abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82191060
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef bijdehand het volgende:

[..]

NEVER

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82191212
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Beide toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij vanavond?
DATEN WOEHOE!!
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klik niet
pi_82191573
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Beide toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij vanavond?
leuk klinken deed het zeker

Ik heb vooralsnog niet het plan om te gaan.
~Si vis amari, ama~
pi_82191596
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:15 schreef bijdehand het volgende:

[..]

DATEN WOEHOE!!
[..]

Ik klik niet
Zeker jij bent jaloers
~Si vis amari, ama~
pi_82192260
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:23 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Zeker jij bent jaloers
Hoe kan ik nou jaloers zijn als ik niet eens weet hoe ze eruit ziet
pi_82192412

Daar lijk ik wel op
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82192465
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef BarrieButsers het volgende:

Daar lijk ik wel op
Ik heb nu een baard dus ik lijk op
pi_82192540
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb nu een baard dus ik lijk op
Niet deze?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82192680
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Niet deze?
Mijn baard is donker en ik ben niet braaf Straks maar scheren dan lijk ik weer op
pi_82193063
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn baard is donker en ik ben niet braaf Straks maar scheren dan lijk ik weer op
Hahaha

Vandaag dan toch /
Morgen toch
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82193148
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Hahaha

Vandaag dan toch /
Morgen toch
Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82193779
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebril kan toch altijd
Sigaar misschien wat moeilijker haha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82193820
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zit lekker wel op mn mobiel! weer onderweg nach Hause
~Si vis amari, ama~
pi_82193864
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Zonnebril kan toch altijd
Sigaar misschien wat moeilijker haha
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijd

En mooi dat je de spoiler zag Je wil met fed daten he?
pi_82193933
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijd

En mooi dat je de spoiler zag Je wil met fed daten he?
Nou niet altijd. Want als je slaapt dan gaat tie stuk.. Of je slaapt met je kop naar het plafond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82193948
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ik zit lekker wel op mn mobiel! weer onderweg nach Hause
Ik ga morgen nach Kleve
pi_82193981
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nou niet altijd. Want als je slaapt dan gaat tie stuk.. Of je slaapt met je kop naar het plafond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet aan slapen.
pi_82194014
Bijdehand wou doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?
Jij zit hier non stop
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82194067
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijd

En mooi dat je de spoiler zag Je wil met fed daten he?
wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.
de sarcasm emoticon ontbreekt omdat ik die met mn telefoon ff niet kan plaatsen xD
~Si vis amari, ama~
pi_82194120
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand wou doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?
Jij zit hier non stop
Ik studeer. En ik kijk naar vrouwen. Non stop.
pi_82194146
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef FedExpress het volgende:

[..]

wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.
de sarcasm emoticon ontbreekt omdat ik die met mn telefoon ff niet kan plaatsen xD
Goku is veel sterker En ik wil niet met je daten, sorry. Misschien ST
pi_82194276
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Goku is veel sterker En ik wil niet met je daten, sorry. Misschien ST
grapjas... goku is heul nie sterker! en iig ook niet knapper xD
wie zegt dat ik met jou wil daten?
~Si vis amari, ama~
pi_82194355
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef FedExpress het volgende:

[..]

grapjas... goku is heul nie sterker! en iig ook niet knapper xD
wie zegt dat ik met jou wil daten?
Omdat iedereen met mij wil daten

En goku is onverslaanbaar. Superman krijg je zo neer met een bolletje kryptoniet.
pi_82194611
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef FedExpress het volgende:

[..]

wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.
de sarcasm emoticon ontbreekt omdat ik die met mn telefoon ff niet kan plaatsen xD
Wat versta jij onder een sarcasm emoticon?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_82194733
Werkt een van jullie toevallig bij de politie of rechtbank? Of kent iemand een goed advocatenkantoor?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')