Kakkersquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt het tussen de kakkers met hun ge-uni.![]()
De link 'kakkers' en 'uni' mis ik evenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar hoe bevalt het tussen de kakkers met hun ge-uni.![]()
Uhm nee gelukkig nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
nog plannen vandaag?
Vanavond feestje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef FedExpress het volgende:
nog plannen vandaag?
haha, okeequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
De Schutskamp, maar ik bak er nog niet veel van, vanavond m'n 3e les.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dacht ik bij een winkel (voor het eerst) te gaan afpingelen, blijken ze gewoon een laagste prijsgarantie te hebben.
![]()
Ben alleen aan de verkoper vergeten te vragen of hij ook te koop is.Was volgens mij wel een beetje jong voor mij, maar daar voel je niks van.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dacht ik bij een winkel (voor het eerst) te gaan afpingelen, blijken ze gewoon een laagste prijsgarantie te hebben.
![]()
Ben alleen aan de verkoper vergeten te vragen of hij ook te koop is.Was volgens mij wel een beetje jong voor mij, maar daar voel je niks van.
Hahahaha vraag de volgende keerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
![]()
Dat durf ik toch niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahaha vraag de volgende keer
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |