Bij het grote ING-gebouw liggen er heel veel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Werkt een van jullie toevallig bij de politie of rechtbank? Of kent iemand een goed advocatenkantoor?
Foldertjes?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij het grote ING-gebouw liggen er heel veel.
Daar staan zequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Foldertjes?
Of dat ze daar staan?
Die bouwt zelf niet, die zegt wat anderen moeten bouwen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's die bouwvakker?Die zijn altijd veel te sterk
Oh dat wist ik nietquote:
Toevallig bij Heijmans? Zoja kan die niet regelen dat de aandelen gaan stijgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die bouwt zelf niet, die zegt wat anderen moeten bouwen.
Jaren geleden wel ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toevallig bij Heijmans? Zoja kan die niet regelen dat de aandelen gaan stijgen?
Waarom wil jij dat die aandelen stijgen dan?quote:
Waarom willen mensen dat hun aandelen stijgenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat die aandelen stijgen dan?
Ja maar die heb jij toch hopelijk niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom willen mensen dat hun aandelen stijgen![]()
Money money
Jawelquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar die heb jij toch hopelijk niet.
Het ING-gebouw ligt bij het stationquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet
Ik dacht meer bij het station haha
Maar bedankt
Komt vanzelf goed. Anders zorg ik wel voor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel
Ik zie er zeker potentie in haha.
Jaren geleden stonden ze er beter voor maarja
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel
Ik zie er zeker potentie in haha.
Jaren geleden stonden ze er beter voor maarja
Jij kan nieteens voor jezelf zorgen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed. Anders zorg ik wel voor je![]()
Ik heb ze in een slechte tijd (goede voor mij) gekochtquote:
Waar baseer je dat nou opquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij kan nieteens voor jezelf zorgen.
Je zou nieteens boodschappen doen als je op jezelf zou wonen.quote:
Door die kwijl naast je bek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Door die kwijl naast je bek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Door die kwijl naast je bek?
Ik hou niet meer van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zou ik laten doen. OWNAGEquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou nieteens boodschappen doen als je op jezelf zou wonen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ben dan wel oud, maar mijn geheugen doet het nog hoor.quote:
Ik heb gewoon weinig nodig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben dan wel oud, maar mijn geheugen doet het nog hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |