Ja dat snap ik in zo'n gehucht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hier in hedikhuizen hebben we wel een paar hooischuren![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:17 schreef Ceased2Be het volgende:
Dood?
Effe uitpuffen na het werk/fysio, zometeen koken dan handboogtraining en daarna voetbal kijken.
quote:
Idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Zomervakantie? Da's toch zeker 12 jaar geleden![]()
Ga je mee achter de geraniums zitten?quote:
Ahh moet je nu dus heel nu zomer werken..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Zomervakantie? Da's toch zeker 12 jaar geleden![]()
Nee, als ik vakantie neem is dat in het voor- of najaar en dan doorgaands niet langer dan een week eigenlijk.
Dat moet ik ook onderhandquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh moet je nu dus heel nu zomer werken..Lekker kut.
Gezellig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga je mee achter de geraniums zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:59 schreef FedExpress het volgende:
Ik leef met jullie meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Ik heb ook geen idee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
echt?dat meen je niet BB
![]()
Waar, wanneer, wat, wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |