quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:55 schreef bijdehand het volgende:
Ja. 'Waar KK niet op de meet mag zijn wegens een overschot aan waar waar waar.'
Verrekte mongol.quote:
Da's eentonig.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk een hekel aan ''waar'' topics?
In het totaal valt het ook allemaal wel meequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:58 schreef FedExpress het volgende:
s-Hertogenbosch #43: zonne vuurbal, BAM
's-Hertogenbosch deel 44 HUP HOLLAND HUP
's-Hertogenbosch #45: kutkabouter de pizzakoerier
's-Hertogenbosch #46: waar we toch trots zijn op Oranje
3 zonder, 2 met 'waar'. valt best mee met de eentonigheid
precies!quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het totaal valt het ook allemaal wel mee
gewoon doen, lang leve vrijheid van meningsuitingquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:02 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb 3 topics met gemaakt, en 1 zonder![]()
![]()
ik zal het niet meer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gewoon doen, lang leve vrijheid van meningsuiting
wat een onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
gewoon doen, lang leve vrijheid van meningsuiting
Zitten er hier eigenlijk negers/medelanders in het topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
alsof jij die niet weg hebt gejaagd als ze er al warenquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zitten er hier eigenlijk negers/medelanders in het topic?
volgens mij nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zitten er hier eigenlijk negers/medelanders in het topic?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
alsof jij die niet weg hebt gejaagd als ze er al waren
ik zeg: kruiskampquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Wel typisch, want er wonen er anders zat
Ja maar bij andere topics kom je dat ook vaak tegen, dan ben je blij als deze topics wat anders hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In het totaal valt het ook allemaal wel mee
daarom, kom allemaal in hedikhuizen wonen, hier is de bevolking teminste nog puur en oer-brabants. 0,0% allochtoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |