Slapen is voor watjesquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik geniet 24/7Ook als ik slaap.
![]()
Ik ben toch naar huis gegaan.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slapen is voor watjesMet je TROS muziekfestival
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef FedExpress het volgende:
het is weer zover: SuperrrTuxxx vs Bijdehand, deel 289!
Het wordt tijd voor een slowchat reeks voor ze in R&P.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:56 schreef FedExpress het volgende:
het is weer zover: SuperrrTuxxx vs Bijdehand, deel 289!
Kan ik er wat aan doen dat jullie weinig online zijn.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een slowchat reeks voor ze in R&P.
Omg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben toch naar huis gegaan.![]()
Ik had verwacht dat jij daar zou zijn, kan je nagaan wat voor indruk je achterlaat.![]()
Online zijn en tussen jullie dialoog komen zijn natuurlijk 2 hele verschillende dingenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jullie weinig online zijn.
Eens.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een slowchat reeks voor ze in R&P.
Haiquote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Online zijn en tussen jullie dialoog komen zijn natuurlijk 2 hele verschillende dingen
Dat je serieus nog niet snapt waarom alleen jij en bijdehand nog aan het ouwehoeren zijn zegt ook wel genoeg ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.Als er meerdere mensen zijn wordt het vanzelf minder.
Dat ik dat serieus nog moet uitleggen zeg.![]()
Nee dat is namelijjk niet zo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat je serieus nog niet snapt waarom alleen jij en bijdehand nog aan het ouwehoeren zijn zegt ook wel genoeg ja.
Toedels.
dan valt het topic dood en dat is ook niet leuk.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:43 schreef ruud.nl het volgende:
Dat heb ik zojuist gedaan met die mededeling.![]()
Verder ben ik niet naar dat geweldige muziekfestijn geweest gisteren en afgelopen weekend ook bijzonder weinig noemenswaardige dingen in onze stad gedaan.
Over het algemeen heb ik, in tegenstelling tot enkele medeposters hier, als ik niets nuttigs te vertellen heb, niet de neiging om het topic dan maar te vullen met complete onzin die voor niemand interessant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |