Ja en die andere ben ik, god nou kan ik niet meer slapen zeg.quote:
ja sorry, jullie maakten het er ook wel naar natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en die andere ben ik, god nou kan ik niet meer slapen zeg.
Dat ik dat niet was dat wist ik zelf ook al wel ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja sorry, jullie maakten het er ook wel naar natuurlijk![]()
En die 'met name' was jij niet, mocht dat enige troost bieden![]()
Ik ga ook slapen!
Weltrusten
7uur (pas)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:24 schreef FedExpress het volgende:
inderdaad![]()
Ik hoef gelukkig niet vroeg opjij dan?
Was jij ook geweest? Zoja waar stond je ergens?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zometeen bij Shownieuws een stuk registratie van het muziekfeest.
Ik ben alleen in het begin bij Rowwen Heze geweest, wij stonden bij het hotel ongeveer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was jij ook geweest? Zoja waar stond je ergens?
Hihihihahahhahahohohohoh gehalte is hoog vanavond
Ahaaa geen idee welke liedjes hij zong maar daarvoor stond ik ook zoietsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben alleen in het begin bij Rowwen Heze geweest, wij stonden bij het hotel ongeveer.
Dat bord van WE daar konden ze niet bij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja tering dat was echt dom inderdaad shit zeg. De ramen zijn afgedekt maar het bord erboven met WE. C&A etc. is niet afgedekt.
Edit: Owja misschien zenden ze dat niet uit..
Ik heb zo'n achterlijk kroontje
Wouden mn msn enal weten
Echt hopeloos inderdaadquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dat van te voren juichen zodat ze dat erin kunnen plakken.Stel je voor dat er geen reactie komt na een optreden.
Ahaaa vandaar hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat bord van WE daar konden ze niet bij.Dat ding kwam niet hoog genoeg.
Truste.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahaaa vandaar haha
Zal morgen eens zoeken of er al iets van op internet staat
Truste SuperrrrTuxxxxxxxx
Ach het voordeel van Rosmalen is, dat ik elke dag, als ik Den Bosch binnenkom, mag genieten, en kan genieten.quote:
Ik geniet 24/7quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach het voordeel van Rosmalen is, dat ik elke dag, als ik Den Bosch binnenkom, mag genieten, en kan genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |