quote:Op maandag 31 mei 2010 00:06 schreef bijdehand het volgende:
En volgend jaar ga ik optreden op Madstock. Dit is wel de kwaliteit waaraan ik kan tippen
Moet je daar het Ave Maria gaan zingenquote:
Truste Barrie!!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou ik ga ook maar eens slapenWeltruste
![]()
Truste.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Nou ik ga ook maar eens slapenWeltruste
![]()
Ja in de boerenrockversie he.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je daar het Ave Maria gaan zingenDan ben je echt een held!
Ja idd. Best geniaal! Dat kan ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja in de boerenrockversie he.Ik moest echt lachen om Pokerface.
Het maakt daar niet uit of het klinkt of niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 00:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja idd. Best geniaal! Dat kan ik ookMaar ben niet zo van het hardrock kunnen zingen
Vooral niet als het waaitquote:Op maandag 31 mei 2010 00:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het maakt daar niet uit of het klinkt of niet.
Daarom.quote:
Als je me dan niet herkent...quote:
quote:
Maar wel horen. Zal een nummer schrijven voor je: 'Ode aan SuperrrTuxxx'quote:Op maandag 31 mei 2010 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat er op het podium staat kan ik al helemaaaal niet zien.![]()
Tof!quote:Op maandag 31 mei 2010 00:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar wel horen. Zal een nummer schrijven voor je: 'Ode aan SuperrrTuxxx'
Dan pak ik wel een Latijns stuk en dan hoort niemand hetquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 00:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan pak ik wel een Latijns stuk en dan hoort niemand het
quote:
Truste.quote:
Reclame???quote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Mogge! Ben eigenlijk benieuwd of er nou reclame van de gevel afgehaald is op de markt?!
Morgen dat muziekfeest van de Tros, werd vriendelijk doch dringend verzocht om merknamen e.d. van de gevel af te halen oid?!quote:
Geen idee.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Morgen dat muziekfeest van de Tros, werd vriendelijk doch dringend verzocht om merknamen e.d. van de gevel af te halen oid?!
quote:
Geen idee. Ga er toch niet heenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:28 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Morgen dat muziekfeest van de Tros, werd vriendelijk doch dringend verzocht om merknamen e.d. van de gevel af te halen oid?!
??? Nog steeds dezelfde wijk?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Vanavond huis kiezen.Als er nog wat over is.
Ja hoebedoelu, dat is toch nooit anders geweest?quote:
Weet ik niet. Maar anders kan ik je niet meer stalkenquote:Op maandag 31 mei 2010 13:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hoebedoelu, dat is toch nooit anders geweest?
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar anders kan ik je niet meer stalken
Fjoew. Dat deed je zodat ik je kon blijven stalken of niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Ik schuif gewoon maar een paar meter op.
Nee.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Fjoew. Dat deed je zodat ik je kon blijven stalken of niet?
Je merkt er niks vanquote:
Je zegt het achteraf.quote:
Stom van mij, wat niet weet wat niet deert.quote:
Of je zegt wat als je me ziet, of je zegt achteraf niks.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Stom van mij, wat niet weet wat niet deert.
Ja maar dat is juist leuk. Jij weet niet eens hoe ik er uitziequote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of je zegt wat als je me ziet, of je zegt achteraf niks.![]()
Zoveel ben je nou ook weer niet veranderd.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar dat is juist leuk. Jij weet niet eens hoe ik er uitzie
Dat weet je nietquote:Op maandag 31 mei 2010 15:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zoveel ben je nou ook weer niet veranderd.
Nee dat weet ik maar ik weet niet eens of je me zal herkennenquote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik vind het irritant dat ik steeds weer moet herhalen dat ik het toch niet kan zien.
Ik ken niemand die er in 1 jaar tijd totaal anders uitziet, maar als jij het zegt.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat weet je niet![]()
[..]
Nee dat weet ik maar ik weet niet eens of je me zal herkennenDat bedoel ik hoor
Ik ben nu een vrouwquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ken niemand die er in 1 jaar tijd totaal anders uitziet, maar als jij het zegt.
quote:
Met borsthaarquote:
Ik heb ook een baard dus dat kan.quote:
wtf?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook een baard dus dat kan.
quote:
Maar ik hou het netjes bij hoor.quote:
Waar is je hoofddoekjequote:
Ik heb serieus 2 plekjes waar haartjes uit groeien.quote:
Dit wil ik niet wetenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb serieus 2 plekjes waar haartjes uit groeien.
