Ik lust geen melk. En ik hou niet van jongensbenenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He zwartnek wat heb jij tegen melkflessen?
Melk FTWquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lust geen melk. En ik hou niet van jongensbenen
Want alleen jongen hebben witte benen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lust geen melk. En ik hou niet van jongensbenen
Gaat er iemand nog heen?quote:DEN BOSCH - De Liliane Beelden Parade is nog maar net weg of komende zaterdag strijkt een volgend evenement neer op de Bossche Parade: Trix in the Mix. Van 13.30 tot 01.00 uur staat het plein bij de Sint-Jan weer in het teken van het housefestival, dat voor het eerst in 2001 werd gehouden. DJ Jørgensen speelt een 'thuiswedstrijd'. De Bosschenaar sluit geheel volgens traditie het dansfestival op de Bossche Parade af. Toppers voor deze editie zijn onder anderen Alex Kenji uit Italië en het Britse houseduo Prok & Fitch.
Een tweede podium is ingericht als Toppop-stage. Hier draait de Brit Mike Panteli hits uit de jaren '90, '90 en '00.
Nee maar witte meisjesbenen zijn wel mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Want alleen jongen hebben witte benen?
Melk is vies. Fristi is heerlijkquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:02 schreef kutkabouter het volgende:
ja trix is wel leuk altijd, maar ik kom pas na het avondeten want daarvoor moet ik werken
ow en mensen die geen melk lusten
yogiquote:
Eens en eensquote:
Haiquote:
Aber nein!quote:
RDRquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens en eens![]()
Overmorgen krijg ik Red Dead Redemption binnen
veel plezier!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
ik ga nu naar rosmalen trouwens, examenparty
Zuipse!quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
Wie gaat er nou vrijwillig naar Rosmalenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
Says mister Rosmalen himselfquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wie gaat er nou vrijwillig naar Rosmalen
Ahh gerem.. Gelukkig is het einde al bijna in zichtquote:
dank uuuu!quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh gerem.. Gelukkig is het einde al bijna in zicht![]()
Nog succes met leren
Nop niet echt, lekker niksenquote:
geen idee! Wanneer is het?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nop niet echt, lekker niksen
Ga je ook naar trix?
Ahhaquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Hmmm, k weet het nog niet.
Jij wel begrijp ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef FedExpress het volgende:
nog even zo doorgaan en we hebben een hele pagina voor onszelf
Dan hoop ik dat ik 't kan verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik ga niet vrijwilligquote:
Maar vluchten doe je ook niet.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders gaat m'n enkelband piepen en wordt mijn huisarrest omgezet in celstraf
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef FedExpress het volgende:
nog even zo doorgaan en we hebben een hele pagina voor onszelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Lach maar. Heb hem al bijna een jaarquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Anders gaat m'n enkelband piepen en wordt mijn huisarrest omgezet in celstraf
Liever in de Castro Castro gevangenis dan m'n leven lang in Rosmalenquote:
Jij hebt liever dat iedere avond je kont word uitgewoond?quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Liever in de Castro Castro gevangenis dan m'n leven lang in Rosmalen
Grappig dat jij zegt wat ik denk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Liever in de Castro Castro gevangenis dan m'n leven lang in Rosmalen
Bijna, chill! Veel succes morgenquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef FedExpress het volgende:
ik ga maar eens slapen. bijna vakantie... alvast Welterusten allemaal!
In Castro Castro zal ik de koning zijn hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat iedere avond je kont word uitgewoond?
Waar wil je dan wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |