abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82127595
Jeej
  maandag 31 mei 2010 @ 00:07:40 #3
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82127610
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef bijdehand het volgende:
En volgend jaar ga ik optreden op Madstock. Dit is wel de kwaliteit waaraan ik kan tippen
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82127631
Eyhh
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82127680
Nou ik ga ook maar eens slapen Weltruste
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82127690
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Moet je daar het Ave Maria gaan zingen Dan ben je echt een held!
pi_82127700
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou ik ga ook maar eens slapen Weltruste
Truste Barrie!!
  maandag 31 mei 2010 @ 00:10:57 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82127736
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou ik ga ook maar eens slapen Weltruste
Truste.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 31 mei 2010 @ 00:11:42 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82127755
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Moet je daar het Ave Maria gaan zingen Dan ben je echt een held!
Ja in de boerenrockversie he. Ik moest echt lachen om Pokerface.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82127922
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja in de boerenrockversie he. Ik moest echt lachen om Pokerface.
Ja idd. Best geniaal! Dat kan ik ook Maar ben niet zo van het hardrock kunnen zingen
  maandag 31 mei 2010 @ 00:20:41 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82128036
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja idd. Best geniaal! Dat kan ik ook Maar ben niet zo van het hardrock kunnen zingen
Het maakt daar niet uit of het klinkt of niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82128104
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het maakt daar niet uit of het klinkt of niet.
Vooral niet als het waait
  maandag 31 mei 2010 @ 00:24:22 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82128172
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Vooral niet als het waait
Daarom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82128286
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Daarom.
Als je me dan niet herkent...
  maandag 31 mei 2010 @ 00:28:52 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82128320
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als je me dan niet herkent...


Wat er op het podium staat kan ik al helemaaaal niet zien.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82128380
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]



Wat er op het podium staat kan ik al helemaaaal niet zien.
Maar wel horen. Zal een nummer schrijven voor je: 'Ode aan SuperrrTuxxx'
  maandag 31 mei 2010 @ 00:32:23 #17
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82128417
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar wel horen. Zal een nummer schrijven voor je: 'Ode aan SuperrrTuxxx'
Tof! Daar hou ik je aan.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82128461
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Tof! Daar hou ik je aan.
Dan pak ik wel een Latijns stuk en dan hoort niemand het
  maandag 31 mei 2010 @ 00:34:53 #19
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82128486
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan pak ik wel een Latijns stuk en dan hoort niemand het
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82128606
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik ga maar slapen. Weltruste
  maandag 31 mei 2010 @ 00:39:47 #21
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82128619
quote:
Op maandag 31 mei 2010 00:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ga maar slapen. Weltruste
Truste.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 31 mei 2010 @ 08:43:46 #22
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_82131858
Mogge.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_82132039
Goeiemorgen dames en heren
pi_82134561
Mogge! Ben eigenlijk benieuwd of er nou reclame van de gevel afgehaald is op de markt?!
pi_82134616
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Mogge! Ben eigenlijk benieuwd of er nou reclame van de gevel afgehaald is op de markt?!
Reclame???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')