Heb ik ook nooit beweerdquote:
quote:
En het is: stiekem toch een kikkerquote:
Nee.quote:
Wel.quote:
Als jij dat wil denken, moet je dat doen.quote:
Wat is het dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als jij dat wil denken, moet je dat doen.
Mijn laptop.quote:
quote:
Die zag er ook wel vet uit, maar vond deze toch leuker.quote:
Dan kom ik een keer jatten want ik denk dat ik nog weet waar je huis woontquote:Op maandag 31 mei 2010 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die zag er ook wel vet uit, maar vond deze toch leuker.
Noooooquote:Op maandag 31 mei 2010 17:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kom ik een keer jatten want ik denk dat ik nog weet waar je huis woont
Dan kom ik niet alleen dat ding jattenquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan kom ik niet alleen dat ding jatten
Die knuffelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die knuffel
Nee anders vraag ik het toch niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Retorische vragen zijn coolquote:Op maandag 31 mei 2010 17:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee anders vraag ik het toch niet.
quote:
ik wil zo'n politieauto als die ene die bij madstock stondquote:
Heb ik niet gezien.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik wil zo'n politieauto als die ene die bij madstock stond
Zo'n oude Amerikaanse. Ubervet!quote:
Jij hebt geen haren op je bakkes?quote:
Hmm toenet zat alles er nog op. En terecht. Zou echt te gek zijn als ze het af gingen plakken ofietsquote:Op maandag 31 mei 2010 10:49 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Mogge! Ben eigenlijk benieuwd of er nou reclame van de gevel afgehaald is op de markt?!
Maar ik heb ook een piemelquote:Op maandag 31 mei 2010 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt geen haren op je bakkes?![]()
Idd.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm toenet zat alles er nog op. En terecht. Zou echt te gek zijn als ze het af gingen plakken ofiets
Kan de TROS mooi zelf doen, tegen betalingquote:
Laat es zien.quote:
Ik vind het ook gewoon stom als dat moet.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kan de TROS mooi zelf doen, tegen betaling
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op maandag 31 mei 2010 17:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
Haha, jullie kliktenquote:
In foksilver hoef je niet te klikken.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
In foksilver hoef je niet te klikken.
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
En ik op mn mobiel ook niet
En anders had ik zeker geklikt om te kijken of je er lef voor had
Ben je naar die winkel met die vent gegaan?quote:
Jij ook, Barriewarriequote:
Nee jong, ik heb een hendig sjiek appartement gekozen, ik zei toch dat ik dat ging doen.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben je naar die winkel met die vent gegaan?
Ik weet toch dat je dat uit ging zoekenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee jong, ik heb een hendig sjiek appartement gekozen, ik zei toch dat ik dat ging doen.![]()
Toch wel handig zo'n zwager die in de bouw werkt.
Qua oppervlakte is er niet zoveel verschil, maar wel een kamer minder.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet toch dat je dat uit ging zoekenIs ie groter dan je huidige?
Extra grote slaapkamer?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Qua oppervlakte is er niet zoveel verschil, maar wel een kamer minder.
quote:
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
Tvp voor watskeburt bij het Wilheminaplein
Rijdt een ambulance wel vaker naar het centrale politiebureau
quote:Automobilist vliegt over de kop op Heetmanplein en vlucht
dinsdag 01 juni 2010 | 00:53 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 01 juni 2010 | 01:19
DEN BOSCH - Een nog onbekende automobilist is gisteravond rond 23.30 uur geslipt en over de kop gevlogen op het Heetmanplein in Den Bosch.
De man stapte lichtgewond uit de auto en vluchtte. Volgens nog onbevestigde berichten heeft de politie een man aangehouden op de nabijgelegen Parklaan, waarschijnlijk de bestuurder. Volgens de politie staat de auto waarin de man reed niet als gestolen geregistreerd. De automobilist kwam uit de richting van Vught. Waarschijnlijk reed hij hard: hij schepte een verkeersbord en sloeg meerdere malen over de kop.
quote:
Ik ga alleen ff bij Rowwen Heze kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef bijdehand het volgende:
Gaat iemand vandaag wat doen? Het is toch dat TROS-gebeuren?
Dat zou een wonder zijn als je dat doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:15 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet of ik ga. Als ik je zie dan zeg ik wel hoi
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef bijdehand het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou een wonder zijn als je dat doet.
quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef bijdehand het volgende:
En niet bang zijn voor die vent met dat kind.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Ach, die koters kunnen verdomd hard schoppen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En niet bang zijn voor die vent met dat kind.
Da's die bouwvakker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En niet bang zijn voor die vent met dat kind.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's die bouwvakker?Die zijn altijd veel te sterk
quote:Seksualiteit hetero as hell
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef bijdehand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 01-06-2010 15:09:51 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Mohammed: pedo uit het Midden-Oosten
Had geen bier om mee te proosten
Neukte wel een meisje van negen
Zijn volgelingen mogen hier de straten vegen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Vanaf half 9 ben ik represent
NEVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Vanaf half 9 ben ik represent
represent of present?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
~Si vis amari, ama~
Beide toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij vanavond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beide toch?
DATEN WOEHOE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij vanavond?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik klik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beide toch?
leuk klinken deed het zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij vanavond?![]()
Ik heb vooralsnog niet het plan om te gaan.
~Si vis amari, ama~
Hoe kan ik nou jaloers zijn als ik niet eens weet hoe ze eruit zietquote:
Ik heb nu een baard dus ik lijk opquote:
Mijn baard is donker en ik ben niet braafquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn baard is donker en ik ben niet braafStraks maar scheren dan lijk ik weer op
Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Vandaag dan toch/
![]()
Morgen toch![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?Zonnebril kan toch altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sigaar misschien wat moeilijker hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?ik zit lekker wel op mn mobiel! weer onderweg nach HauseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zonnebril kan toch altijd![]()
Sigaar misschien wat moeilijker hahaZonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En mooi dat je de spoiler zagJe wil met fed daten he?
Nou niet altijd. Want als je slaapt dan gaat tie stuk.. Of je slaapt met je kop naar het plafondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik ga morgen nach Klevequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zit lekker wel op mn mobiel! weer onderweg nach Hause
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou niet altijd. Want als je slaapt dan gaat tie stuk.. Of je slaapt met je kop naar het plafond
Ik doe niet aan slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijd![]()
Ik studeer. En ik kijk naar vrouwen. Non stop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand wou doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?
Jij zit hier non stop
Goku is veel sterkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.
de sarcasm emoticon ontbreekt omdat ik die met mn telefoon ff niet kan plaatsen xD
grapjas... goku is heul nie sterker! en iig ook niet knapper xDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goku is veel sterkerEn ik wil niet met je daten, sorry. Misschien ST
Omdat iedereen met mij wil datenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
grapjas... goku is heul nie sterker! en iig ook niet knapper xD
wie zegt dat ik met jou wil daten?
Wat versta jij onder een sarcasm emoticon?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.
de sarcasm emoticon ontbreekt omdat ik die met mn telefoon ff niet kan plaatsen xD
Bij het grote ING-gebouw liggen er heel veel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Werkt een van jullie toevallig bij de politie of rechtbank? Of kent iemand een goed advocatenkantoor?
Foldertjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij het grote ING-gebouw liggen er heel veel.
Daar staan zequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Foldertjes?
Of dat ze daar staan?
Die bouwt zelf niet, die zegt wat anderen moeten bouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's die bouwvakker?Die zijn altijd veel te sterk
Oh dat wist ik nietquote:
Toevallig bij Heijmans? Zoja kan die niet regelen dat de aandelen gaan stijgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die bouwt zelf niet, die zegt wat anderen moeten bouwen.
Jaren geleden wel ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toevallig bij Heijmans? Zoja kan die niet regelen dat de aandelen gaan stijgen?
Waarom wil jij dat die aandelen stijgen dan?quote:
Waarom willen mensen dat hun aandelen stijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat die aandelen stijgen dan?
Ja maar die heb jij toch hopelijk niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom willen mensen dat hun aandelen stijgen![]()
Money money
Jawelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar die heb jij toch hopelijk niet.
Het ING-gebouw ligt bij het stationquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Ik dacht meer bij het station haha
Maar bedankt
Komt vanzelf goed. Anders zorg ik wel voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel
Ik zie er zeker potentie in haha.
Jaren geleden stonden ze er beter voor maarja
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel
Ik zie er zeker potentie in haha.
Jaren geleden stonden ze er beter voor maarja
Jij kan nieteens voor jezelf zorgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed. Anders zorg ik wel voor je![]()
Ik heb ze in een slechte tijd (goede voor mij) gekochtquote:
Waar baseer je dat nou opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij kan nieteens voor jezelf zorgen.
Je zou nieteens boodschappen doen als je op jezelf zou wonen.quote:
Door die kwijl naast je bek?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Door die kwijl naast je bek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Door die kwijl naast je bek?
Ik hou niet meer van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zou ik laten doen. OWNAGEquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou nieteens boodschappen doen als je op jezelf zou wonen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ben dan wel oud, maar mijn geheugen doet het nog hoor.quote:
Ik heb gewoon weinig nodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben dan wel oud, maar mijn geheugen doet het nog hoor.
quote:
Wat nou?quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat nou?Vind je het gek dat ik nooit iets tegen je zeg
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat iedereen met mij wil daten![]()
En goku is onverslaanbaar. Superman krijg je zo neer met een bolletje kryptoniet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een sarcasm emoticon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Je doet nooit liefquote:
Wel.quote:
Pfff Goku ging in de eerste aflevering van Dragonball Z al kassiewijlen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
...
En goku is onverslaanbaar. Superman krijg je zo neer met een bolletje kryptoniet.
Je moet natuurljik wel sterker worden. Superman is te vergelijken met Krillin. Ik ben te vergelijken met Master Roshiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Pfff Goku ging in de eerste aflevering van Dragonball Z al kassiewijlen...![]()
Trunks ftw.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet natuurljik wel sterker worden. Superman is te vergelijken met Krillin. Ik ben te vergelijken met Master Roshi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar doe ik het allemaal voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een oude viespeuk wil je zeggen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet natuurljik wel sterker worden. Superman is te vergelijken met Krillin. Ik ben te vergelijken met Master Roshi
Ik ben zeker van plan een oude viespeuk te worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je bent een oude viespeuk wil je zeggen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben zeker van plan een oude viespeuk te worden.
En dan Drs. of ga je promoveren?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben zeker van plan een oude viespeuk te worden.
Ik word professor en dan ga ik andere jongens met die droom opleidenquote:
Die gekeken worden in Den Bosch. Dus het magquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:18 schreef ruud.nl het volgende:
En zo ging het ineens over domme tekenfilmpjes.
WAAR? WAAR? Ik heb nog een paar bakstenen hier liggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die gekeken worden in Den Bosch. Dus het mag
Ik sta achter jouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WAAR? WAAR? Ik heb nog een paar bakstenen hier liggen
Barriequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WAAR? WAAR? Ik heb nog een paar bakstenen hier liggen
Ze doet niks voor mijquote:
In m'n hoofd ben ik 12 dus het kanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Als ze die bakstenen door je voorruit gooit, dan wel.
We moeten jou helpen, een volwassen vent die tekenfilmpjes kijkt kan natturlijk niet, wat zou meneer Stegeman in zijn uitzending er wle niet van zeggen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef FedExpress het volgende:
niet alleen in je hoofd heb ik van horen zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ST
Wat is daar grappig aan.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan.Bij je laatste sms liep ik vast trouwens.
Hoezo liep je vastquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is daar grappig aan.Bij je laatste sms liep ik vast trouwens.
Hoezo welke vent?quote:
Vent?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vent?
edit: ooooo die volkszanger ofzo![]()
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:37 schreef FedExpress het volgende:
niet alleen in je hoofd heb ik van horen zeggen
HahahahhahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nou weer?quote:
aaaaah, dat is wel jammer!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik volg jullie niet
Markt was een beetje kut haha. Kon de helft niet.. En ik kon niks zien. Maar he gelukkig was er Heineken he
Truste
Doel je op mij?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
aaaaah, dat is wel jammer!
Heb je wel gemist hier hoor, met die 2 (en met name 1) mafkezen
![]()
Trusten!
Ik heb dan weer niet zo'n hoog hihihahahoho-gehalte.quote:
Ja en die andere ben ik, god nou kan ik niet meer slapen zeg.quote:
ja sorry, jullie maakten het er ook wel naar natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en die andere ben ik, god nou kan ik niet meer slapen zeg.
Dat ik dat niet was dat wist ik zelf ook al wel ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja sorry, jullie maakten het er ook wel naar natuurlijk![]()
En die 'met name' was jij niet, mocht dat enige troost bieden![]()
Ik ga ook slapen!
Weltrusten
7uur (pas)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
inderdaad![]()
Ik hoef gelukkig niet vroeg opjij dan?
Was jij ook geweest? Zoja waar stond je ergens?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zometeen bij Shownieuws een stuk registratie van het muziekfeest.
Ik ben alleen in het begin bij Rowwen Heze geweest, wij stonden bij het hotel ongeveer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was jij ook geweest? Zoja waar stond je ergens?
Hihihihahahhahahohohohoh gehalte is hoog vanavond
Ahaaa geen idee welke liedjes hij zong maar daarvoor stond ik ook zoietsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben alleen in het begin bij Rowwen Heze geweest, wij stonden bij het hotel ongeveer.
Dat bord van WE daar konden ze niet bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja tering dat was echt dom inderdaad shit zeg. De ramen zijn afgedekt maar het bord erboven met WE. C&A etc. is niet afgedekt.
Edit: Owja misschien zenden ze dat niet uit..
Ik heb zo'n achterlijk kroontje
Wouden mn msn enal weten
Echt hopeloos inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dat van te voren juichen zodat ze dat erin kunnen plakken.Stel je voor dat er geen reactie komt na een optreden.
Ahaaa vandaar hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat bord van WE daar konden ze niet bij.Dat ding kwam niet hoog genoeg.
Truste.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahaaa vandaar haha
Zal morgen eens zoeken of er al iets van op internet staat
Truste SuperrrrTuxxxxxxxx
Ach het voordeel van Rosmalen is, dat ik elke dag, als ik Den Bosch binnenkom, mag genieten, en kan genieten.quote:
Ik geniet 24/7quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach het voordeel van Rosmalen is, dat ik elke dag, als ik Den Bosch binnenkom, mag genieten, en kan genieten.
Slapen is voor watjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik geniet 24/7Ook als ik slaap.
![]()
Ik ben toch naar huis gegaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slapen is voor watjesMet je TROS muziekfestival
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef FedExpress het volgende:
het is weer zover: SuperrrTuxxx vs Bijdehand, deel 289!
Het wordt tijd voor een slowchat reeks voor ze in R&P.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef FedExpress het volgende:
het is weer zover: SuperrrTuxxx vs Bijdehand, deel 289!
Kan ik er wat aan doen dat jullie weinig online zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een slowchat reeks voor ze in R&P.
Omg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben toch naar huis gegaan.![]()
Ik had verwacht dat jij daar zou zijn, kan je nagaan wat voor indruk je achterlaat.![]()
Online zijn en tussen jullie dialoog komen zijn natuurlijk 2 hele verschillende dingenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jullie weinig online zijn.
Eens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een slowchat reeks voor ze in R&P.
Haiquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Online zijn en tussen jullie dialoog komen zijn natuurlijk 2 hele verschillende dingen
Dat je serieus nog niet snapt waarom alleen jij en bijdehand nog aan het ouwehoeren zijn zegt ook wel genoeg ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Als er meerdere mensen zijn wordt het vanzelf minder.
Dat ik dat serieus nog moet uitleggen zeg.![]()
Nee dat is namelijjk niet zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat je serieus nog niet snapt waarom alleen jij en bijdehand nog aan het ouwehoeren zijn zegt ook wel genoeg ja.
Toedels.
dan valt het topic dood en dat is ook niet leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef ruud.nl het volgende:
Dat heb ik zojuist gedaan met die mededeling.![]()
Verder ben ik niet naar dat geweldige muziekfestijn geweest gisteren en afgelopen weekend ook bijzonder weinig noemenswaardige dingen in onze stad gedaan.
Over het algemeen heb ik, in tegenstelling tot enkele medeposters hier, als ik niets nuttigs te vertellen heb, niet de neiging om het topic dan maar te vullen met complete onzin die voor niemand interessant is.
Ze kwam ofzoquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt, ik wilde het enkel nog eens bevestigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BB, waar bende nou weer heen kind?
~Si vis amari, ama~
Ohh no shit. Waarom buitenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef bijdehand het volgende:
Huh waar is dat?Ik weet wel dat er eerst op de parade een openluchtmis gehouden werd dat was wel vet
Buiten? Hm lekker weer ofzo. Was er niet bijquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh no shit. Waarom buiten
En dat is op zondag gewoon in de stad en dan komen er van die mensen en dan krijg je een boekje en dan mag je meezingen
het gaat hem natuurlijk niet om jouw zangkunsten he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten!~Si vis amari, ama~
kuchquote:
Orthenstraat gewittoch!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bende gij ok een bosschenaar jong?
nice! wees welkomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |