quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
lapohoer
Mss heeft ze die veranderd? Het aantal personen klopt met de UI's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:50 schreef kutkabouter het volgende:
waarom staat barrie's UI eigenlijk niet in de OP?
owja ik zie hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss heeft ze die veranderd? Het aantal personen klopt met de UI's.
Jij hebt trouwens ook iets anders dan wat in de OP staat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Barrie UI is de eerste uit de rij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:50 schreef kutkabouter het volgende:
waarom staat barrie's UI eigenlijk niet in de OP?
Ik kan vandaag nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha aan die meet moest ik ook gelijk denken..
Goeiemorgen![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:02 schreef BarrieButsers het volgende:
HelloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Dag mevrouwquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:32 schreef Puala het volgende:
GoedemorgenWat is het heerlijk fris buiten
En wat is het leuk dat de gebruikers gelijk bellen met gigantische storingen
en ik heb over 8 minuten een tentamen van 3 uurquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dag mevrouwHet is inderdaad lekker weer
![]()
Haha, ik heb zometeen een vergadering van een uur
Ach, in Boxtel had ik ook geen last van m'n familie. Ik weet ze goed te negeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Succes FedExpress!
En Ceased dan zal het wel niet
Wel lekker rustig dat je hier geen familie hebt wonen
Ik viel bijna in slaapquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:59 schreef Puala het volgende:
Succes FedExpress![]()
@ Djayzz, ach, wel relaxed toch? Althans, ik vind het nooit echt erg
En dan was je te laat geweest met je liefdesverklaring voor mij.quote:
Ach, de liefdesverklaring van een stervende is ook niet alles hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan was je te laat geweest met je liefdesverklaring voor mij.
Ik snap hetdat zou dramatisch zijn
![]()
Nee. Lijkt me echt kutquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan kan je beter geen liefdesverklaring hebben
Maar nu ga ik niet dood, dus nu kan je het rustig doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan kan je beter geen liefdesverklaring hebben
Nou het is wel verrekte warm, niet normaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:50 schreef FedExpress het volgende:
Haha, gaat weer lekker hier hè xD we hebben de zomer in ons bol denk ik
Ben nog niet buiten geweest. Het is hier veel lekkerderquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou het is wel verrekte warm, niet normaal.
Hoe ging je tentamen?
Luiquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest. Het is hier veel lekkerder
zelfkennisquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me echt kut![]()
Maar sowieso krijg ik geen liefdesverklaringen
mwoah,niet heel best. maar had ik ook niet verwacht. Wilde eerst niet gaan zodat ik me op het tentamen van morgen kon concentreren. Maar toen zag ik een paar oude tentamens en dacht ik: ik moet het toch maar gaan proberenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou het is wel verrekte warm, niet normaal.
Hoe ging je tentamen?
Waar ergens als ik vragen mag?quote:
Niet lui, slimquote:
Oeh ff naar 't dorp om de quest te halenquote:
dus nu heb je deze niet goed gemaakt, en te weinig geleerd voor morgen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mwoah,niet heel best. maar had ik ook niet verwacht. Wilde eerst niet gaan zodat ik me op het tentamen van morgen kon concentreren. Maar toen zag ik een paar oude tentamens en dacht ik: ik moet het toch maar gaan proberen
komt goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ahh balen Fed, hopelijk maak je die van morgen in ieder geval wat beter
als ik pech heb wel jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
dus nu heb je deze niet goed gemaakt, en te weinig geleerd voor morgen?
wat heb je gedaan danquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis geen weer voor een blanke.Maar desondanks heb ik toch wel een topdag vandaag.
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de eigenaars van het huurhuis dat ik het neemquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis geen weer voor een blanke.Maar desondanks heb ik toch wel een topdag vandaag.
feli!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de eigenaars van het huurhuis dat ik het neem
Wat hedde gij gedaan?! Iets met een zwarte?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
M'n laptop is vandaag na bijna 2 weken weer teruggebracht.quote:
Tof.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de eigenaars van het huurhuis dat ik het neem
Ik val niet op zwart.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat hedde gij gedaan?! Iets met een zwarte?
you ain't lovin' no niggers, right?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
you ain't lovin' no niggers, right?
goed dat ik niet zwart benquote:
Ik ook nietquote:
Omdat ze niet op zwarten valt wil niet zeggen dat ze op jouw melkflessen valtquote:
Wat dan? Paars ofzo?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ze niet op zwarten valt wil niet zeggen dat ze op jouw melkflessen valt
Niet zo'n dikke negerin met een kont als een driezitsbank?quote:
Neequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zo'n dikke negerin met een kont als een driezitsbank?
[..]
Omdat ze niet op zwarten valt wil niet zeggen dat ze op jouw melkflessen valt
Jij wil natuurlijk alleen maar blanke mannenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef kutkabouter het volgende:
ow en negers is inderdaad gewoon een no go
Ik word zo gemeen van dit weerquote:
ik bedoelde negers in het algemeenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk alleen maar blanke mannen
quote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik bedoelde negers in het algemeenze zijn gewoon niet mooi, klaar
www.geileblankemannen.nlquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar kan ik blanke mannen bestellen?
Bestel jij ze daar ook altijdquote:
Ik laat ze altijd in m'n tuin lopen en dan ga ik met een sniper op ze schieten zoals in Schindler's List.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bestel jij ze daar ook altijd?
ik sta eropquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bestel jij ze daar ook altijd?
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stond op www.zwartegeilemannen.co.jp
Die zijn geweldigquote:
LOLquote:
Ik doe ook heel vreemd met mijn gesmolten hersenen.quote:
Ach, zie het maar zo. Dan zijn je hersenen lekker natquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik doe ook heel vreemd met mijn gesmolten hersenen.
dat was echt een episch topicquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, zie het maar zo. Dan zijn je hersenen lekker nat![]()
Iddquote:
Omg carnaval 2008!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, zie het maar zo. Dan zijn je hersenen lekker nat![]()
quote:
Soppen in natte hersenen?quote:
Oeh, da's m'n hobbyquote:
quote:
Jij bent vies.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
nu ga ik naar de helftheuvel, later
quote:
[..]