Ben vandaag van de flauwe humorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap het niet meer.En zoveel heb ik toch niet gedronken.
Alleen vandaag maar?quote:
Gelukkig niet. Het is een van mijn kenmerkenquote:
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.quote:
Ik hou wel van een beetje hittequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Het is een van mijn kenmerken
quote:
That's what I'm talking 'bout, biatch...quote:
Zo lekker plakkerig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
That's what I'm talking 'bout, biatch...
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Is het een keer goed weer, is het weer niet goed.
Mij ook niet. Het enige leuke van goed weer is dat ik m'n zonnebril weer op magquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoor
Nee. Blijf. Zit. Braaf.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ga de twee tortelduifjes alleen laten. Veel plezier![]()
Max 25, warmer hoeft van mij ook niet hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al komt er morgen of weet ik het wanneer een dikke plensbui, een sneeuwbui of een vrieskou nou dan hoor je mij niet klagen hoor
Probeer het eens met een koekje.quote:
Heb ik niet, maar kan wel met een koetje proberen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Probeer het eens met een koekje.
Het heeft niet geholpen, ze is weg, faalhaas!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb ik niet, maar kan wel met een koetje proberen.
Meneer Faalhaals voor jou, hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het heeft niet geholpen, ze is weg, faalhaas!
Echt niet.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou ineens bij om daaraan te denken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
![]()
Realiseer me nu dat ik m'n enige goede vriendin 3 weken niet heb gezien
Omdat ik haar altijd mevrouw Faal noemquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou ineens bij om daaraan te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |