Extra grote slaapkamer?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Qua oppervlakte is er niet zoveel verschil, maar wel een kamer minder.
quote:
Wat?quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:13 schreef opgebaarde het volgende:
Tvp voor watskeburt bij het Wilheminaplein
Rijdt een ambulance wel vaker naar het centrale politiebureau
quote:Automobilist vliegt over de kop op Heetmanplein en vlucht
dinsdag 01 juni 2010 | 00:53 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 01 juni 2010 | 01:19
DEN BOSCH - Een nog onbekende automobilist is gisteravond rond 23.30 uur geslipt en over de kop gevlogen op het Heetmanplein in Den Bosch.
De man stapte lichtgewond uit de auto en vluchtte. Volgens nog onbevestigde berichten heeft de politie een man aangehouden op de nabijgelegen Parklaan, waarschijnlijk de bestuurder. Volgens de politie staat de auto waarin de man reed niet als gestolen geregistreerd. De automobilist kwam uit de richting van Vught. Waarschijnlijk reed hij hard: hij schepte een verkeersbord en sloeg meerdere malen over de kop.
quote:
Ik ga alleen ff bij Rowwen Heze kijken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef bijdehand het volgende:
Gaat iemand vandaag wat doen? Het is toch dat TROS-gebeuren?
Dat zou een wonder zijn als je dat doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:15 schreef bijdehand het volgende:
Ik weet niet of ik ga. Als ik je zie dan zeg ik wel hoi
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef bijdehand het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zou een wonder zijn als je dat doet.
quote:
Denk het wel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef bijdehand het volgende:
En niet bang zijn voor die vent met dat kind.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit![]()
Ach, die koters kunnen verdomd hard schoppen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En niet bang zijn voor die vent met dat kind.
Da's die bouwvakker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En niet bang zijn voor die vent met dat kind.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's die bouwvakker?Die zijn altijd veel te sterk
quote:Seksualiteit hetero as hell
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef bijdehand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door BarrieButsers op 01-06-2010 15:09:51 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Mohammed: pedo uit het Midden-Oosten
Had geen bier om mee te proosten
Neukte wel een meisje van negen
Zijn volgelingen mogen hier de straten vegen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Vanaf half 9 ben ik represent
NEVERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Vanaf half 9 ben ik represent
represent of present?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
~Si vis amari, ama~
Beide toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij vanavond?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |