quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beide toch?
DATEN WOEHOE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij vanavond?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik klik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beide toch?
leuk klinken deed het zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij vanavond?![]()
Ik heb vooralsnog niet het plan om te gaan.
~Si vis amari, ama~
Hoe kan ik nou jaloers zijn als ik niet eens weet hoe ze eruit zietquote:
Ik heb nu een baard dus ik lijk opquote:
Mijn baard is donker en ik ben niet braafquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn baard is donker en ik ben niet braafStraks maar scheren dan lijk ik weer op
Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Vandaag dan toch/
![]()
Morgen toch![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?Zonnebril kan toch altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sigaar misschien wat moeilijker hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik die zonnebril maar op kan. Misschien een sigaar. Daten?ik zit lekker wel op mn mobiel! weer onderweg nach HauseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zonnebril kan toch altijd![]()
Sigaar misschien wat moeilijker hahaZonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En mooi dat je de spoiler zagJe wil met fed daten he?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nou niet altijd. Want als je slaapt dan gaat tie stuk.. Of je slaapt met je kop naar het plafondquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik ga morgen nach Klevequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zit lekker wel op mn mobiel! weer onderweg nach Hause
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou niet altijd. Want als je slaapt dan gaat tie stuk.. Of je slaapt met je kop naar het plafond
Ik doe niet aan slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zonnebril is alleen cool als het zonnig is. Sigaar kan wel altijd![]()
Ik studeer. En ik kijk naar vrouwen. Non stop.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Bijdehand wou doe jij eigenlijk in het dagelijks leven?
Jij zit hier non stop
Goku is veel sterkerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.
de sarcasm emoticon ontbreekt omdat ik die met mn telefoon ff niet kan plaatsen xD
grapjas... goku is heul nie sterker! en iig ook niet knapper xDquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goku is veel sterkerEn ik wil niet met je daten, sorry. Misschien ST
Omdat iedereen met mij wil datenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
grapjas... goku is heul nie sterker! en iig ook niet knapper xD
wie zegt dat ik met jou wil daten?
Wat versta jij onder een sarcasm emoticon?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wie wilt dat nou niet? ik ben en blijf toch superman hè.
de sarcasm emoticon ontbreekt omdat ik die met mn telefoon ff niet kan plaatsen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |