quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga m'n moeder ff bellen, die wordt hier helemaal wild van
-edit-
'ooo da's leuk om mè ons Monique en Francien heen te gaon!'
Ik kan niet meer stuk, dankjewel Ruud.nl!![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ga m'n moeder ff bellen, die wordt hier helemaal wild van
-edit-
'ooo da's leuk om mè ons Monique en Francien heen te gaon!'
Ik kan niet meer stuk, dankjewel Ruud.nl!![]()
Implementerenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
congrats! wat voor examen was het precies?
Ik heb mijn muzieksmaak niet van Ons Mam in ieder geval ;-)quote:
Die kans is vrij klein geworden.. maar je hoort nog wel eens Frans Duijts, Dirk Meeldijk en zulks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:30 schreef booo het volgende:
[..]
Ook wel eens in de Lalalaa. Al moet ik zeggen dat ik daar al een tijd niet meer kom..
Ik vind het plots niet erg dat ik bijna nooit uitgaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein geworden.. maar je hoort nog wel eens Frans Duijts, Dirk Meeldijk en zulks.
Ik ken Frans Duijts alleen omdat ie laatst bij m'n ouders opstond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die kans is vrij klein geworden.. maar je hoort nog wel eens Frans Duijts, Dirk Meeldijk en zulks.
Gelukkig heeft mijn moeder niet zo'n beroerde smaak.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ken Frans Duijts alleen omdat ie laatst bij m'n ouders opstond.
Ons mam nog doodserieus 'ja deze Frans is toch wel van wat hogere kwaliteit dan die Bauer hoor...'
Dan te bedenken dat ze me vroeger kennis heeft laten maken met Van Halen, Creedence Clearwater Revival, Queen, Steppenwolf, Fleetwood Mac en nog wat anderen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig heeft mijn moeder niet zo'n beroerde smaak.
Ze begon goed dan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat ze me vroeger kennis heeft laten maken met Van Halen, Creedence Clearwater Revival, Queen, Steppenwolf, Fleetwood Mac en nog wat anderen.
Er is weinig van over![]()
Als mama is ze dan wel weer geweldig
Bij mij in de platenkast vooralquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze begon goed dan.Maar waar is het gebleven.
Ik bedoelde meer waar het is foutgegaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij mij in de platenkast vooral
Vruuger jatte ze nog m'n cd van Therion omdat ze dat zo'n vet nummer vond, wordt je zondagochtend wakker gebruld met dit in de huiskamer:
Ik vermoed bij de BZN LP'squote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer waar het is foutgegaan.
Oh noesquote:
Creedence is awesome! Maar tribute bands zijn meestal zo cheapquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Mijn moeder is pasgeleden nog meegeweest naar 't Plein, daar speelde de Creedence tribute band.
Wow als je daarmee wakker wordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij mij in de platenkast vooral
Vruuger jatte ze nog m'n cd van Therion omdat ze dat zo'n vet nummer vond, wordt je zondagochtend wakker gebruld met dit in de huiskamer:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maare hippe moeders zeg, mee naar het Plein enal
Das wel gaaf! Maar als ze alles 1 op 1 overnemen dan kan je beter naar de clips kijken tochquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:21 schreef Ceased2Be het volgende:
Meest geweldige tribute band die ik heb gezien was in een boerendorpje in Tsjechië, daar kwam een ZZ Top tribute band optreden (inclusief baarden) maar ze hadden alle teksten vertaald naar het Tsjechisch.
Geniaal
Over moeders met beroerde smaak gesproken...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Mijn moeder is pasgeleden nog meegeweest naar 't Plein, daar speelde de Creedence tribute band.
Je bent jaloers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Over moeders met beroerde smaak gesproken...
De droom van elke man: op stap met je moederquote:
Daar had ik het toch niet over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De droom van elke man: op stap met je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |