quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij zult nu wel niet volzitten ofniet?
Nee dat was maar een grapje, ik vroeg of ie meeging en hij vroeg waarnaartoe, toen zei ik naar m'n slaapkamer, maar ik bedoelde gewoon ff buiten roken.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:SuperrrTuxxx toch
![]()
Is tie van Zayaz meegegaan?
En was die speeddate iets?
dat deden wij ook toen we naar de middelbare gingenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze hadden badges waar je iemand uit moest kiezen die je nog niet kende om daar kennis mee te maken.
Owquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat was maar een grapje, ik vroeg of ie meeging en hij vroeg waarnaartoe, toen zei ik naar m'n slaapkamer, maar ik bedoelde gewoon ff buiten roken.![]()
En ze hadden badges waar je iemand uit moest kiezen die je nog niet kende om daar kennis mee te maken.
Hij gooide z'n bier achterover en zei: "Ho, wacht even, ik kom eraan!"quote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow
Zou grappig zijn geweest als hij gewoon ja zei..
ja vastquote:
Hij dacht dat jullie een grapje maakte natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat hoofd van diegene die ernaast zat was trouwens priceless.
Jij denkt weer doorquote:
weer?quote:
Waarschijnlijk paste 's-Hertogenbosch niet meer nu ik zo naar de TT kijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom eigenlijk Den Bosch in de TT?
Weet niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ga je naar roger vanavond? ik ga niet denk ik, echt geen zin, bovendien ga ik morgen al kapot hard zuipen dusja
Ik zeg altijd Den Boschquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk paste 's-Hertogenbosch niet meer nu ik zo naar de TT kijk.
Tssssquote:
Waspoeder of kleurstof? We moeten iets hebben dat schuimt en/of oranje wordt. Qua politie zal het wel mevallen!quote:
Nee, kattekwaadquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ik alweer een plan voor een date gemist?
Oke, ik ga vast de pliesie bellen.quote:
Uhu dat zal wel meevallen idd. En op brommer/auto kan niet (kenteken) dus sowieso lopen danquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waspoeder of kleurstof? We moeten iets hebben dat schuimt en/of oranje wordt. Qua politie zal het wel mevallen!
BDH weet jou te wonen toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, ik ga vast de pliesie bellen.
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.quote:
Dan ga ik wel meequote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.
Hm... bij de arena die zooi halen en dan gewoon in een tas en naar de fontein lopen. En dan die dozen/zakken openmaken en in de fontein gooien. Als we gewoon halen wat we kunnen dragenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu dat zal wel meevallen idd. En op brommer/auto kan niet (kenteken) dus sowieso lopen dan
Ik weet niet waar je kleurstop kan kopen ofzo en dat zal ook wel duur zijn ofzo.
Bij ah online shop is 725 ml groene zeep voor ¤1,10
Voor 2 kilo ¤1,90 euroshopper waspoeder. Maaarja hoeveel heb je nodig
quote:
Ik heb een kruisboogquote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |