quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neen, ik was daar iemand voor het raam aan het batsen
Je was dus die vriend aan het batsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?quote:http://www.brabantsdagbla(...)eling-scholieren.ece
DEN BOSCH - Zes van de elf tieners die zijn aangehouden op verdenking van mishandeling van negentien scholieren op de Kooikersweg in Den Bosch worden hiervoor ook vervolgd.
Ze moeten zich in het najaar voor de rechter verantwoorden. Dat is vrijdagmiddag bekendgemaakt door het Openbaar Ministerie. Dat gebeurde tijdens een informatiebijeenkomst voor ouders van slachtoffers van de mishandelingen. De bijeenkomst werd gehouden op initiatief van de officier van justitie, in samenwerking met politie Brabant-Noord. Doel van de bijeenkomst was ouders informeren over het strafrechtelijk onderzoek. Burgemeester Rombouts was er ook. Eerder deze week sprak hij met de jonge daders en bood hen en hun ouders opvoedhulp aan.
tegenover het pompstation heeft altijd een school gezeten toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?
Ja maar die is 1,5 jaar geleden gesloten.. Tevens zijn ze dat gebouw aan het slopen en is er niemand opgepakt van die 150 mensenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
tegenover het pompstation heeft altijd een school gezeten toch?
Ik niet iig.quote:
er staat niet dat het van de school is! het is daar gebeurdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh zit wanneer zit er een school op de kooikersweg?
Ohhhhhhhhh dat verklaard een hoopquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:33 schreef FedExpress het volgende:
[..]
er staat niet dat het van de school is! het is daar gebeurd
Huh hoezo?quote:
Nee ik zat in de auto, hij achter het stuur, ik ernaast. We hebben geen lichamelijk contactquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je was dus die vriend aan het batsen?
De afgelopen 5 topics niet opgelet? Het valt nu nog meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat is dit voor domme slowchat geworden zeg..
Ik vond het vet. Ben nu pas thuisquote:Op zondag 23 mei 2010 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou dat was het weer dan![]()
Hoe hebben jullie het gehad?
Nu pas? Het is nog vroeg haha. Wou je niet uitgaan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond het vet. Ben nu pas thuis
Ben net nog SuperrrTuxxx tegengekomenMaar ze zag me niet
Ben al de hele dag wegquote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu pas? Het is nog vroeg haha. Wou je niet uitgaan?![]()
Hahaha alweer joh
SuperrrTuxxx heeft een stalker
Ahhaquote:Op zondag 23 mei 2010 00:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben al de hele dag wegDus ik ga niet meer uit.
En als ik haar zou stalken zou ik het beter doen. Ben je jaloers?
Ik wil haar niet stalken. Stalken is voor de gekken en de wanhopigen onder ons.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AhhaGa je (over)morgen ook nog?
Ja dan moet je het inderdaad beter aanpakkenAnders neemt ze die winkelier
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil haar niet stalken. Stalken is voor de gekken en de wanhopigen onder ons.
En morgen en overmorgen ga ik ook jaAlleen weet ik niet zeker of ik overmorgen lang kan blijven. En jij?
Nu al slapen? Dan ben ik er ook zo vantussen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Hm ik ga niet meer, heb het wel weer gezien
Nou je hebt de sfeer te pakkenVeel plezier nog de komende dagen
![]()
Ik ben slapen, weltruste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |