quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:35 schreef kutkabouter het volgende:
lapohoer
Mss heeft ze die veranderd? Het aantal personen klopt met de UI's.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:50 schreef kutkabouter het volgende:
waarom staat barrie's UI eigenlijk niet in de OP?
owja ik zie hetquote:Op woensdag 30 juni 2010 01:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mss heeft ze die veranderd? Het aantal personen klopt met de UI's.
Jij hebt trouwens ook iets anders dan wat in de OP staat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Barrie UI is de eerste uit de rij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:50 schreef kutkabouter het volgende:
waarom staat barrie's UI eigenlijk niet in de OP?
Ik kan vandaag nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 07:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Hahaha aan die meet moest ik ook gelijk denken..
Goeiemorgen![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:02 schreef BarrieButsers het volgende:
HelloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Dag mevrouwquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:32 schreef Puala het volgende:
GoedemorgenWat is het heerlijk fris buiten
En wat is het leuk dat de gebruikers gelijk bellen met gigantische storingen
en ik heb over 8 minuten een tentamen van 3 uurquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dag mevrouwHet is inderdaad lekker weer
![]()
Haha, ik heb zometeen een vergadering van een uur
Ach, in Boxtel had ik ook geen last van m'n familie. Ik weet ze goed te negeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Succes FedExpress!
En Ceased dan zal het wel niet
Wel lekker rustig dat je hier geen familie hebt wonen
Ik viel bijna in slaapquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:59 schreef Puala het volgende:
Succes FedExpress![]()
@ Djayzz, ach, wel relaxed toch? Althans, ik vind het nooit echt erg
En dan was je te laat geweest met je liefdesverklaring voor mij.quote:
Ach, de liefdesverklaring van een stervende is ook niet alles hoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan was je te laat geweest met je liefdesverklaring voor mij.
Ik snap hetdat zou dramatisch zijn
![]()
Nee. Lijkt me echt kutquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan kan je beter geen liefdesverklaring hebben
Maar nu ga ik niet dood, dus nu kan je het rustig doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Dan kan je beter geen liefdesverklaring hebben
Nou het is wel verrekte warm, niet normaal.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:50 schreef FedExpress het volgende:
Haha, gaat weer lekker hier hè xD we hebben de zomer in ons bol denk ik
Ben nog niet buiten geweest. Het is hier veel lekkerderquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou het is wel verrekte warm, niet normaal.
Hoe ging je tentamen?
Luiquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest. Het is hier veel lekkerder
zelfkennisquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee. Lijkt me echt kut![]()
Maar sowieso krijg ik geen liefdesverklaringen
mwoah,niet heel best. maar had ik ook niet verwacht. Wilde eerst niet gaan zodat ik me op het tentamen van morgen kon concentreren. Maar toen zag ik een paar oude tentamens en dacht ik: ik moet het toch maar gaan proberenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou het is wel verrekte warm, niet normaal.
Hoe ging je tentamen?
Waar ergens als ik vragen mag?quote:
Niet lui, slimquote:
Oeh ff naar 't dorp om de quest te halenquote:
dus nu heb je deze niet goed gemaakt, en te weinig geleerd voor morgen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:02 schreef FedExpress het volgende:
[..]
mwoah,niet heel best. maar had ik ook niet verwacht. Wilde eerst niet gaan zodat ik me op het tentamen van morgen kon concentreren. Maar toen zag ik een paar oude tentamens en dacht ik: ik moet het toch maar gaan proberen
komt goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ahh balen Fed, hopelijk maak je die van morgen in ieder geval wat beter
als ik pech heb wel jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
dus nu heb je deze niet goed gemaakt, en te weinig geleerd voor morgen?
wat heb je gedaan danquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis geen weer voor een blanke.Maar desondanks heb ik toch wel een topdag vandaag.
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de eigenaars van het huurhuis dat ik het neemquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis geen weer voor een blanke.Maar desondanks heb ik toch wel een topdag vandaag.
feli!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de eigenaars van het huurhuis dat ik het neem
Wat hedde gij gedaan?! Iets met een zwarte?quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
M'n laptop is vandaag na bijna 2 weken weer teruggebracht.quote:
Tof.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar de eigenaars van het huurhuis dat ik het neem
Ik val niet op zwart.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat hedde gij gedaan?! Iets met een zwarte?
you ain't lovin' no niggers, right?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
you ain't lovin' no niggers, right?
goed dat ik niet zwart benquote:
Ik ook nietquote:
Omdat ze niet op zwarten valt wil niet zeggen dat ze op jouw melkflessen valtquote:
Wat dan? Paars ofzo?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ze niet op zwarten valt wil niet zeggen dat ze op jouw melkflessen valt
Niet zo'n dikke negerin met een kont als een driezitsbank?quote:
Neequote:Op woensdag 30 juni 2010 15:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet zo'n dikke negerin met een kont als een driezitsbank?
[..]
Jij wil natuurlijk alleen maar blanke mannenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef kutkabouter het volgende:
ow en negers is inderdaad gewoon een no go
Ik word zo gemeen van dit weerquote:
ik bedoelde negers in het algemeenquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk alleen maar blanke mannen
quote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik bedoelde negers in het algemeenze zijn gewoon niet mooi, klaar
www.geileblankemannen.nlquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar kan ik blanke mannen bestellen?
Bestel jij ze daar ook altijdquote:
Ik laat ze altijd in m'n tuin lopen en dan ga ik met een sniper op ze schieten zoals in Schindler's List.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bestel jij ze daar ook altijd?
ik sta eropquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Bestel jij ze daar ook altijd?
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik stond op www.zwartegeilemannen.co.jp
Die zijn geweldigquote:
LOLquote:
Ik doe ook heel vreemd met mijn gesmolten hersenen.quote:
Ach, zie het maar zo. Dan zijn je hersenen lekker natquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik doe ook heel vreemd met mijn gesmolten hersenen.
dat was echt een episch topicquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, zie het maar zo. Dan zijn je hersenen lekker nat![]()
Iddquote:
Omg carnaval 2008!quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, zie het maar zo. Dan zijn je hersenen lekker nat![]()
quote:
Soppen in natte hersenen?quote:
Oeh, da's m'n hobbyquote:
quote:
Jij bent vies.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
nu ga ik naar de helftheuvel, later
quote:
[..]
Ik lust geen melk. En ik hou niet van jongensbenenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He zwartnek wat heb jij tegen melkflessen?
Melk FTWquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lust geen melk. En ik hou niet van jongensbenen
Want alleen jongen hebben witte benen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lust geen melk. En ik hou niet van jongensbenen
Gaat er iemand nog heen?quote:DEN BOSCH - De Liliane Beelden Parade is nog maar net weg of komende zaterdag strijkt een volgend evenement neer op de Bossche Parade: Trix in the Mix. Van 13.30 tot 01.00 uur staat het plein bij de Sint-Jan weer in het teken van het housefestival, dat voor het eerst in 2001 werd gehouden. DJ Jørgensen speelt een 'thuiswedstrijd'. De Bosschenaar sluit geheel volgens traditie het dansfestival op de Bossche Parade af. Toppers voor deze editie zijn onder anderen Alex Kenji uit Italië en het Britse houseduo Prok & Fitch.
Een tweede podium is ingericht als Toppop-stage. Hier draait de Brit Mike Panteli hits uit de jaren '90, '90 en '00.
Nee maar witte meisjesbenen zijn wel mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want alleen jongen hebben witte benen?
Melk is vies. Fristi is heerlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef kutkabouter het volgende:
ja trix is wel leuk altijd, maar ik kom pas na het avondeten want daarvoor moet ik werken
ow en mensen die geen melk lusten
yogiquote:
Eens en eensquote:
Haiquote:
Aber nein!quote:
RDRquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens en eens![]()
Overmorgen krijg ik Red Dead Redemption binnen
veel plezier!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga nu naar rosmalen trouwens, examenparty
Zuipse!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig naar Rosmalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
Says mister Rosmalen himselfquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie gaat er nou vrijwillig naar Rosmalen
Ahh gerem.. Gelukkig is het einde al bijna in zichtquote:
dank uuuu!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh gerem.. Gelukkig is het einde al bijna in zicht![]()
Nog succes met leren
Nop niet echt, lekker niksenquote:
geen idee! Wanneer is het?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nop niet echt, lekker niksen
Ga je ook naar trix?
Ahhaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmmm, k weet het nog niet.
Jij wel begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef FedExpress het volgende:
nog even zo doorgaan en we hebben een hele pagina voor onszelf
Dan hoop ik dat ik 't kan verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ga niet vrijwilligquote:
Maar vluchten doe je ook niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders gaat m'n enkelband piepen en wordt mijn huisarrest omgezet in celstraf
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef FedExpress het volgende:
nog even zo doorgaan en we hebben een hele pagina voor onszelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Lach maar. Heb hem al bijna een jaarquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders gaat m'n enkelband piepen en wordt mijn huisarrest omgezet in celstraf
Liever in de Castro Castro gevangenis dan m'n leven lang in Rosmalenquote:
Jij hebt liever dat iedere avond je kont word uitgewoond?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Liever in de Castro Castro gevangenis dan m'n leven lang in Rosmalen
Grappig dat jij zegt wat ik denk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Liever in de Castro Castro gevangenis dan m'n leven lang in Rosmalen
Bijna, chill! Veel succes morgenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef FedExpress het volgende:
ik ga maar eens slapen. bijna vakantie... alvast Welterusten allemaal!
In Castro Castro zal ik de koning zijn hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat iedere avond je kont word uitgewoond?
Waar wil je dan wonen?
Truste!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef FedExpress het volgende:
ik ga maar eens slapen. bijna vakantie... alvast Welterusten allemaal!
Wtfquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grappig dat jij zegt wat ik denk.
M'n hele leven ligt in Den Bosch. In Rosmalen heb ik niets. Geen vrienden, geen school, alleen m'n ouders. Echt alles ligt in Den Bosch (en Tilburg sinds kort).quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof 's-Hertogenbosch en Rosmalen zo ver van elkaar verwijderd is..Mis je de stad dan ofzo?
ik zag adam net op dat examenfeest, echt wtfquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
M'n hele leven ligt in Den Bosch. In Rosmalen heb ik niets. Geen vrienden, geen school, alleen m'n ouders. Echt alles ligt in Den Bosch (en Tilburg sinds kort).
Ohh zo.. Tsja hopelijk kan je dan later ergens wonen waar je het er wel naar je zin hebtquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
M'n hele leven ligt in Den Bosch. In Rosmalen heb ik niets. Geen vrienden, geen school, alleen m'n ouders. Echt alles ligt in Den Bosch (en Tilburg sinds kort).
je hebt RK toch xDquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
M'n hele leven ligt in Den Bosch. In Rosmalen heb ik niets. Geen vrienden
beterschap succes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik heb me maar 'ns ziekgemeld met de hoop dat ik wat schoolwerk ga makenEigenlijk een verloren zaak maarja
whahaha, nou, succes dan maar hè xDquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik heb me maar 'ns ziekgemeld met de hoop dat ik wat schoolwerk ga makenEigenlijk een verloren zaak maarja
Rk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je hebt RK toch xD
wat helaas djayzz?
en goedemorgen!
Bij wie was het?quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zag adam net op dat examenfeest, echt wtf
Succes BBquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoe laat?quote:
De hele dag werkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Jullie nog plannen?
Over een half uurtje.quote:
Ooo dan kun je Mjan niet lastigvallen, dat scheeltquote:
Dat was ik ook niet van planquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ooo dan kun je Mjan niet lastigvallen, dat scheelt
Ik pak ook vaak genoeg de stoptreinquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van planIk pak sowieso de stoptrein
Ach wel lekker geldquote:
quote:
jaquote:
tentamen van 14 tot 16, daarna hier BBQ met vrienden en vriendinnenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Jullie nog plannen?
Werken, om 13:30 in het Groot Ziekengasthuis zijn voor uitslagen van onderzoeken dan boodschappen doen en verder werken en vanavond naar de filmquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Jullie nog plannen?
Ohh gezellig!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:22 schreef FedExpress het volgende:
[..]
tentamen van 14 tot 16, daarna hier BBQ met vrienden en vriendinnen
haha, ja, dat wel. ach jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh gezellig!
Wel heet om boven zo'n ding te hangen
En nu duurt je tentamen een uur minder![]()
Meerkeuze is wel fijn danquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
haha, ja, dat wel. ach ja![]()
Jaa, en het zijn maar 50 meerkeuzevragen, dus kan goed binnen een uur weer buiten staan
Lekker drukquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Werken, om 13:30 in het Groot Ziekengasthuis zijn voor uitslagen van onderzoeken dan boodschappen doen en verder werken en vanavond naar de film
Vorige keer is al hypermobiliteit bij mij geconstateerd (op 7 van de 8 punten) en dat is al een reumatische aandoening an sich.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker druk![]()
Krijg je horen of je wel of niet een vorm van reuma hebt?
Geld is goed!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach wel lekker geld![]()
Veel plezier alvast!
Ik dacht dat hier alleen mensen zitten die dealen en dat soort shitquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geld is goed!
anders kan ik geen eigen huisje betalen![]()
Zijn er hier wel mensen die een fulltime baan hebben?
Oh, ik dacht meer aan studenten enzo, maar dealen is ook wel da bombquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht dat hier alleen mensen zitten die dealen en dat soort shit![]()
En geld is zeker goed
Uhm Ceased, Mjan (?) , SuperrrTuxxx, Puala en jij werken toch? Geen idee of het allemaal fulltime is maargoeiequote:Op donderdag 1 juli 2010 10:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht meer aan studenten enzo, maar dealen is ook wel da bomb![]()
Geld is altijd goed, vooral als je er veel van hebt
Er zit wel kanscorrectie op, das echt kut. Wat wil dat zeggen: er zijn 50 vragen met allemaal vierkeuzemogelijkheden. Als je alles zou gokken, zou je ongeveer 1/4 goed doen (kans 1/4 dat je goed gokt bij een vraag), dat zijn dus 12-13 vragen. Je moet dus 13 vragen goed hebben en dan pas beginnen ze je punten te tellenquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meerkeuze is wel fijn danKan je nog gokken als je het niet weet
![]()
succes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vorige keer is al hypermobiliteit bij mij geconstateerd (op 7 van de 8 punten) en dat is al een reumatische aandoening an sich.
Nu zijn er onderzoeken gedaan om te kijken waar de continue spierpijn / verkramping vandaan komt, dus krijg de uitslag van m'n tigste bloedonderzoek en van de röntgenfoto's van mijn onderrug.
Ben benieuwd.
Ik werk al fulltime vanaf m'n 19equote:Op donderdag 1 juli 2010 10:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geld is goed!
anders kan ik geen eigen huisje betalen![]()
Zijn er hier wel mensen die een fulltime baan hebben?
Jezusquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:08 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Er zit wel kanscorrectie op, das echt kut. Wat wil dat zeggen: er zijn 50 vragen met allemaal vierkeuzemogelijkheden. Als je alles zou gokken, zou je ongeveer 1/4 goed doen (kans 1/4 dat je goed gokt bij een vraag), dat zijn dus 12-13 vragen. Je moet dus 13 vragen goed hebben en dan pas beginnen ze je punten te tellenDus moet iets van 32 vragen goed hebben voor een 5.0 ofzo.
Zo is een mede-student van me ooit naar voren geroepen door de leraar omdat hij het voor elkaar had gekregen om minder antwoorden goed te hebben dan als hij het gewoon allemaal random had ingevuldquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus![]()
Dik strenge regel dan, dat is toch niet normaal
Dus met alleen gokken kom je er niet..
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zo is een mede-student van me ooit naar voren geroepen door de leraar omdat hij het voor elkaar had gekregen om minder antwoorden goed te hebben dan als hij het gewoon allemaal random had ingevuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ohquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm Ceased, Mjan (?) , SuperrrTuxxx, Puala en jij werken toch? Geen idee of het allemaal fulltime is maargoeie![]()
En dan Fed, Bdh, KK, Boo en ik school?
Eerste drie volgens mij parttime
quote:
Was mn vraagteken toch terechtquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was mn vraagteken toch terecht
Kunnen jullie gewoon op je werk forummen?
Sure, en ik werk 2 dagen in de week thuisquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was mn vraagteken toch terecht
Kunnen jullie gewoon op je werk forummen?
quote:
Snel toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:17 schreef FedExpress het volgende:
50 meerkeuzevragen in 50 minuten. trage koe dat ik ben xD
Mwah niemand wil toch mee op een donderdagavondquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef kutkabouter het volgende:
het is warm![]()
BB vanavond opium? het is daar vast wel gezellig aangezien wij er na de diploma uitreiking heengaan
komt wel goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah niemand wil toch mee op een donderdagavond
Vanavond dus je diploma uitreiking chill hoor![]()
Veel plezier alvast!
Moeten jullie een pak aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
komt wel goed
maar ik vraag me af hoe ik dat pak ga overleven met deze hitte
nee hoeft niet maar doen de meesten welquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moeten jullie een pak aan?![]()
Neem gewoon wat kleren mee en dan na je uitreiking omkleden? Bij wc/auto ofzo
Lekker vies, zuipen voor het vaderlandquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee hoeft niet maar doen de meesten wel![]()
en dat doe ik ook, ik ga alvast niet uit in m'n pakde laatste keer dat ik dat deed was met het kerstgala en toen heb ik mijn pak volgekotst
daaromquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker vies, zuipen voor het vaderland![]()
In pak is wel zo netjes eigenlijk, helemaal bij zoiets..
Het ging imho om afstuderen aan HBO/universiteit toch? Middelbare school is niet afstuderen maar een diploma-uitreiking.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Bij ons was echt helemaal niemand in pak. Ben zelfs in een of ander spuuglelijk bandshirt m'n diploma op gaan halen
Had het dan ook helemaal gehad met die k*tschool na 7 jaar.
Midden jaren 90 werd er tenminste nog stoere metal gemaakt.quote:
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelfquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Midden jaren 90 werd er tenminste nog stoere metal gemaakt.![]()
Maar goed, toen zat jij nog in de zandbak
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelf![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik niet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik niet
Eyy ik zit je maar te dissen homie!quote:
gohquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eyy ik zit je maar te dissen homie!
De enige keer dat jij 'chickies hosselt' is bij de slagerquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelf![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Deze chickies?
HOSSELEN DIE HAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Gelukkig ben ik een pinguin.quote:
Geen idee, wij eten geen soortgenoten.quote:
Ooh oke maar typen kunnen ze wel, of ben jij ultra goed geevolueerd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, wij eten geen soortgenoten.
Ja dat moet wel he, anders kun je geen eigen besturingssysteem hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ooh oke maar typen kunnen ze wel, of ben jij ultra goed geevolueerd?
Ik volg het niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he, anders kun je geen eigen besturingssysteem hebben natuurlijk.
Ik ben ingedeeld bij de infokiosk, dus bezoekers informatie geven over het project de Bossche Battle. Maar we kunnen ook als we willen een keer wisselen met iemand anders bij bijv. horeca.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer
Wat moet je zondag allemaal doen op de parade?
Ik moet nogsteeds bijlezen, maar ik ben lui.quote:
hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt mequote:
Andere wijken ook, dus ook Kruiskamp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Ah oke, zal wel druk worden door de winkels enalles. Staan er ook mensjes van de Kruiskamp ofzo? Of alleen van jouw wijk?
Ik hou ook van jou!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt me
Oke, dan kan ik straks weer met een gerust hart gaan slapenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt me
Hmm oke. Let maar goed op je spullen danquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Andere wijken ook, dus ook Kruiskamp.
quote:
daar doe ik het nou allemaal voor hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik straks weer met een gerust hart gaan slapen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm oke. Let maar goed op je spullen dan
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Serieus op zijn minst een van die mocro's let nergens opquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat kuiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
weet ik veel, is weer eens wat anders danquote:
als je je kan gedragenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Ik word toch wel uitgenodigd he?
Wil jij het bruidsmeisje zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Ik word toch wel uitgenodigd he?
Ik gedraag me altijd.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij het bruidsmeisje zijn?
wil fed er op dat moment dan wel met ST vandaar? ook niet onbelangrijk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij het bruidsmeisje zijn?
Edit:
Of ga jij er dan met Fed vandoor tijdens de ceremonie?
Ik hoop van nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wil fed er op dat moment dan wel met ST vandaar? ook niet onbelangrijk he
Jij en Tuxquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
En dan eindig ik hier, miserabel en alleen
Fed heeft jullie allebei alquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop van nietdat zal ik nooit doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga er niet met ST vandoor hoor, dus die is helemaal voor jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
En dan eindig ik hier, miserabel en alleen
~Si vis amari, ama~
cause i'm a motherf*cking P.I.M.P.quote:
He bah, dat gaat niet in Nederland..quote:
wel mijn posts lezenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He bah, dat gaat niet in Nederland..
Ik kies er dan wel voor om vrijgezel(lig) door het leven te gaan.
Ahhhhquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zal ik nooit doen!
[..]
ik ga er niet met ST vandoor hoor, dus die is helemaal voor jou
whaha, ja, enorm. Zit echt een muur tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhhh
Wel getrouwd zijn op "afstand" he
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whaha, ja, enorm. Zit echt een muur tussen
Het vrijgezellige leven bevalt me goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He bah, dat gaat niet in Nederland..
Ik kies er dan wel voor om vrijgezel(lig) door het leven te gaan.
whahaha, zoietsquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Je hebt nog gelijk ook.
Ach dat breekt zo lekker de week he.
Iets meer maargoed. Of je bent ineens mn buurjongen gewordenquote:
Je bent gewoon sloomquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
En pffff ik volg het allemaal niet meer hoor. Zit hier op een laptop omdat boven internet stoort
Ik hou niet van cammen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent gewoon sloom
Zelfs via mn mobiel kan ik het nog bijhouden.
Of zit je te cammen met ST?
Haha, de enige keer dat ik haar via de cam zag zei ik dat internet stoorde en ben ik offline gegaan. Wil het gewoon nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh laat je hart maar eens spreken
Wel jammer bdh dat je nu geen printscreens van dat jankende meisje kan maken..
Gerem da meskequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, de enige keer dat ik haar via de cam zag zei ik dat internet stoorde en ben ik offline gegaan. Wil het gewoon nietEn het is nu wel duidelijk voor haar denk ik
Misschien kan ze niet lezen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat begrijpt ze niet aan: "IK WIL JE NIET!!!!11" ?
Ze snapt het wel. Maar ze denkt dat ze me kan overtuigenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat begrijpt ze niet aan: "IK WIL JE NIET!!!!11" ?
Toen ik 't vertelde in de bus/ op het station/in de trein snapte ze het nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gerem da meske
Heb je dr nou via msn de deur gewezen?
Neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien heb je een leuk innerlijk?
Dat is onzekerheidquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
aaaah, vast wel toch? en omdat jij niet weet waarom zij iets met jou zou willen, wil jij het niet? apart xD
Tsja, er lopen altijd gekken rondquote:
Nee, ik heb sowieso geen behoefte aan een relatie. En m'n zelfbeeld is niet zo hoogquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
aaaah, vast wel toch? en omdat jij niet weet waarom zij iets met jou zou willen, wil jij het niet? apart xD
Jepquote:
Ja maar ik hoef het niet per se te wetenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Tsja je had ook aan dr kunnen vragen wat jou zo leuk maakt? Gaat je zelfvertrouwen misschien nog wat van omhoog.. Je kan je eigen moeilijk met andere vergelijken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |