wij hebben het dan ook in chersonissos uitgevondenquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren trouwens het lekkerste drankje (na bier) wat er bestaat op, malibu-multivitamine, oftewel: mix anita
Dadelijk zit er zo iemand mee te kijken met wat ik typ ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:41 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
met IP adressen kan je redelijk veel dingen doen
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dadelijk zit er zo iemand mee te kijken met wat ik typ ofzo
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Scary
Nederland - Spanje
Ben benieuwd..
als ze kampioen worden ga ik denk ik wel naar amsterdam jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie gaat met de inhuldiging naar Amsterdam?
Fuck zojuist is mn laptop dood gegaan. Bam hij doet geen kut meerGodverdomme
aaaah!quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Net een last-minute ritje naar Zeebrugge achter de boegnu ben ik kei moe, heb ik een half topic gemist en moet ik morgen om kwart over 5 op
Truste
Chill! Ga je dan ook in de grachten springen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als ze kampioen worden ga ik denk ik wel naar amsterdam ja![]()
Oh, dat is niet leuk
Oke half topicquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:52 schreef bijdehand het volgende:
Net een last-minute ritje naar Zeebrugge achter de boegnu ben ik kei moe, heb ik een half topic gemist en moet ik morgen om kwart over 5 op
Truste
denk het nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Chill! Ga je dan ook in de grachten springen?
Ja denk het ookquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het wordt sowieso feest daar, ookal winnen ze niet.
Spannend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |