Truste!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:43 schreef FedExpress het volgende:
ik ga maar eens slapen. bijna vakantie... alvast Welterusten allemaal!
Wtfquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Grappig dat jij zegt wat ik denk.
M'n hele leven ligt in Den Bosch. In Rosmalen heb ik niets. Geen vrienden, geen school, alleen m'n ouders. Echt alles ligt in Den Bosch (en Tilburg sinds kort).quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof 's-Hertogenbosch en Rosmalen zo ver van elkaar verwijderd is..Mis je de stad dan ofzo?
ik zag adam net op dat examenfeest, echt wtfquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
M'n hele leven ligt in Den Bosch. In Rosmalen heb ik niets. Geen vrienden, geen school, alleen m'n ouders. Echt alles ligt in Den Bosch (en Tilburg sinds kort).
Ohh zo.. Tsja hopelijk kan je dan later ergens wonen waar je het er wel naar je zin hebtquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
M'n hele leven ligt in Den Bosch. In Rosmalen heb ik niets. Geen vrienden, geen school, alleen m'n ouders. Echt alles ligt in Den Bosch (en Tilburg sinds kort).
je hebt RK toch xDquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
M'n hele leven ligt in Den Bosch. In Rosmalen heb ik niets. Geen vrienden
beterschap succes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik heb me maar 'ns ziekgemeld met de hoop dat ik wat schoolwerk ga makenEigenlijk een verloren zaak maarja
whahaha, nou, succes dan maar hè xDquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo ik heb me maar 'ns ziekgemeld met de hoop dat ik wat schoolwerk ga makenEigenlijk een verloren zaak maarja
Rk?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
je hebt RK toch xD
wat helaas djayzz?
en goedemorgen!
Bij wie was het?quote:Op donderdag 1 juli 2010 03:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik zag adam net op dat examenfeest, echt wtf
Succes BBquote:Op donderdag 1 juli 2010 08:59 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoe laat?quote:
De hele dag werkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:30 schreef BarrieButsers het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
Jullie nog plannen?
Over een half uurtje.quote:
Ooo dan kun je Mjan niet lastigvallen, dat scheeltquote:
Dat was ik ook niet van planquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ooo dan kun je Mjan niet lastigvallen, dat scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |