MySQLquote:
Nog niet echt mee bezig geweest, maar ga er wel mee aan de slag binnenkort. Krijg intern wat trainingen erover.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nog niet echt mee bezig geweest, maar ga er wel mee aan de slag binnenkort. Krijg intern wat trainingen erover.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
alleen van echte bazen kun je hun plaatje nog zien
ST en ik dus
Toch apart dat de mijne het dan niet meer doetquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
alleen van echte bazen kun je hun plaatje nog zien
ST en ik dus
Mededeling mbt webiconsquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch apart dat de mijne het dan niet meer doet
Ohh dat verklaard een hoopquote:
quote:Cafés Parade zetten WK-scherm neer
De zes Bossche cafés op de Parade gaan komende zondag een groot scherm op de Parade neerzetten voor de finale van het WK voetbal met daarin Oranje. Dat zijn ze woensdag overeen gekomen met de gemeente.
De afspraak is dat er geen alcohol wordt geschonken op het plein. Wel mogen de zes cafés, verzameld in PEP (Promotie Evenementen Parade), ieder een bar op hun terras zetten. Op de Parade komen wel verkooppunten voor frisdrank en water. Andere cafés in de binnenstad mogen van de gemeente ook ieder een bar en staantafels op hun terras zetten. Hierover worden zij donderdag geïnformeerd. De cafés op de Parade zorgen zelf voor extra beveiliging. Er zal ook controle bij de toegangswegen tot de Parade zijn. "We willen geen toestanden met enorme drukte zoals op 5 mei", reageert Peter van den Groenendaal van Stadscafé 't Pumpke.
quote:
waaaat? Mag ze niet van het web halen, wel vanaf je pc uploaden als ik het goed begrijp.quote:
Ja, da's kut.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:39 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waaaat? Mag ze niet van het web halen, wel vanaf je pc uploaden als ik het goed begrijp.
Maar daar heb ik het toch niet over.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Je kan het plaatje dan toch heel simpel opslaan?
ja precies, daarom snap ik het probleem van ST ook nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Je kan het plaatje dan toch heel simpel opslaan?
Nou precies zoals Danny zegt, die logfiles waren best interessant.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:27 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja precies, daarom snap ik het probleem van ST ook niet
Ik ben dom maar wat kon je dan precies met die logfiles zien? IP-adressen ofzo? En wat dan meer?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou precies zoals Danny zegt, die logfiles waren best interessant.
met IP adressen kan je redelijk veel dingen doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ben dom maar wat kon je dan precies met die logfiles zien? IP-adressen ofzo? En wat dan meer?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nou precies zoals Danny zegt, die logfiles waren best interessant.
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef kutkabouter het volgende:
gisteren trouwens het lekkerste drankje (na bier) wat er bestaat op, malibu-multivitamine, oftewel: mix anita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |