wel mijn posts lezenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He bah, dat gaat niet in Nederland..
Ik kies er dan wel voor om vrijgezel(lig) door het leven te gaan.
Ahhhhquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zal ik nooit doen!
[..]
ik ga er niet met ST vandoor hoor, dus die is helemaal voor jou
whaha, ja, enorm. Zit echt een muur tussenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhhh
Wel getrouwd zijn op "afstand" he
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
whaha, ja, enorm. Zit echt een muur tussen
Het vrijgezellige leven bevalt me goed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He bah, dat gaat niet in Nederland..
Ik kies er dan wel voor om vrijgezel(lig) door het leven te gaan.
whahaha, zoietsquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Je hebt nog gelijk ook.
Ach dat breekt zo lekker de week he.
Iets meer maargoed. Of je bent ineens mn buurjongen gewordenquote:
Je bent gewoon sloomquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:53 schreef bijdehand het volgende:
En pffff ik volg het allemaal niet meer hoor. Zit hier op een laptop omdat boven internet stoort
Ik hou niet van cammen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent gewoon sloom
Zelfs via mn mobiel kan ik het nog bijhouden.
Of zit je te cammen met ST?
Haha, de enige keer dat ik haar via de cam zag zei ik dat internet stoorde en ben ik offline gegaan. Wil het gewoon nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Ohh laat je hart maar eens spreken
Wel jammer bdh dat je nu geen printscreens van dat jankende meisje kan maken..
Gerem da meskequote:Op donderdag 1 juli 2010 23:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, de enige keer dat ik haar via de cam zag zei ik dat internet stoorde en ben ik offline gegaan. Wil het gewoon nietEn het is nu wel duidelijk voor haar denk ik
Misschien kan ze niet lezen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat begrijpt ze niet aan: "IK WIL JE NIET!!!!11" ?
Ze snapt het wel. Maar ze denkt dat ze me kan overtuigenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat begrijpt ze niet aan: "IK WIL JE NIET!!!!11" ?
Toen ik 't vertelde in de bus/ op het station/in de trein snapte ze het nog steeds nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gerem da meske
Heb je dr nou via msn de deur gewezen?
Neequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:05 schreef BarrieButsers het volgende:
Misschien heb je een leuk innerlijk?
Dat is onzekerheidquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
aaaah, vast wel toch? en omdat jij niet weet waarom zij iets met jou zou willen, wil jij het niet? apart xD
Tsja, er lopen altijd gekken rondquote:
Nee, ik heb sowieso geen behoefte aan een relatie. En m'n zelfbeeld is niet zo hoogquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:08 schreef FedExpress het volgende:
aaaah, vast wel toch? en omdat jij niet weet waarom zij iets met jou zou willen, wil jij het niet? apart xD
Jepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |