quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
lapohoer
Mss heeft ze die veranderd? Het aantal personen klopt met de UI's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:50 schreef kutkabouter het volgende:
waarom staat barrie's UI eigenlijk niet in de OP?
owja ik zie hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss heeft ze die veranderd? Het aantal personen klopt met de UI's.
Jij hebt trouwens ook iets anders dan wat in de OP staat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Barrie UI is de eerste uit de rij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:50 schreef kutkabouter het volgende:
waarom staat barrie's UI eigenlijk niet in de OP?
Ik kan vandaag nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha aan die meet moest ik ook gelijk denken..
Goeiemorgen![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:02 schreef BarrieButsers het volgende:
HelloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Dag mevrouwquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:32 schreef Puala het volgende:
GoedemorgenWat is het heerlijk fris buiten
En wat is het leuk dat de gebruikers gelijk bellen met gigantische storingen
en ik heb over 8 minuten een tentamen van 3 uurquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dag mevrouwHet is inderdaad lekker weer
![]()
Haha, ik heb zometeen een vergadering van een uur
Ach, in Boxtel had ik ook geen last van m'n familie. Ik weet ze goed te negeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Succes FedExpress!
En Ceased dan zal het wel niet
Wel lekker rustig dat je hier geen familie hebt wonen
Ik viel bijna in slaapquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:59 schreef Puala het volgende:
Succes FedExpress![]()
@ Djayzz, ach, wel relaxed toch? Althans, ik vind het nooit echt erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |