hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt mequote:
Andere wijken ook, dus ook Kruiskamp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Ah oke, zal wel druk worden door de winkels enalles. Staan er ook mensjes van de Kruiskamp ofzo? Of alleen van jouw wijk?
Ik hou ook van jou!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt me
Oke, dan kan ik straks weer met een gerust hart gaan slapenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt me
Hmm oke. Let maar goed op je spullen danquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Andere wijken ook, dus ook Kruiskamp.
quote:
daar doe ik het nou allemaal voor hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik straks weer met een gerust hart gaan slapen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm oke. Let maar goed op je spullen dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Serieus op zijn minst een van die mocro's let nergens opquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat kuiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
weet ik veel, is weer eens wat anders danquote:
als je je kan gedragenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Ik word toch wel uitgenodigd he?
Wil jij het bruidsmeisje zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Ik word toch wel uitgenodigd he?
Ik gedraag me altijd.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij het bruidsmeisje zijn?
wil fed er op dat moment dan wel met ST vandaar? ook niet onbelangrijk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij het bruidsmeisje zijn?
Edit:
Of ga jij er dan met Fed vandoor tijdens de ceremonie?
Ik hoop van nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wil fed er op dat moment dan wel met ST vandaar? ook niet onbelangrijk he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Jij en Tuxquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
En dan eindig ik hier, miserabel en alleen
Fed heeft jullie allebei alquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop van nietdat zal ik nooit doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga er niet met ST vandoor hoor, dus die is helemaal voor jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
En dan eindig ik hier, miserabel en alleen
~Si vis amari, ama~
cause i'm a motherf*cking P.I.M.P.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |