quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, ik was daar iemand voor het raam aan het batsen
Je was dus die vriend aan het batsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?quote:http://www.brabantsdagbla(...)eling-scholieren.ece
DEN BOSCH - Zes van de elf tieners die zijn aangehouden op verdenking van mishandeling van negentien scholieren op de Kooikersweg in Den Bosch worden hiervoor ook vervolgd.
Ze moeten zich in het najaar voor de rechter verantwoorden. Dat is vrijdagmiddag bekendgemaakt door het Openbaar Ministerie. Dat gebeurde tijdens een informatiebijeenkomst voor ouders van slachtoffers van de mishandelingen. De bijeenkomst werd gehouden op initiatief van de officier van justitie, in samenwerking met politie Brabant-Noord. Doel van de bijeenkomst was ouders informeren over het strafrechtelijk onderzoek. Burgemeester Rombouts was er ook. Eerder deze week sprak hij met de jonge daders en bood hen en hun ouders opvoedhulp aan.
tegenover het pompstation heeft altijd een school gezeten toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?
Ja maar die is 1,5 jaar geleden gesloten.. Tevens zijn ze dat gebouw aan het slopen en is er niemand opgepakt van die 150 mensenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
tegenover het pompstation heeft altijd een school gezeten toch?
Ik niet iig.quote:
er staat niet dat het van de school is! het is daar gebeurdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?
Ohhhhhhhhh dat verklaard een hoopquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
er staat niet dat het van de school is! het is daar gebeurd
Huh hoezo?quote:
Nee ik zat in de auto, hij achter het stuur, ik ernaast. We hebben geen lichamelijk contactquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je was dus die vriend aan het batsen?
De afgelopen 5 topics niet opgelet? Het valt nu nog meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat is dit voor domme slowchat geworden zeg..
Ik vond het vet. Ben nu pas thuisquote:Op zondag 23 mei 2010 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou dat was het weer dan![]()
Hoe hebben jullie het gehad?
Nu pas? Het is nog vroeg haha. Wou je niet uitgaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het vet. Ben nu pas thuis
Ben net nog SuperrrTuxxx tegengekomenMaar ze zag me niet
Ben al de hele dag wegquote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu pas? Het is nog vroeg haha. Wou je niet uitgaan?![]()
Hahaha alweer joh
SuperrrTuxxx heeft een stalker
Ahhaquote:Op zondag 23 mei 2010 00:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben al de hele dag wegDus ik ga niet meer uit.
En als ik haar zou stalken zou ik het beter doen. Ben je jaloers?
Ik wil haar niet stalken. Stalken is voor de gekken en de wanhopigen onder ons.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AhhaGa je (over)morgen ook nog?
Ja dan moet je het inderdaad beter aanpakkenAnders neemt ze die winkelier
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil haar niet stalken. Stalken is voor de gekken en de wanhopigen onder ons.
En morgen en overmorgen ga ik ook jaAlleen weet ik niet zeker of ik overmorgen lang kan blijven. En jij?
Nu al slapen? Dan ben ik er ook zo vantussen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Hm ik ga niet meer, heb het wel weer gezien
Nou je hebt de sfeer te pakkenVeel plezier nog de komende dagen
![]()
Ik ben slapen, weltruste![]()
Heb wel iemand gezien die wel erg veel op jou leek.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het vet. Ben nu pas thuis
Ben net nog SuperrrTuxxx tegengekomenMaar ze zag me niet
Vlakbij de carrousselquote:Op zondag 23 mei 2010 01:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb wel iemand gezien die wel erg veel op jou leek.
Zo moet je het niet zien. Jij komt mij 2x tegen maar herkent me niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Verder vind ik het best eng dat je me in 2 dagen 2x tegenkomt.![]()
Ik heb je al eeuwen niet gezien, dus dan is het toch niet raar dat ik twijfel.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien. Jij komt mij 2x tegen maar herkent me niet.
En ik herken jou wel 2xquote:Op zondag 23 mei 2010 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb je al eeuwen niet gezien, dus dan is het toch niet raar dat ik twijfel.
Mensen in auto's zie ik sowieso niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik herken jou wel 2xWaar zag je mijn doppelganger?
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen in auto's zie ik sowieso niet.Ik weet niet meer waar het was.
Sowieso ergens in de buurt van de Karrenstraat, maar waar precies......quote:Op zondag 23 mei 2010 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet hoor
![]()
Ik ga nu echt slapen, moet er morgen weer vroeg uit.![]()
Je kent me gewoon niet meerquote:Op zondag 23 mei 2010 01:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sowieso ergens in de buurt van de Karrenstraat, maar waar precies......
quote:
Barrie.quote:
Ik ben zeer diep bedroefd.quote:
Achja daar is een oplossing voor he.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben zeer diep bedroefd.
Gaan jullie vanavond naar JiD?
De stad in.quote:
Ahh cool, veel plezier alvastquote:
Wat dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja daar is een oplossing voor he.![]()
Ik weet nog niet zeker of ik ga. Mensen laten het allemaal afwetenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh cool, veel plezier alvast
Neuh bijdehand ik niet meer. Zo naar een vriendin en daarna naar mn opa en oma
Jij ook veeel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ja. JiD he?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:58 schreef FedExpress het volgende:
zo... bijna 8.5 uur geen activiteit hier. dat is lang geleden xD
En heb je me gezien?quote:
Nee. Ik heb me toch een kutavond gehad daarquote:
Watskeburt?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Ik heb me toch een kutavond gehad daarBen er echt ff klaar mee
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
Ja, lang verhaal, totaal niet boeiend. Beetje in de steek gelaten door iemand enzo, komt wel goed
QFTquote:Op maandag 24 mei 2010 19:10 schreef ruud.nl het volgende:
Beetje jammer het vandaag allemaal al zo vroeg was afgelopen.
aaahquote:Op maandag 24 mei 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
Ja, lang verhaal, totaal niet boeiend. Beetje in de steek gelaten door iemand enzo, komt wel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:27 schreef bijdehand het volgende:
Ach gewoon een keer goed boos worden en dan goedmaakseks he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 24 mei 2010 19:27 schreef bijdehand het volgende:
Ach gewoon een keer goed boos worden en dan goedmaakseks he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dat zijn veel o-tjes!quote:
quote:
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Ja, allee, mijn Miranda zegt dat ook altijd.
[ afbeelding ]
'pa', zegt ze, 'zoals jij scherp kan zijn........ ja zo kan jij scherp zijn he'quote:Op maandag 24 mei 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
Ja, allee, mijn Miranda zegt dat ook altijd.
[ afbeelding ]
Jeugdsentimentquote:Op maandag 24 mei 2010 20:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
'pa', zegt ze, 'zoals jij scherp kan zijn........ ja zo kan jij scherp zijn he'
zelfmoord is GEEN optie, makker!quote:
Idd.quote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bij sommige zou het verplicht moeten zijn
Gaar manneke is dat he? Ben er bang van zeg... 16 zijn en er als 8 uitzien.quote:
Nee, dan is vermoorden leukerquote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
ze vraagt of die muziek zo leuk is, niet of het op een feest wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
werken,quote:
quote:
Je doelt toch niet op mij hequote:Op maandag 24 mei 2010 21:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
werken,
Ik moet nog ruim een half uur op kantoor zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |