Was mn vraagteken toch terechtquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was mn vraagteken toch terecht
Kunnen jullie gewoon op je werk forummen?
Sure, en ik werk 2 dagen in de week thuisquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was mn vraagteken toch terecht
Kunnen jullie gewoon op je werk forummen?
quote:
Snel toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:17 schreef FedExpress het volgende:
50 meerkeuzevragen in 50 minuten. trage koe dat ik ben xD
Mwah niemand wil toch mee op een donderdagavondquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef kutkabouter het volgende:
het is warm![]()
BB vanavond opium? het is daar vast wel gezellig aangezien wij er na de diploma uitreiking heengaan
komt wel goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah niemand wil toch mee op een donderdagavond
Vanavond dus je diploma uitreiking chill hoor![]()
Veel plezier alvast!
Moeten jullie een pak aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
komt wel goed
maar ik vraag me af hoe ik dat pak ga overleven met deze hitte
nee hoeft niet maar doen de meesten welquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moeten jullie een pak aan?![]()
Neem gewoon wat kleren mee en dan na je uitreiking omkleden? Bij wc/auto ofzo
Lekker vies, zuipen voor het vaderlandquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee hoeft niet maar doen de meesten wel![]()
en dat doe ik ook, ik ga alvast niet uit in m'n pakde laatste keer dat ik dat deed was met het kerstgala en toen heb ik mijn pak volgekotst
daaromquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker vies, zuipen voor het vaderland![]()
In pak is wel zo netjes eigenlijk, helemaal bij zoiets..
Het ging imho om afstuderen aan HBO/universiteit toch? Middelbare school is niet afstuderen maar een diploma-uitreiking.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Bij ons was echt helemaal niemand in pak. Ben zelfs in een of ander spuuglelijk bandshirt m'n diploma op gaan halen
Had het dan ook helemaal gehad met die k*tschool na 7 jaar.
Midden jaren 90 werd er tenminste nog stoere metal gemaakt.quote:
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelfquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Midden jaren 90 werd er tenminste nog stoere metal gemaakt.![]()
Maar goed, toen zat jij nog in de zandbak
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelf![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik niet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik niet
Eyy ik zit je maar te dissen homie!quote:
gohquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eyy ik zit je maar te dissen homie!
De enige keer dat jij 'chickies hosselt' is bij de slagerquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Deze chickies?
HOSSELEN DIE HAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Gelukkig ben ik een pinguin.quote:
Geen idee, wij eten geen soortgenoten.quote:
Ooh oke maar typen kunnen ze wel, of ben jij ultra goed geevolueerd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, wij eten geen soortgenoten.
Ja dat moet wel he, anders kun je geen eigen besturingssysteem hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ooh oke maar typen kunnen ze wel, of ben jij ultra goed geevolueerd?
Ik volg het niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he, anders kun je geen eigen besturingssysteem hebben natuurlijk.
Ik ben ingedeeld bij de infokiosk, dus bezoekers informatie geven over het project de Bossche Battle. Maar we kunnen ook als we willen een keer wisselen met iemand anders bij bijv. horeca.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer
Wat moet je zondag allemaal doen op de parade?
Ik moet nogsteeds bijlezen, maar ik ben lui.quote:
hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt mequote:
Andere wijken ook, dus ook Kruiskamp.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Ah oke, zal wel druk worden door de winkels enalles. Staan er ook mensjes van de Kruiskamp ofzo? Of alleen van jouw wijk?
Ik hou ook van jou!quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt me
Oke, dan kan ik straks weer met een gerust hart gaan slapenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hahaha, ja, jullie natuurlijk wel. maar dat hoef ik al niet meer te zeggen toch? is overduidelijk lijkt me
Hmm oke. Let maar goed op je spullen danquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Andere wijken ook, dus ook Kruiskamp.
quote:
daar doe ik het nou allemaal voor hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke, dan kan ik straks weer met een gerust hart gaan slapen
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm oke. Let maar goed op je spullen dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Serieus op zijn minst een van die mocro's let nergens opquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat kuiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
weet ik veel, is weer eens wat anders danquote:
als je je kan gedragenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Ik word toch wel uitgenodigd he?
Wil jij het bruidsmeisje zijn?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wanneer is de bruiloft? Ik word toch wel uitgenodigd he?
Ik gedraag me altijd.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij het bruidsmeisje zijn?
wil fed er op dat moment dan wel met ST vandaar? ook niet onbelangrijk hequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij het bruidsmeisje zijn?
Edit:
Of ga jij er dan met Fed vandoor tijdens de ceremonie?
Ik hoop van nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wil fed er op dat moment dan wel met ST vandaar? ook niet onbelangrijk he
Jij en Tuxquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
En dan eindig ik hier, miserabel en alleen
Fed heeft jullie allebei alquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik hoop van nietdat zal ik nooit doen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga er niet met ST vandoor hoor, dus die is helemaal voor jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:46 schreef bijdehand het volgende:
En dan eindig ik hier, miserabel en alleen
~Si vis amari, ama~
cause i'm a motherf*cking P.I.M.P.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
He bah, dat gaat niet in Nederland..quote:
wel mijn posts lezenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He bah, dat gaat niet in Nederland..
Ik kies er dan wel voor om vrijgezel(lig) door het leven te gaan.
Ahhhhquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zal ik nooit doen!
[..]
ik ga er niet met ST vandoor hoor, dus die is helemaal voor jou
whaha, ja, enorm. Zit echt een muur tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhhh
Wel getrouwd zijn op "afstand" he
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whaha, ja, enorm. Zit echt een muur tussen
Het vrijgezellige leven bevalt me goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He bah, dat gaat niet in Nederland..
Ik kies er dan wel voor om vrijgezel(lig) door het leven te gaan.
whahaha, zoietsquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Je hebt nog gelijk ook.
Ach dat breekt zo lekker de week he.
Iets meer maargoed. Of je bent ineens mn buurjongen gewordenquote:
Je bent gewoon sloomquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
En pffff ik volg het allemaal niet meer hoor. Zit hier op een laptop omdat boven internet stoort
Ik hou niet van cammen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent gewoon sloom
Zelfs via mn mobiel kan ik het nog bijhouden.
Of zit je te cammen met ST?
Haha, de enige keer dat ik haar via de cam zag zei ik dat internet stoorde en ben ik offline gegaan. Wil het gewoon nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh laat je hart maar eens spreken
Wel jammer bdh dat je nu geen printscreens van dat jankende meisje kan maken..
Gerem da meskequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, de enige keer dat ik haar via de cam zag zei ik dat internet stoorde en ben ik offline gegaan. Wil het gewoon nietEn het is nu wel duidelijk voor haar denk ik
Misschien kan ze niet lezen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat begrijpt ze niet aan: "IK WIL JE NIET!!!!11" ?
Ze snapt het wel. Maar ze denkt dat ze me kan overtuigenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat begrijpt ze niet aan: "IK WIL JE NIET!!!!11" ?
Toen ik 't vertelde in de bus/ op het station/in de trein snapte ze het nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gerem da meske
Heb je dr nou via msn de deur gewezen?
Neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien heb je een leuk innerlijk?
Dat is onzekerheidquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
aaaah, vast wel toch? en omdat jij niet weet waarom zij iets met jou zou willen, wil jij het niet? apart xD
Tsja, er lopen altijd gekken rondquote:
Nee, ik heb sowieso geen behoefte aan een relatie. En m'n zelfbeeld is niet zo hoogquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
aaaah, vast wel toch? en omdat jij niet weet waarom zij iets met jou zou willen, wil jij het niet? apart xD
Jepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |