abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81549146
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee joh Heel relaxed juist
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81550005
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:00 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ben jij er ook zo eentje?
pi_81550913
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben jij er ook zo eentje?
Jazeker! Niks beters
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  maandag 17 mei 2010 @ 20:35:43 #54
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81551162
quote:
Op maandag 17 mei 2010 18:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee joh Heel relaxed juist
Maar niks plannen is iets anders dan nergens iets om geven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81552045
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Jazeker! Niks beters
Heldin
pi_81552064
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Maar niks plannen is iets anders dan nergens iets om geven.
Ik doe het allebei, tegelijk
  maandag 17 mei 2010 @ 20:51:56 #57
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81552160
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik doe het allebei, tegelijk
Dus je loopt altijd over iedereen heen zomaar.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81552668
ben ik weerrrr
~Si vis amari, ama~
pi_81553152
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dus je loopt altijd over iedereen heen zomaar.
Nee want dan zou ik ze pletten
  maandag 17 mei 2010 @ 21:11:55 #60
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81553479
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee want dan zou ik ze pletten
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81553509
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zeg maar niks nee
  maandag 17 mei 2010 @ 21:19:04 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81553985
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zeg maar niks nee
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81554248
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik weet niet eens waarom ik erbij doe
  maandag 17 mei 2010 @ 21:23:58 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81554297
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik weet niet eens waarom ik erbij doe
Wat moet het dan zijn?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81554364
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Maar niks plannen is iets anders dan nergens iets om geven.
Waarom kan je niet beide doen?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81554383
quote:
Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef FedExpress het volgende:
ben ik weerrrr
Hoi hoi
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81554540
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hoi hoi
gelukkig iemand die het opmerkt
~Si vis amari, ama~
pi_81554813
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef FedExpress het volgende:

[..]

gelukkig iemand die het opmerkt
Tuurlijk
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81554842
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Tuurlijk
~Si vis amari, ama~
pi_81554931
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef FedExpress het volgende:

[..]


Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_81555268
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wat moet het dan zijn?
Hm... of
  maandag 17 mei 2010 @ 21:39:53 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81555295
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hm... of
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81555473
och jee, daar gaan ze weer
~Si vis amari, ama~
  maandag 17 mei 2010 @ 21:48:22 #74
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_81555753
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef FedExpress het volgende:
och jee, daar gaan ze weer
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_81556006
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')