quote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef bijdehand het volgende:
En volgend jaar ga ik optreden op Madstock. Dit is wel de kwaliteit waaraan ik kan tippen
Moet je daar het Ave Maria gaan zingenquote:
Truste Barrie!!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou ik ga ook maar eens slapenWeltruste
![]()
Truste.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou ik ga ook maar eens slapenWeltruste
![]()
Ja in de boerenrockversie he.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je daar het Ave Maria gaan zingenDan ben je echt een held!
Ja idd. Best geniaal! Dat kan ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja in de boerenrockversie he.Ik moest echt lachen om Pokerface.
Het maakt daar niet uit of het klinkt of niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja idd. Best geniaal! Dat kan ik ookMaar ben niet zo van het hardrock kunnen zingen
Vooral niet als het waaitquote:Op maandag 31 mei 2010 00:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het maakt daar niet uit of het klinkt of niet.
Daarom.quote:
Als je me dan niet herkent...quote:
quote:
Maar wel horen. Zal een nummer schrijven voor je: 'Ode aan SuperrrTuxxx'quote:Op maandag 31 mei 2010 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat er op het podium staat kan ik al helemaaaal niet zien.![]()
Tof!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel horen. Zal een nummer schrijven voor je: 'Ode aan SuperrrTuxxx'
Dan pak ik wel een Latijns stuk en dan hoort niemand hetquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan pak ik wel een Latijns stuk en dan hoort niemand het
quote:
Truste.quote:
Reclame???quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Mogge! Ben eigenlijk benieuwd of er nou reclame van de gevel afgehaald is op de markt?!
Morgen dat muziekfeest van de Tros, werd vriendelijk doch dringend verzocht om merknamen e.d. van de gevel af te halen oid?!quote:
Geen idee.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Morgen dat muziekfeest van de Tros, werd vriendelijk doch dringend verzocht om merknamen e.d. van de gevel af te halen oid?!
quote:
Geen idee. Ga er toch niet heenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Morgen dat muziekfeest van de Tros, werd vriendelijk doch dringend verzocht om merknamen e.d. van de gevel af te halen oid?!
??? Nog steeds dezelfde wijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vanavond huis kiezen.Als er nog wat over is.
Ja hoebedoelu, dat is toch nooit anders geweest?quote:
Weet ik niet. Maar anders kan ik je niet meer stalkenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoebedoelu, dat is toch nooit anders geweest?
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar anders kan ik je niet meer stalken
Fjoew. Dat deed je zodat ik je kon blijven stalken of niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik schuif gewoon maar een paar meter op.
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fjoew. Dat deed je zodat ik je kon blijven stalken of niet?
Je merkt er niks vanquote:
Je zegt het achteraf.quote:
Stom van mij, wat niet weet wat niet deert.quote:
Of je zegt wat als je me ziet, of je zegt achteraf niks.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stom van mij, wat niet weet wat niet deert.
Ja maar dat is juist leuk. Jij weet niet eens hoe ik er uitziequote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of je zegt wat als je me ziet, of je zegt achteraf niks.![]()
Zoveel ben je nou ook weer niet veranderd.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist leuk. Jij weet niet eens hoe ik er uitzie
Dat weet je nietquote:Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zoveel ben je nou ook weer niet veranderd.
Nee dat weet ik maar ik weet niet eens of je me zal herkennenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik vind het irritant dat ik steeds weer moet herhalen dat ik het toch niet kan zien.
Ik ken niemand die er in 1 jaar tijd totaal anders uitziet, maar als jij het zegt.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet je niet![]()
[..]
Nee dat weet ik maar ik weet niet eens of je me zal herkennenDat bedoel ik hoor
Ik ben nu een vrouwquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er in 1 jaar tijd totaal anders uitziet, maar als jij het zegt.
quote:
Met borsthaarquote:
Ik heb ook een baard dus dat kan.quote:
wtf?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook een baard dus dat kan.
quote:
Maar ik hou het netjes bij hoor.quote:
Waar is je hoofddoekjequote:
Ik heb serieus 2 plekjes waar haartjes uit groeien.quote:
Dit wil ik niet wetenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb serieus 2 plekjes waar haartjes uit groeien.
Heb ik ook nooit beweerdquote:
quote:
En het is: stiekem toch een kikkerquote:
Nee.quote:
Wel.quote:
Als jij dat wil denken, moet je dat doen.quote:
Wat is het dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij dat wil denken, moet je dat doen.
Mijn laptop.quote:
quote:
Die zag er ook wel vet uit, maar vond deze toch leuker.quote:
Dan kom ik een keer jatten want ik denk dat ik nog weet waar je huis woontquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zag er ook wel vet uit, maar vond deze toch leuker.
Noooooquote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kom ik een keer jatten want ik denk dat ik nog weet waar je huis woont
Dan kom ik niet alleen dat ding jattenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kom ik niet alleen dat ding jatten
Die knuffelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die knuffel
Nee anders vraag ik het toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Retorische vragen zijn coolquote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee anders vraag ik het toch niet.
quote:
ik wil zo'n politieauto als die ene die bij madstock stondquote:
Heb ik niet gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik wil zo'n politieauto als die ene die bij madstock stond
Zo'n oude Amerikaanse. Ubervet!quote:
Jij hebt geen haren op je bakkes?quote:
Hmm toenet zat alles er nog op. En terecht. Zou echt te gek zijn als ze het af gingen plakken ofietsquote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Mogge! Ben eigenlijk benieuwd of er nou reclame van de gevel afgehaald is op de markt?!
Maar ik heb ook een piemelquote:Op maandag 31 mei 2010 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt geen haren op je bakkes?![]()
Idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm toenet zat alles er nog op. En terecht. Zou echt te gek zijn als ze het af gingen plakken ofiets
Kan de TROS mooi zelf doen, tegen betalingquote:
Laat es zien.quote:
Ik vind het ook gewoon stom als dat moet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan de TROS mooi zelf doen, tegen betaling
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
Haha, jullie kliktenquote:
In foksilver hoef je niet te klikken.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In foksilver hoef je niet te klikken.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
En ik op mn mobiel ook niet
En anders had ik zeker geklikt om te kijken of je er lef voor had
Ben je naar die winkel met die vent gegaan?quote:
Jij ook, Barriewarriequote:
Nee jong, ik heb een hendig sjiek appartement gekozen, ik zei toch dat ik dat ging doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je naar die winkel met die vent gegaan?
Ik weet toch dat je dat uit ging zoekenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee jong, ik heb een hendig sjiek appartement gekozen, ik zei toch dat ik dat ging doen.![]()
Toch wel handig zo'n zwager die in de bouw werkt.
Qua oppervlakte is er niet zoveel verschil, maar wel een kamer minder.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je dat uit ging zoekenIs ie groter dan je huidige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |