Ze kwam ofzoquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op woensdag 2 juni 2010 21:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Klopt, ik wilde het enkel nog eens bevestigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BB, waar bende nou weer heen kind?
~Si vis amari, ama~
Ohh no shit. Waarom buitenquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:22 schreef bijdehand het volgende:
Huh waar is dat?Ik weet wel dat er eerst op de parade een openluchtmis gehouden werd dat was wel vet
Buiten? Hm lekker weer ofzo. Was er niet bijquote:Op woensdag 2 juni 2010 22:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh no shit. Waarom buiten
En dat is op zondag gewoon in de stad en dan komen er van die mensen en dan krijg je een boekje en dan mag je meezingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
het gaat hem natuurlijk niet om jouw zangkunsten he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welterusten!~Si vis amari, ama~
kuchquote:
Orthenstraat gewittoch!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:57 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bende gij ok een bosschenaar jong?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |