Heb wel iemand gezien die wel erg veel op jou leek.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het vet. Ben nu pas thuis
Ben net nog SuperrrTuxxx tegengekomenMaar ze zag me niet
Vlakbij de carrousselquote:Op zondag 23 mei 2010 01:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb wel iemand gezien die wel erg veel op jou leek.
Zo moet je het niet zien. Jij komt mij 2x tegen maar herkent me niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Verder vind ik het best eng dat je me in 2 dagen 2x tegenkomt.![]()
Ik heb je al eeuwen niet gezien, dus dan is het toch niet raar dat ik twijfel.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien. Jij komt mij 2x tegen maar herkent me niet.
En ik herken jou wel 2xquote:Op zondag 23 mei 2010 01:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb je al eeuwen niet gezien, dus dan is het toch niet raar dat ik twijfel.
Mensen in auto's zie ik sowieso niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik herken jou wel 2xWaar zag je mijn doppelganger?
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen in auto's zie ik sowieso niet.Ik weet niet meer waar het was.
Sowieso ergens in de buurt van de Karrenstraat, maar waar precies......quote:Op zondag 23 mei 2010 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet hoor
![]()
Ik ga nu echt slapen, moet er morgen weer vroeg uit.![]()
Je kent me gewoon niet meerquote:Op zondag 23 mei 2010 01:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sowieso ergens in de buurt van de Karrenstraat, maar waar precies......
quote:
Barrie.quote:
Ik ben zeer diep bedroefd.quote:
Achja daar is een oplossing voor he.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben zeer diep bedroefd.
Gaan jullie vanavond naar JiD?
De stad in.quote:
Ahh cool, veel plezier alvastquote:
Wat dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Achja daar is een oplossing voor he.![]()
Ik weet nog niet zeker of ik ga. Mensen laten het allemaal afwetenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh cool, veel plezier alvast
Neuh bijdehand ik niet meer. Zo naar een vriendin en daarna naar mn opa en oma
Jij ook veeel plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |