Wat nou?quote:
Nou zeg.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat nou?Vind je het gek dat ik nooit iets tegen je zeg
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat iedereen met mij wil daten![]()
En goku is onverslaanbaar. Superman krijg je zo neer met een bolletje kryptoniet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een sarcasm emoticon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Je doet nooit liefquote:
Wel.quote:
Pfff Goku ging in de eerste aflevering van Dragonball Z al kassiewijlen...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
...
En goku is onverslaanbaar. Superman krijg je zo neer met een bolletje kryptoniet.
Je moet natuurljik wel sterker worden. Superman is te vergelijken met Krillin. Ik ben te vergelijken met Master Roshiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Pfff Goku ging in de eerste aflevering van Dragonball Z al kassiewijlen...![]()
Trunks ftw.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet natuurljik wel sterker worden. Superman is te vergelijken met Krillin. Ik ben te vergelijken met Master Roshi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:59 schreef FedExpress het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar doe ik het allemaal voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Je bent een oude viespeuk wil je zeggen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet natuurljik wel sterker worden. Superman is te vergelijken met Krillin. Ik ben te vergelijken met Master Roshi
Ik ben zeker van plan een oude viespeuk te worden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je bent een oude viespeuk wil je zeggen?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben zeker van plan een oude viespeuk te worden.
En dan Drs. of ga je promoveren?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben zeker van plan een oude viespeuk te worden.
Ik word professor en dan ga ik andere jongens met die droom opleidenquote:
Die gekeken worden in Den Bosch. Dus het magquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:18 schreef ruud.nl het volgende:
En zo ging het ineens over domme tekenfilmpjes.
WAAR? WAAR? Ik heb nog een paar bakstenen hier liggenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die gekeken worden in Den Bosch. Dus het mag
Ik sta achter jouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WAAR? WAAR? Ik heb nog een paar bakstenen hier liggen
Barriequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
WAAR? WAAR? Ik heb nog een paar bakstenen hier liggen
Ze doet niks voor mijquote:
In m'n hoofd ben ik 12 dus het kanquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:00 schreef opgebaarde het volgende:
Als ze die bakstenen door je voorruit gooit, dan wel.
We moeten jou helpen, een volwassen vent die tekenfilmpjes kijkt kan natturlijk niet, wat zou meneer Stegeman in zijn uitzending er wle niet van zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |