quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
IK GA NAAR HUIS!!! TOT STRAKS VRIENDJES, VRIENDINNETJES EN BARRIE!!
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:54 schreef bijdehand het volgende:
IK GA NAAR HUIS!!! TOT STRAKS VRIENDJES, VRIENDINNETJES EN BARRIE!!
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom eigenlijk Den Bosch in de TT?
Verpaupering van de Nederlandse taal.![]()
Owja Fed, ik zag net ergens zo'n topic en dan ''krijg'' je een plaatje als je meer dan tien keer iemand hebt verbeterdKan je 'm in je fobo zetten
koningquote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Grammar nazi
#17 attendeer tien mensen op foute spelling. (Het moet natuurlijk wel echt fout zijn)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
BDH denkt dat iedereen die opzij springt als hij als een stormram op je af komt rennen geen ballen heeft ofzo
nou nou, zo vaak doe ik het nou ook weer nietquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in het leven geroepen
Maar aan tien personen zul je wel zitten ofniet?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou nou, zo vaak doe ik het nou ook weer niet
ik ken iemand die mijn vraag nog niet heeft beantwoordquote:Op maandag 5 juli 2010 17:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Speciaal voor jou in het leven geroepen
dat lijkt me duidelijkquote:
nee hoor, we lullen alleen in no time een topic volquote:
IRL welquote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maar aan tien personen zul je wel zitten ofniet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik ken iemand die mijn vraag nog niet heeft beantwoord
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
IRL welHier niet hoor
![]()
Maar ik gaaaa! Tot vanavond people
Goed. Maar ik heb nu voor het eerst van 09.30 t/m 18.00 uur dienst. En dat vind ik dus helemaal nietsquote:Op maandag 5 juli 2010 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Puala!![]()
Hoe bevalt je werk in Den Bosch?
Ohh dat maakt toch niet zo heel veel verschil?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed. Maar ik heb nu voor het eerst van 09.30 t/m 18.00 uur dienst. En dat vind ik dus helemaal niets
Nou, ik had om 15.00 uur het al helemaal gehad. Toen was het zo stil dat ik me zat te vervelen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat maakt toch niet zo heel veel verschil?
8 uur ja of half 8. Dan ben je tenminste een beetje vroeg klaar.quote:Kan je beetje uitslapen ofzo. Begin je normaal om 08:00 dan?
Ja dat wel inderdaad, heb je nog wat aan je middag ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, ik had om 15.00 uur het al helemaal gehad. Toen was het zo stil dat ik me zat te vervelen.
[..]
8 uur ja of half 8. Dan ben je tenminste een beetje vroeg klaar.
vind ze grappig hequote:
Het is dat ik geen 20 meer ben...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb trouwens net 75 liter bier, 12 liter wijn, 10 liter sterke drank en een shitload aan eten ingeslagen
Wijnquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb trouwens net 75 liter bier, 12 liter wijn, 10 liter sterke drank en een shitload aan eten ingeslagen
Het is vooral zo dat ik dan op tijd ben voor het eten. Nu heb ik dan geluk dat mijn vriend alleen thuis is en dat we kunnen kijken hoe laat we eten. Maar normaal eten ze om kwart over 6. Dus dan mis ik het preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad, heb je nog wat aan je middag ofzo
Nog maar een half uurtje
30/35quote:
Aha, met zulke lage hoeveelheden neem ik aan dat 30 vd 35 vrouw zijn?quote:
quote:
Sigaren zijn cool.quote:
Heeft er niks mee te maken hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken hoorEn ik hou van jonge meisjes dus tsja
16+quote:
iets meer dan de helft geloof ikquote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aha, met zulke lage hoeveelheden neem ik aan dat 30 vd 35 vrouw zijn?
jajaquote:
Drinken die niet?quote:
Ja. Ook al zien meisjes van 15 er soms ook uit als meisjes van 17quote:
van de jongens gaat iedereen denk ik wel naar de klote, van de vrouwen misschien 2 of 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat voor een feest is datquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van de jongens gaat iedereen denk ik wel naar de klote, van de vrouwen misschien 2 of 3
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens mij kan je opgepakt worden, maar gebeurt dit toch niet. Als je het vrijdag a.s. wil doen, dan doe ik wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Vrijdag? Ik zat meer aan morgen en/of zondag te denkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij kan je opgepakt worden, maar gebeurt dit toch niet. Als je het vrijdag a.s. wil doen, dan doe ik wel mee
O de wedstrijdquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrijdag? Ik zat meer aan morgen en/of zondag te denken
Wat is er vrijdag?![]()
Zo netjesquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van de jongens gaat iedereen denk ik wel naar de klote, van de vrouwen misschien 2 of 3
vergeet niet dat het van het stedgym is he grotendeelsquote:
Daarom zocht ik m'n vrienden ook niet op schoolquote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vergeet niet dat het van het stedgym is he grotendeels
Serieus?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
O de wedstrijdIk wil wel meedoen
Mits er niet te veel politie is
niet morgen, dan kan ik er niet bij zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrijdag? Ik zat meer aan morgen en/of zondag te denken
Wat is er vrijdag?![]()
Dat verklaard een hoop dan jaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vergeet niet dat het van het stedgym is he grotendeels
Ik weet niet wat goed werkt... ik denk kleurstof! Maar waar wil je dat halen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serieus?
Deal dan![]()
En oranje kleurstof werkt dat goed of beter wasmiddel ofzo?
och ik heb er wel een paar zitten, maar het is ook meer dat we de klas hebben uitgenodigd, en dan krijg je dit soort gezeikquote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom zocht ik m'n vrienden ook niet op school
Eeeeeeeeeeeeeen daarom gaf ik geen feestquote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
och ik heb er wel een paar zitten, maar het is ook meer dat we de klas hebben uitgenodigd, en dan krijg je dit soort gezeik
Geen ideequote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet wat goed werkt... ik denk kleurstof! Maar waar wil je dat halen dan?
Geen idee. Misschien vandalismequote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee
Ik dacht dat jullie dat misschien wel wisten ofzo haha.
Maar uhm afwasmiddel schuimt wel goed enzo, dan haal ik gewoon paar flessen van dat spul en waspoeder ofzo (veeel) maar dat duurt allemaal zo lang.. Het liefste heb ik iets dat je er zo in kan pleuren en dan weer zo snel mogelijk weg![]()
Wat zou zo'n boete worden dan?
Ja, of zo'n doos waspoeder. Openmaken en erin gooien.quote:
Uhu. Of vuilniszakken vol gooien en dan hoppa. Maarja waar kan je die ongezien vullenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, of zo'n doos waspoeder. Openmaken en erin gooien.
Geen idee. Moet toch wel ergens onopvallend kunnen? Anders bij het stedelijk, maar dan moet je nog een stuk lopen... ik ga ff de hond uitlaten, brbquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu. Of vuilniszakken vol gooien en dan hoppa. Maarja waar kan je die ongezien vullen
ga je naar roger vanavond? ik ga niet denk ik, echt geen zin, bovendien ga ik morgen al kapot hard zuipen dusjaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geen idee. Moet toch wel ergens onopvallend kunnen? Anders bij het stedelijk, maar dan moet je nog een stuk lopen... ik ga ff de hond uitlaten, brbGaan we verder met ons masterplan
Wie?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef bijdehand het volgende:
Vol
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij zult nu wel niet volzitten ofniet?
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij zult nu wel niet volzitten ofniet?
Nee dat was maar een grapje, ik vroeg of ie meeging en hij vroeg waarnaartoe, toen zei ik naar m'n slaapkamer, maar ik bedoelde gewoon ff buiten roken.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef BarrieButsers het volgende:SuperrrTuxxx toch
![]()
Is tie van Zayaz meegegaan?
En was die speeddate iets?
dat deden wij ook toen we naar de middelbare gingenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze hadden badges waar je iemand uit moest kiezen die je nog niet kende om daar kennis mee te maken.
Owquote:Op maandag 5 juli 2010 19:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee dat was maar een grapje, ik vroeg of ie meeging en hij vroeg waarnaartoe, toen zei ik naar m'n slaapkamer, maar ik bedoelde gewoon ff buiten roken.![]()
En ze hadden badges waar je iemand uit moest kiezen die je nog niet kende om daar kennis mee te maken.
Hij gooide z'n bier achterover en zei: "Ho, wacht even, ik kom eraan!"quote:Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow
Zou grappig zijn geweest als hij gewoon ja zei..
ja vastquote:
Hij dacht dat jullie een grapje maakte natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat hoofd van diegene die ernaast zat was trouwens priceless.
Jij denkt weer doorquote:
weer?quote:
Waarschijnlijk paste 's-Hertogenbosch niet meer nu ik zo naar de TT kijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom eigenlijk Den Bosch in de TT?
Weet niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ga je naar roger vanavond? ik ga niet denk ik, echt geen zin, bovendien ga ik morgen al kapot hard zuipen dusja
Ik zeg altijd Den Boschquote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk paste 's-Hertogenbosch niet meer nu ik zo naar de TT kijk.
Tssssquote:
Waspoeder of kleurstof? We moeten iets hebben dat schuimt en/of oranje wordt. Qua politie zal het wel mevallen!quote:
Nee, kattekwaadquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb ik alweer een plan voor een date gemist?
Oke, ik ga vast de pliesie bellen.quote:
Uhu dat zal wel meevallen idd. En op brommer/auto kan niet (kenteken) dus sowieso lopen danquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waspoeder of kleurstof? We moeten iets hebben dat schuimt en/of oranje wordt. Qua politie zal het wel mevallen!
BDH weet jou te wonen toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, ik ga vast de pliesie bellen.
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.quote:
Dan ga ik wel meequote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.
Hm... bij de arena die zooi halen en dan gewoon in een tas en naar de fontein lopen. En dan die dozen/zakken openmaken en in de fontein gooien. Als we gewoon halen wat we kunnen dragenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu dat zal wel meevallen idd. En op brommer/auto kan niet (kenteken) dus sowieso lopen dan
Ik weet niet waar je kleurstop kan kopen ofzo en dat zal ook wel duur zijn ofzo.
Bij ah online shop is 725 ml groene zeep voor ¤1,10
Voor 2 kilo ¤1,90 euroshopper waspoeder. Maaarja hoeveel heb je nodig
quote:
Ik heb een kruisboogquote:Op maandag 5 juli 2010 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben heul nie bang voor hem.
Kunde 't niet alleen jungske.quote:
Neequote:
Ik kan allebei. Maar zondag is niet zeker of het dan voetbal is hequote:
Ja je moet je wel mentaal voorbereiden om mij te zien natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja maar morgen is gelijk zo kort dag
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja je moet je wel mentaal voorbereiden om mij te zien natuurlijk
Jij weet dat welquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja je moet je wel mentaal voorbereiden om mij te zien natuurlijk
Ja ik heb nu PTSS.quote:
quote:
Half 8 bij de Arena ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Maargoed opzich kan morgen wel, maar dan niet te laat want half 9 moet ik wel voetbal zien![]()
Zegmaar waar, hoelaat![]()
Fed, ST, KK komen jullie ook?
Ik weet niet hoe lang het gaat duren. Gewoon wat schuimspul halen en naar de fontein lopen. Bij die stier afspreken?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja dealHoelang gaat dat duren dan?
Ohh voor de arena is het toch niet zo groot.
Kei engquote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het gaat duren. Gewoon wat schuimspul halen en naar de fontein lopen. Bij die stier afspreken?
Wat is eng?quote:
Jij bent eng.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is eng?Dat spul halen of om daar af te spreken?
Het is een gave.quote:
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is eng?Dat spul halen of om daar af te spreken?
Beetje pech dan he.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef kutkabouter het volgende:
godverdomme doe dan zondag, morgen is mijn examenparty
Er komen toch maar 2 meisjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef kutkabouter het volgende:
godverdomme doe dan zondag, morgen is mijn examenparty
Nou weten we nog niks.quote:
Nee iddquote:
Is de stier eng?quote:
Of ikquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee bijdehand![]()
Waarom ga jij ook niet mee?
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bentquote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja niet persoonlijk bedoeld hoor maar toch
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bent
Ik ben wel benieuwd naar Barries' ruimteschip.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bent
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen. BB wat vind jij?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef kutkabouter het volgende:
maar beter zondag, morgen winnen we toch wel en zondag maakt het niemand een fuck uit, inclusief de politie
Maakt mij niet uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen. BB wat vind jij?
Als ze eruit liggen doen we het toch. Zondag doen dus?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.![]()
Maar ik weet pas morgenavond of ik zondag wel in 's-Hertogenbosch ben![]()
En stel dat ze eruit liggen
En dan moet ik ook nog KK zienquote:Op maandag 5 juli 2010 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze eruit liggen doen we het toch. Zondag doen dus?
quote:
Ik ben te lui om van gisteren en daarstraks terug te lezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef FedExpress het volgende:
gaat weer hard hier. heb heel wat gemist zie ik
jammer ditquote:
quote:
die is te verstandig ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
SuperrrTuxxxxxx waarom ga JIJ niet mee?
Ja en ik ben een beetje te oud voor kinderspelletjes.quote:
tegen de gevestigde orde aanschoppen is altijd te rechtvaardigenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en ik ben een beetje te oud voor kinderspelletjes.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tegen de gevestigde orde aanschoppen is altijd te rechtvaardigen
Wij hebben daarstraks nog een ambtenaar laten werken door 'm voor de hele tafel drank te laten halen. Achteraf zei ie: "Moet ik nog werken ook."quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tegen de gevestigde orde aanschoppen is altijd te rechtvaardigen
Nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
En hij kreeg er niet eens voor betaald natuurlijk
Pffffffquote:
je bent maar 1 jaar jonger dan ikquote:
Lengte slimmerdquote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je bent maar 1 jaar jonger dan ik![]()
sjaak afhaak
Ja niet eng, bedoel wat noem je eng. Maar ja uhm weet nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef bijdehand het volgende:
Vind je het serieus eng?Ik vind het raar, maar niet eng
Nja, het is apart of raar. Als ik aan jou denk denk ik niet aan [insert jouw echte naam/gezicht] maar aan BB en jou avatarquote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja niet eng, bedoel wat noem je eng. Maar ja uhm weet niet
Oke raar, apart, ''eng'' danquote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef kutkabouter het volgende:
dan komt die meet er toch nog. niks eng
Ja op zich wel. Maar ik zie er niet zoveel kwaad in om af te spreken op een plek waar ongetwijfeld veel meer mensen zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke raar, apart, ''eng'' dan![]()
Mensen die je niet kent van internet heeft zo zijn risico's
Cool je denkt aan Lil Waynequote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, het is apart of raar. Als ik aan jou denk denk ik niet aan [insert jouw echte naam/gezicht] maar aan BB en jou avatar
Weet niet eens wie dat isquote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Cool je denkt aan Lil Wayne![]()
Ben slapen, truste mensen!
trustenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
niggerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef bijdehand het volgende:
Haha, ik ben de enige met een zwarte naam in dit topic
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Once you go black...quote:
trusten!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Once you go black...
Maar ik ga slapen, truste mannen en vrouwen
Hier ook.quote:
hoooiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
[KLB style]
werken
arbeiders
[/KLB style]
moggel
quote:
Nou en!quote:
dat prikt welquote:
ik zie een matchquote:
succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef kutkabouter het volgende:
nu ben ik weer weg, spullen regelen voor feestje vanavond, tot morgen
quote:
hier in hedikhuizen hebben we wel een paar hooischurenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hier in hedikhuizen hebben we wel een paar hooischuren![]()
kut BDHquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heb je hier ook
![]()
Vanavond ga ik de wedstrijd niet kijken denk ikShame on me, I know!
KK, veel plezier met je feestje. Ga je iedereen met een vol buikje thuis afzetten?
Ja dat snap ik in zo'n gehucht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hier in hedikhuizen hebben we wel een paar hooischuren![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Dood?
Effe uitpuffen na het werk/fysio, zometeen koken dan handboogtraining en daarna voetbal kijken.
quote:
Idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Zomervakantie? Da's toch zeker 12 jaar geleden![]()
Ga je mee achter de geraniums zitten?quote:
Ahh moet je nu dus heel nu zomer werken..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Zomervakantie? Da's toch zeker 12 jaar geleden![]()
Nee, als ik vakantie neem is dat in het voor- of najaar en dan doorgaands niet langer dan een week eigenlijk.
Dat moet ik ook onderhandquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh moet je nu dus heel nu zomer werken..Lekker kut.
Gezellig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga je mee achter de geraniums zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:59 schreef FedExpress het volgende:
Ik leef met jullie meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb ook geen idee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
echt?dat meen je niet BB
![]()
Waar, wanneer, wat, wie?
Waar heb jij het over?!?!?!quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:12 schreef BarrieButsers het volgende:
JAAAAAAA WE WORDEN KAMPIOENEN!!! WOEEEH
Ik kwam net vlak bij ceased/mjan en tux toeterend langs en daarna voelde ik me schulig (omdat slapen) maar nu bedenk ik me dat er nog veeeel meer langs zijn gekomen
Wat een gekte bij de parade en de draak![]()
Over 6 uur weer op
Truste bosschenaren
Edit:
Wat een kutscheids met dat fluiten zeg op het laatst was het te spannend
Kei veel smileys trouwens..
Ja, we hoorde de buren schreeuwen, en een minuut later viel bij ons de goalquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Whut dat is ook niks dan, is de spanning er ook zo af
Was het wel gezellig?
En hadden jullie nog een poul ofzo?
Kut? Ik heb een hekel aan warm weer, het is rustig op de weg want iedereen heeft vakantie dus ik ben sneller van en naar mijn werk en ik ga op vakantie als iedereen weer terugkomt en geen vakantie meer op kan nemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh moet je nu dus heel nu zomer werken..Lekker kut.
Jij verveelt je? Ik ben een verplichte video-cursus aan het doen van 4,5 uur.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:48 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jij verveelt je? Ik ben een verplichte video-cursus aan het doen van 4,5 uur.
Oke eigenlijk best chill dus allemaalquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kut? Ik heb een hekel aan warm weer, het is rustig op de weg want iedereen heeft vakantie dus ik ben sneller van en naar mijn werk en ik ga op vakantie als iedereen weer terugkomt en geen vakantie meer op kan nemen.
Vind het wel relaxed.
Ben met m'n ouders nooit op vakantie geweest dus heb me de eerste 18 jaar van m'n leven stierlijk verveeld in de zomer... dan werk ik liever door
Vet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Cursus klaar
en m'n volgende (hobby)project is net met de post bezorgd!![]()
[ afbeelding ]
MySQLquote:
Nog niet echt mee bezig geweest, maar ga er wel mee aan de slag binnenkort. Krijg intern wat trainingen erover.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nog niet echt mee bezig geweest, maar ga er wel mee aan de slag binnenkort. Krijg intern wat trainingen erover.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
alleen van echte bazen kun je hun plaatje nog zien
ST en ik dus
Toch apart dat de mijne het dan niet meer doetquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
alleen van echte bazen kun je hun plaatje nog zien
ST en ik dus
Mededeling mbt webiconsquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch apart dat de mijne het dan niet meer doet
Ohh dat verklaard een hoopquote:
quote:Cafés Parade zetten WK-scherm neer
De zes Bossche cafés op de Parade gaan komende zondag een groot scherm op de Parade neerzetten voor de finale van het WK voetbal met daarin Oranje. Dat zijn ze woensdag overeen gekomen met de gemeente.
De afspraak is dat er geen alcohol wordt geschonken op het plein. Wel mogen de zes cafés, verzameld in PEP (Promotie Evenementen Parade), ieder een bar op hun terras zetten. Op de Parade komen wel verkooppunten voor frisdrank en water. Andere cafés in de binnenstad mogen van de gemeente ook ieder een bar en staantafels op hun terras zetten. Hierover worden zij donderdag geïnformeerd. De cafés op de Parade zorgen zelf voor extra beveiliging. Er zal ook controle bij de toegangswegen tot de Parade zijn. "We willen geen toestanden met enorme drukte zoals op 5 mei", reageert Peter van den Groenendaal van Stadscafé 't Pumpke.
quote:
waaaat? Mag ze niet van het web halen, wel vanaf je pc uploaden als ik het goed begrijp.quote:
Ja, da's kut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waaaat? Mag ze niet van het web halen, wel vanaf je pc uploaden als ik het goed begrijp.
Maar daar heb ik het toch niet over.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Je kan het plaatje dan toch heel simpel opslaan?
ja precies, daarom snap ik het probleem van ST ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Je kan het plaatje dan toch heel simpel opslaan?
Nou precies zoals Danny zegt, die logfiles waren best interessant.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja precies, daarom snap ik het probleem van ST ook niet
Ik ben dom maar wat kon je dan precies met die logfiles zien? IP-adressen ofzo? En wat dan meer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou precies zoals Danny zegt, die logfiles waren best interessant.
met IP adressen kan je redelijk veel dingen doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben dom maar wat kon je dan precies met die logfiles zien? IP-adressen ofzo? En wat dan meer?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou precies zoals Danny zegt, die logfiles waren best interessant.
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren trouwens het lekkerste drankje (na bier) wat er bestaat op, malibu-multivitamine, oftewel: mix anita
wij hebben het dan ook in chersonissos uitgevondenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren trouwens het lekkerste drankje (na bier) wat er bestaat op, malibu-multivitamine, oftewel: mix anita
Dadelijk zit er zo iemand mee te kijken met wat ik typ ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
met IP adressen kan je redelijk veel dingen doen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk zit er zo iemand mee te kijken met wat ik typ ofzo
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Scary
Nederland - Spanje
Ben benieuwd..
als ze kampioen worden ga ik denk ik wel naar amsterdam jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie gaat met de inhuldiging naar Amsterdam?
Fuck zojuist is mn laptop dood gegaan. Bam hij doet geen kut meerGodverdomme
aaaah!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Net een last-minute ritje naar Zeebrugge achter de boegnu ben ik kei moe, heb ik een half topic gemist en moet ik morgen om kwart over 5 op
Truste
Chill! Ga je dan ook in de grachten springen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als ze kampioen worden ga ik denk ik wel naar amsterdam ja![]()
Oh, dat is niet leuk
Oke half topicquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Net een last-minute ritje naar Zeebrugge achter de boegnu ben ik kei moe, heb ik een half topic gemist en moet ik morgen om kwart over 5 op
Truste
denk het nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Chill! Ga je dan ook in de grachten springen?
Ja denk het ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het wordt sowieso feest daar, ookal winnen ze niet.
Spannend!quote:
zou het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |