nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
nog plannen vandaag?
Vanavond feestje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
nog plannen vandaag?
haha, okeequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De Schutskamp, maar ik bak er nog niet veel van, vanavond m'n 3e les.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dacht ik bij een winkel (voor het eerst) te gaan afpingelen, blijken ze gewoon een laagste prijsgarantie te hebben.
![]()
Ben alleen aan de verkoper vergeten te vragen of hij ook te koop is.Was volgens mij wel een beetje jong voor mij, maar daar voel je niks van.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dacht ik bij een winkel (voor het eerst) te gaan afpingelen, blijken ze gewoon een laagste prijsgarantie te hebben.
![]()
Ben alleen aan de verkoper vergeten te vragen of hij ook te koop is.Was volgens mij wel een beetje jong voor mij, maar daar voel je niks van.
Hahahaha vraag de volgende keerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Dat durf ik toch niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha vraag de volgende keer
quote:
quote:
Gewoon doen. Mannen zeggen altijd ja.quote:
speak for yourselfquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mannen zeggen altijd ja.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon doen. Mannen zeggen altijd ja.
Ik geef haar alleen wat zelfvertrouwenquote:
zodat ze op dr bek kan gaan bij die kerel zeker?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik geef haar alleen wat zelfvertrouwenZelfs ik kan nee zeggen
Dat dus.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zodat ze op dr bek kan gaan bij die kerel zeker?echt sociaal van je
![]()
Heb zelfvertrouwen! Erg belangrijk!quote:
Ik was met een heleboel mensen in de BBS, dus da's wel te doen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow durf jij je daar in het donker te vertonen? Gelukkig heb je je vermaakt
Ich gehe slapfen, truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:14 schreef FedExpress het volgende:
zo, ik ben er weer!Nou da's wel een vluggertje hier dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik hoor je anders niet klagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou da's wel een vluggertje hier dan.
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou da's wel een vluggertje hier dan.
quote:
Ben vandaag van de flauwe humorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap het niet meer.En zoveel heb ik toch niet gedronken.
Alleen vandaag maar?quote:
Gelukkig niet. Het is een van mijn kenmerkenquote:
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.quote:
Ik hou wel van een beetje hittequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Het is een van mijn kenmerken
quote:
That's what I'm talking 'bout, biatch...quote:
Zo lekker plakkerig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
That's what I'm talking 'bout, biatch...
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.
Mij ook niet. Het enige leuke van goed weer is dat ik m'n zonnebril weer op magquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoor
Nee. Blijf. Zit. Braaf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga de twee tortelduifjes alleen laten. Veel plezier![]()
Max 25, warmer hoeft van mij ook niet hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoor
Probeer het eens met een koekje.quote:
Heb ik niet, maar kan wel met een koetje proberen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Probeer het eens met een koekje.
Het heeft niet geholpen, ze is weg, faalhaas!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar kan wel met een koetje proberen.
Meneer Faalhaals voor jou, hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het heeft niet geholpen, ze is weg, faalhaas!
Echt niet.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou ineens bij om daaraan te denken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Realiseer me nu dat ik m'n enige goede vriendin 3 weken niet heb gezien
Omdat ik haar altijd mevrouw Faal noemquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou ineens bij om daaraan te denken.
Aardig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik haar altijd mevrouw Faal noem
Nooit beweerd dat ik dat ben...quote:
Nou bel haar dan weer eens dat je haar wil neuken zien.quote:
Ik heb er zelfs nog nooit aan gedacht om haar te neukenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou bel haar dan weer eens dat je haar wil neuken zien.
Van alles moet eens de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog nooit aan gedacht om haar te neuken
Nee. Ze is echt de vrouwelijke versie van mij, maar dan slanker en knapper, dus dat werkt nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van alles moet eens de eerste keer zijn.
En een tweede keerquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van alles moet eens de eerste keer zijn.
Je hoeft ook niet meteen met haar te trouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ze is echt de vrouwelijke versie van mij, maar dan slanker en knapper, dus dat werkt niet
Dat wil ik wel. Neuken komt later welquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen met haar te trouwen.
Ja en derde en vierde en........quote:
Dan is het dalijk een zak aardappelen en zit je aan haar vast.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat wil ik wel. Neuken komt later wel
Maar ik hoef haar niet ^^quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan is het dalijk een zak aardappelen en zit je aan haar vast.
Je zegt net dat je met haar trouwt.quote:
Zodat ik vreemd kan gaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zegt net dat je met haar trouwt.
Nouja 't zal wel.quote:
Haha. Ik hoef geen drugs te nemen, ik ben drugsquote:
Dan neem ik jou.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik hoef geen drugs te nemen, ik ben drugs
quote:
quote:
Topique is bijna vol.quote:
quote:
Jaaaquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
Altijd een spannend moment he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |