Midden jaren 90 werd er tenminste nog stoere metal gemaakt.quote:
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelfquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Midden jaren 90 werd er tenminste nog stoere metal gemaakt.![]()
Maar goed, toen zat jij nog in de zandbak
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik nietquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelf![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik niet
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Sorry ik snap dat moderne taalgebruik niet
Eyy ik zit je maar te dissen homie!quote:
gohquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Eyy ik zit je maar te dissen homie!
De enige keer dat jij 'chickies hosselt' is bij de slagerquote:Op donderdag 1 juli 2010 17:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
toen deed ik al chickies hosselen je weet zelf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:52 schreef BarrieButsers het volgende:
Deze chickies?
HOSSELEN DIE HAP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Gelukkig ben ik een pinguin.quote:
Geen idee, wij eten geen soortgenoten.quote:
Ooh oke maar typen kunnen ze wel, of ben jij ultra goed geevolueerd?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, wij eten geen soortgenoten.
Ja dat moet wel he, anders kun je geen eigen besturingssysteem hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ooh oke maar typen kunnen ze wel, of ben jij ultra goed geevolueerd?
Ik volg het niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat moet wel he, anders kun je geen eigen besturingssysteem hebben natuurlijk.
Ik ben ingedeeld bij de infokiosk, dus bezoekers informatie geven over het project de Bossche Battle. Maar we kunnen ook als we willen een keer wisselen met iemand anders bij bijv. horeca.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik volg het niet meer
Wat moet je zondag allemaal doen op de parade?
Ik moet nogsteeds bijlezen, maar ik ben lui.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |