quote:
Heb ik niet gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik wil zo'n politieauto als die ene die bij madstock stond
Jij hebt geen haren op je bakkes?quote:
Hmm toenet zat alles er nog op. En terecht. Zou echt te gek zijn als ze het af gingen plakken ofietsquote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Mogge! Ben eigenlijk benieuwd of er nou reclame van de gevel afgehaald is op de markt?!
Maar ik heb ook een piemelquote:Op maandag 31 mei 2010 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt geen haren op je bakkes?![]()
Idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm toenet zat alles er nog op. En terecht. Zou echt te gek zijn als ze het af gingen plakken ofiets
Laat es zien.quote:
Ik vind het ook gewoon stom als dat moet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan de TROS mooi zelf doen, tegen betaling
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
In foksilver hoef je niet te klikken.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In foksilver hoef je niet te klikken.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
En ik op mn mobiel ook niet
En anders had ik zeker geklikt om te kijken of je er lef voor had
Nee jong, ik heb een hendig sjiek appartement gekozen, ik zei toch dat ik dat ging doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je naar die winkel met die vent gegaan?
Ik weet toch dat je dat uit ging zoekenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee jong, ik heb een hendig sjiek appartement gekozen, ik zei toch dat ik dat ging doen.![]()
Toch wel handig zo'n zwager die in de bouw werkt.
Qua oppervlakte is er niet zoveel verschil, maar wel een kamer minder.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je dat uit ging zoekenIs ie groter dan je huidige?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |