quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
IK GA NAAR HUIS!!! TOT STRAKS VRIENDJES, VRIENDINNETJES EN BARRIE!!
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
IK GA NAAR HUIS!!! TOT STRAKS VRIENDJES, VRIENDINNETJES EN BARRIE!!
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom eigenlijk Den Bosch in de TT?
Verpaupering van de Nederlandse taal.![]()
Owja Fed, ik zag net ergens zo'n topic en dan ''krijg'' je een plaatje als je meer dan tien keer iemand hebt verbeterdKan je 'm in je fobo zetten
koningquote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Grammar nazi
#17 attendeer tien mensen op foute spelling. (Het moet natuurlijk wel echt fout zijn)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
BDH denkt dat iedereen die opzij springt als hij als een stormram op je af komt rennen geen ballen heeft ofzo
nou nou, zo vaak doe ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in het leven geroepen
Maar aan tien personen zul je wel zitten ofniet?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou nou, zo vaak doe ik het nou ook weer niet
ik ken iemand die mijn vraag nog niet heeft beantwoordquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in het leven geroepen
dat lijkt me duidelijkquote:
nee hoor, we lullen alleen in no time een topic volquote:
IRL welquote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar aan tien personen zul je wel zitten ofniet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ken iemand die mijn vraag nog niet heeft beantwoord
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
IRL welHier niet hoor
![]()
Maar ik gaaaa! Tot vanavond people
Goed. Maar ik heb nu voor het eerst van 09.30 t/m 18.00 uur dienst. En dat vind ik dus helemaal nietsquote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Puala!![]()
Hoe bevalt je werk in Den Bosch?
Ohh dat maakt toch niet zo heel veel verschil?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed. Maar ik heb nu voor het eerst van 09.30 t/m 18.00 uur dienst. En dat vind ik dus helemaal niets
Nou, ik had om 15.00 uur het al helemaal gehad. Toen was het zo stil dat ik me zat te vervelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat maakt toch niet zo heel veel verschil?
8 uur ja of half 8. Dan ben je tenminste een beetje vroeg klaar.quote:Kan je beetje uitslapen ofzo. Begin je normaal om 08:00 dan?
Ja dat wel inderdaad, heb je nog wat aan je middag ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, ik had om 15.00 uur het al helemaal gehad. Toen was het zo stil dat ik me zat te vervelen.
[..]
8 uur ja of half 8. Dan ben je tenminste een beetje vroeg klaar.
vind ze grappig hequote:
Het is dat ik geen 20 meer ben...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb trouwens net 75 liter bier, 12 liter wijn, 10 liter sterke drank en een shitload aan eten ingeslagen
Wijnquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb trouwens net 75 liter bier, 12 liter wijn, 10 liter sterke drank en een shitload aan eten ingeslagen
Het is vooral zo dat ik dan op tijd ben voor het eten. Nu heb ik dan geluk dat mijn vriend alleen thuis is en dat we kunnen kijken hoe laat we eten. Maar normaal eten ze om kwart over 6. Dus dan mis ik het preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad, heb je nog wat aan je middag ofzo
Nog maar een half uurtje
30/35quote:
Aha, met zulke lage hoeveelheden neem ik aan dat 30 vd 35 vrouw zijn?quote:
quote:
Sigaren zijn cool.quote:
Heeft er niks mee te maken hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken hoorEn ik hou van jonge meisjes dus tsja
16+quote:
iets meer dan de helft geloof ikquote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aha, met zulke lage hoeveelheden neem ik aan dat 30 vd 35 vrouw zijn?
jajaquote:
Drinken die niet?quote:
Ja. Ook al zien meisjes van 15 er soms ook uit als meisjes van 17quote:
van de jongens gaat iedereen denk ik wel naar de klote, van de vrouwen misschien 2 of 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat voor een feest is datquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van de jongens gaat iedereen denk ik wel naar de klote, van de vrouwen misschien 2 of 3
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens mij kan je opgepakt worden, maar gebeurt dit toch niet. Als je het vrijdag a.s. wil doen, dan doe ik wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Vrijdag? Ik zat meer aan morgen en/of zondag te denkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij kan je opgepakt worden, maar gebeurt dit toch niet. Als je het vrijdag a.s. wil doen, dan doe ik wel mee
O de wedstrijdquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrijdag? Ik zat meer aan morgen en/of zondag te denken
Wat is er vrijdag?![]()
Zo netjesquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van de jongens gaat iedereen denk ik wel naar de klote, van de vrouwen misschien 2 of 3
vergeet niet dat het van het stedgym is he grotendeelsquote:
Daarom zocht ik m'n vrienden ook niet op schoolquote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vergeet niet dat het van het stedgym is he grotendeels
Serieus?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O de wedstrijdIk wil wel meedoen
Mits er niet te veel politie is
niet morgen, dan kan ik er niet bij zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrijdag? Ik zat meer aan morgen en/of zondag te denken
Wat is er vrijdag?![]()
Dat verklaard een hoop dan jaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vergeet niet dat het van het stedgym is he grotendeels
Ik weet niet wat goed werkt... ik denk kleurstof! Maar waar wil je dat halen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serieus?
Deal dan![]()
En oranje kleurstof werkt dat goed of beter wasmiddel ofzo?
och ik heb er wel een paar zitten, maar het is ook meer dat we de klas hebben uitgenodigd, en dan krijg je dit soort gezeikquote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom zocht ik m'n vrienden ook niet op school
Eeeeeeeeeeeeeen daarom gaf ik geen feestquote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och ik heb er wel een paar zitten, maar het is ook meer dat we de klas hebben uitgenodigd, en dan krijg je dit soort gezeik
Geen ideequote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat goed werkt... ik denk kleurstof! Maar waar wil je dat halen dan?
Geen idee. Misschien vandalismequote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee
Ik dacht dat jullie dat misschien wel wisten ofzo haha.
Maar uhm afwasmiddel schuimt wel goed enzo, dan haal ik gewoon paar flessen van dat spul en waspoeder ofzo (veeel) maar dat duurt allemaal zo lang.. Het liefste heb ik iets dat je er zo in kan pleuren en dan weer zo snel mogelijk weg![]()
Wat zou zo'n boete worden dan?
Ja, of zo'n doos waspoeder. Openmaken en erin gooien.quote:
Uhu. Of vuilniszakken vol gooien en dan hoppa. Maarja waar kan je die ongezien vullenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, of zo'n doos waspoeder. Openmaken en erin gooien.
Geen idee. Moet toch wel ergens onopvallend kunnen? Anders bij het stedelijk, maar dan moet je nog een stuk lopen... ik ga ff de hond uitlaten, brbquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu. Of vuilniszakken vol gooien en dan hoppa. Maarja waar kan je die ongezien vullen
ga je naar roger vanavond? ik ga niet denk ik, echt geen zin, bovendien ga ik morgen al kapot hard zuipen dusjaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee. Moet toch wel ergens onopvallend kunnen? Anders bij het stedelijk, maar dan moet je nog een stuk lopen... ik ga ff de hond uitlaten, brbGaan we verder met ons masterplan
Wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
Vol
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij zult nu wel niet volzitten ofniet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij zult nu wel niet volzitten ofniet?
Nee dat was maar een grapje, ik vroeg of ie meeging en hij vroeg waarnaartoe, toen zei ik naar m'n slaapkamer, maar ik bedoelde gewoon ff buiten roken.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:SuperrrTuxxx toch
![]()
Is tie van Zayaz meegegaan?
En was die speeddate iets?
dat deden wij ook toen we naar de middelbare gingenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze hadden badges waar je iemand uit moest kiezen die je nog niet kende om daar kennis mee te maken.
Owquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat was maar een grapje, ik vroeg of ie meeging en hij vroeg waarnaartoe, toen zei ik naar m'n slaapkamer, maar ik bedoelde gewoon ff buiten roken.![]()
En ze hadden badges waar je iemand uit moest kiezen die je nog niet kende om daar kennis mee te maken.
Hij gooide z'n bier achterover en zei: "Ho, wacht even, ik kom eraan!"quote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow
Zou grappig zijn geweest als hij gewoon ja zei..
ja vastquote:
Hij dacht dat jullie een grapje maakte natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat hoofd van diegene die ernaast zat was trouwens priceless.
Jij denkt weer doorquote:
weer?quote:
Waarschijnlijk paste 's-Hertogenbosch niet meer nu ik zo naar de TT kijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom eigenlijk Den Bosch in de TT?
Weet niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ga je naar roger vanavond? ik ga niet denk ik, echt geen zin, bovendien ga ik morgen al kapot hard zuipen dusja
Ik zeg altijd Den Boschquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk paste 's-Hertogenbosch niet meer nu ik zo naar de TT kijk.
Tssssquote:
Waspoeder of kleurstof? We moeten iets hebben dat schuimt en/of oranje wordt. Qua politie zal het wel mevallen!quote:
Nee, kattekwaadquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ik alweer een plan voor een date gemist?
Oke, ik ga vast de pliesie bellen.quote:
Uhu dat zal wel meevallen idd. En op brommer/auto kan niet (kenteken) dus sowieso lopen danquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waspoeder of kleurstof? We moeten iets hebben dat schuimt en/of oranje wordt. Qua politie zal het wel mevallen!
BDH weet jou te wonen toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, ik ga vast de pliesie bellen.
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.quote:
Dan ga ik wel meequote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.
Hm... bij de arena die zooi halen en dan gewoon in een tas en naar de fontein lopen. En dan die dozen/zakken openmaken en in de fontein gooien. Als we gewoon halen wat we kunnen dragenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu dat zal wel meevallen idd. En op brommer/auto kan niet (kenteken) dus sowieso lopen dan
Ik weet niet waar je kleurstop kan kopen ofzo en dat zal ook wel duur zijn ofzo.
Bij ah online shop is 725 ml groene zeep voor ¤1,10
Voor 2 kilo ¤1,90 euroshopper waspoeder. Maaarja hoeveel heb je nodig
quote:
Ik heb een kruisboogquote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |