quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
IK GA NAAR HUIS!!! TOT STRAKS VRIENDJES, VRIENDINNETJES EN BARRIE!!
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
IK GA NAAR HUIS!!! TOT STRAKS VRIENDJES, VRIENDINNETJES EN BARRIE!!
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom eigenlijk Den Bosch in de TT?
Verpaupering van de Nederlandse taal.![]()
Owja Fed, ik zag net ergens zo'n topic en dan ''krijg'' je een plaatje als je meer dan tien keer iemand hebt verbeterdKan je 'm in je fobo zetten
koningquote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Grammar nazi
#17 attendeer tien mensen op foute spelling. (Het moet natuurlijk wel echt fout zijn)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
BDH denkt dat iedereen die opzij springt als hij als een stormram op je af komt rennen geen ballen heeft ofzo
nou nou, zo vaak doe ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in het leven geroepen
Maar aan tien personen zul je wel zitten ofniet?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou nou, zo vaak doe ik het nou ook weer niet
ik ken iemand die mijn vraag nog niet heeft beantwoordquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in het leven geroepen
dat lijkt me duidelijkquote:
nee hoor, we lullen alleen in no time een topic volquote:
IRL welquote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar aan tien personen zul je wel zitten ofniet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ken iemand die mijn vraag nog niet heeft beantwoord
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
IRL welHier niet hoor
![]()
Maar ik gaaaa! Tot vanavond people
Goed. Maar ik heb nu voor het eerst van 09.30 t/m 18.00 uur dienst. En dat vind ik dus helemaal nietsquote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Puala!![]()
Hoe bevalt je werk in Den Bosch?
Ohh dat maakt toch niet zo heel veel verschil?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed. Maar ik heb nu voor het eerst van 09.30 t/m 18.00 uur dienst. En dat vind ik dus helemaal niets
Nou, ik had om 15.00 uur het al helemaal gehad. Toen was het zo stil dat ik me zat te vervelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat maakt toch niet zo heel veel verschil?
8 uur ja of half 8. Dan ben je tenminste een beetje vroeg klaar.quote:Kan je beetje uitslapen ofzo. Begin je normaal om 08:00 dan?
Ja dat wel inderdaad, heb je nog wat aan je middag ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, ik had om 15.00 uur het al helemaal gehad. Toen was het zo stil dat ik me zat te vervelen.
[..]
8 uur ja of half 8. Dan ben je tenminste een beetje vroeg klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |