Was mn vraagteken toch terechtquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was mn vraagteken toch terecht
Kunnen jullie gewoon op je werk forummen?
Sure, en ik werk 2 dagen in de week thuisquote:Op donderdag 1 juli 2010 11:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was mn vraagteken toch terecht
Kunnen jullie gewoon op je werk forummen?
quote:
Snel toch?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:17 schreef FedExpress het volgende:
50 meerkeuzevragen in 50 minuten. trage koe dat ik ben xD
Mwah niemand wil toch mee op een donderdagavondquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:34 schreef kutkabouter het volgende:
het is warm![]()
BB vanavond opium? het is daar vast wel gezellig aangezien wij er na de diploma uitreiking heengaan
komt wel goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mwah niemand wil toch mee op een donderdagavond
Vanavond dus je diploma uitreiking chill hoor![]()
Veel plezier alvast!
Moeten jullie een pak aan?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
komt wel goed
maar ik vraag me af hoe ik dat pak ga overleven met deze hitte
nee hoeft niet maar doen de meesten welquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moeten jullie een pak aan?![]()
Neem gewoon wat kleren mee en dan na je uitreiking omkleden? Bij wc/auto ofzo
Lekker vies, zuipen voor het vaderlandquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:53 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee hoeft niet maar doen de meesten wel![]()
en dat doe ik ook, ik ga alvast niet uit in m'n pakde laatste keer dat ik dat deed was met het kerstgala en toen heb ik mijn pak volgekotst
daaromquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lekker vies, zuipen voor het vaderland![]()
In pak is wel zo netjes eigenlijk, helemaal bij zoiets..
Het ging imho om afstuderen aan HBO/universiteit toch? Middelbare school is niet afstuderen maar een diploma-uitreiking.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Bij ons was echt helemaal niemand in pak. Ben zelfs in een of ander spuuglelijk bandshirt m'n diploma op gaan halen
Had het dan ook helemaal gehad met die k*tschool na 7 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |