Stikheet boven idd, maar slaapkamerraam open en de deur naar het dakterras (en alles daar tussenin) opengegooid en het was slaapbaarquote:Op maandag 12 juli 2010 10:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het was daarbeneden echt 45 graden binnen, had jij daar geen last van?![]()
Reportage. Pepijnquote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef kutkabouter het volgende:
in de pizza ricco stond trouwens sbs 6 op, en ik ging maar kijken, ik moest toch wachten, ging het over een duitser die bij iemand z'n lul had afgesneden ofzomaarja, toen dacht ik echt van oke, leuk
Jij durft met alles open te slapen?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Stikheet boven idd, maar slaapkamerraam open en de deur naar het dakterras (en alles daar tussenin) opengegooid en het was slaapbaar
Je woont er boven en je laat het bezorgen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef Ceased2Be het volgende:
btw gezien de recensies van Rico is hij alleen okay als je zelf je pizza's gaat halen of als je (zoals Mjan en ik) erboven woont en je Pizza laat bezorgen.
en terechtquote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je woont er boven en je laat het bezorgen.
Hoezo dan.quote:
Iedereen hier... knappe jongen die zonder fikse ladder m'n dakterras op kan komen.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij durft met alles open te slapen?Mijn slaapkamerraam vind ik wel voldoende.
Het kost niets en ik hoef niet de hele tijd in die zaak te wachten. Ideaal.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je woont er boven en je laat het bezorgen.
Ah ja, hier is dat een stuk makkelijker.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Iedereen hier... knappe jongen die zonder fikse ladder m'n dakterras op kan komen.
gewoon, laat die turken maar eens een keer wat extra werkenquote:
Ach die gozers vinden het wel grappig, als ze met z'n tweeën aan het bezorgen zijn gaat het om-en-om ongeacht de afstand dus zijn ze altijd wel blij als ze weer bij ons moeten bezorgenquote:Op maandag 12 juli 2010 10:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
gewoon, laat die turken maar eens een keer wat extra werken
een vriend van mij heeft gisteren in de kruiskamp klappen gekregen van een groepje "medelanders", en dat was niet de eerste keer dat zoiets gebeurdequote:Op maandag 12 juli 2010 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het nogsteeds grappig dat kk bang is voor die gastjes hier.
Ik ben hier 's nachts nog nooit lastiggevallen en ik ben nogwel vrouw.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft gisteren in de kruiskamp klappen gekregen van een groepje "medelanders"
en sorry tux, maar boschveld lijkt me van hetzelfde laken een pak, zeker 's nachts
Hij weet nieteens op welk nummer....oh wacht....quote:Op maandag 12 juli 2010 10:57 schreef BarrieButsers het volgende:Zou mooi zijn geweest als KK werkelijk bij ST aan de deur zou zijn geweest met pizza
ik doe heul nie stom. ik vertel de waarheid. vraag maar aan BB. Er zijn meerdere manieren om een naam van iemand te kunnen weten dan via een datequote:Op maandag 12 juli 2010 10:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij in de mijne, moet je maar niet zo stom doen.
Sta je ook raar te kijken zo midden in de nachtquote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zie het al voor me: "Hallo ik ben kutkabouter en ik kom je een pizza brengen."
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 11:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Sta je ook raar te kijken zo midden in de nacht
Welke waarheid? Over mn naam? Ik heet geen Sanne, Anneke of Nicole neequote:Op maandag 12 juli 2010 11:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik doe heul nie stom. ik vertel de waarheid. vraag maar aan BB. Er zijn meerdere manieren om een naam van iemand te kunnen weten dan via een date
vooral de waarheid dat wij geen date hebben gehadquote:Op maandag 12 juli 2010 11:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welke waarheid? Over mn naam? Ik heet geen Sanne, Anneke of Nicole nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |