Kunde 't niet alleen jungske.quote:
Neequote:
Ik kan allebei. Maar zondag is niet zeker of het dan voetbal is hequote:
Ja je moet je wel mentaal voorbereiden om mij te zien natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 20:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja maar morgen is gelijk zo kort dag
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja je moet je wel mentaal voorbereiden om mij te zien natuurlijk
Jij weet dat welquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja je moet je wel mentaal voorbereiden om mij te zien natuurlijk
Ja ik heb nu PTSS.quote:
quote:
Half 8 bij de Arena ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Maargoed opzich kan morgen wel, maar dan niet te laat want half 9 moet ik wel voetbal zien![]()
Zegmaar waar, hoelaat![]()
Fed, ST, KK komen jullie ook?
Ik weet niet hoe lang het gaat duren. Gewoon wat schuimspul halen en naar de fontein lopen. Bij die stier afspreken?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja dealHoelang gaat dat duren dan?
Ohh voor de arena is het toch niet zo groot.
Kei engquote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang het gaat duren. Gewoon wat schuimspul halen en naar de fontein lopen. Bij die stier afspreken?
Wat is eng?quote:
Jij bent eng.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is eng?Dat spul halen of om daar af te spreken?
Het is een gave.quote:
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is eng?Dat spul halen of om daar af te spreken?
Beetje pech dan he.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef kutkabouter het volgende:
godverdomme doe dan zondag, morgen is mijn examenparty
Er komen toch maar 2 meisjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef kutkabouter het volgende:
godverdomme doe dan zondag, morgen is mijn examenparty
Nou weten we nog niks.quote:
Nee iddquote:
Is de stier eng?quote:
Of ikquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee bijdehand![]()
Waarom ga jij ook niet mee?
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bentquote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja niet persoonlijk bedoeld hoor maar toch
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bent
Ik ben wel benieuwd naar Barries' ruimteschip.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bent
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen. BB wat vind jij?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef kutkabouter het volgende:
maar beter zondag, morgen winnen we toch wel en zondag maakt het niemand een fuck uit, inclusief de politie
Maakt mij niet uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen. BB wat vind jij?
Als ze eruit liggen doen we het toch. Zondag doen dus?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.![]()
Maar ik weet pas morgenavond of ik zondag wel in 's-Hertogenbosch ben![]()
En stel dat ze eruit liggen
En dan moet ik ook nog KK zienquote:Op maandag 5 juli 2010 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze eruit liggen doen we het toch. Zondag doen dus?
quote:
Ik ben te lui om van gisteren en daarstraks terug te lezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef FedExpress het volgende:
gaat weer hard hier. heb heel wat gemist zie ik
jammer ditquote:
quote:
die is te verstandig ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
SuperrrTuxxxxxx waarom ga JIJ niet mee?
Ja en ik ben een beetje te oud voor kinderspelletjes.quote:
tegen de gevestigde orde aanschoppen is altijd te rechtvaardigenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en ik ben een beetje te oud voor kinderspelletjes.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tegen de gevestigde orde aanschoppen is altijd te rechtvaardigen
Wij hebben daarstraks nog een ambtenaar laten werken door 'm voor de hele tafel drank te laten halen. Achteraf zei ie: "Moet ik nog werken ook."quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
tegen de gevestigde orde aanschoppen is altijd te rechtvaardigen
Nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:34 schreef BarrieButsers het volgende:
En hij kreeg er niet eens voor betaald natuurlijk
Pffffffquote:
je bent maar 1 jaar jonger dan ikquote:
Lengte slimmerdquote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
je bent maar 1 jaar jonger dan ik![]()
sjaak afhaak
Ja niet eng, bedoel wat noem je eng. Maar ja uhm weet nietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:32 schreef bijdehand het volgende:
Vind je het serieus eng?Ik vind het raar, maar niet eng
Nja, het is apart of raar. Als ik aan jou denk denk ik niet aan [insert jouw echte naam/gezicht] maar aan BB en jou avatarquote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja niet eng, bedoel wat noem je eng. Maar ja uhm weet niet
Oke raar, apart, ''eng'' danquote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef kutkabouter het volgende:
dan komt die meet er toch nog. niks eng
Ja op zich wel. Maar ik zie er niet zoveel kwaad in om af te spreken op een plek waar ongetwijfeld veel meer mensen zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke raar, apart, ''eng'' dan![]()
Mensen die je niet kent van internet heeft zo zijn risico's
Cool je denkt aan Lil Waynequote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja, het is apart of raar. Als ik aan jou denk denk ik niet aan [insert jouw echte naam/gezicht] maar aan BB en jou avatar
Weet niet eens wie dat isquote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Cool je denkt aan Lil Wayne![]()
Ben slapen, truste mensen!
trustenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
niggerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:38 schreef bijdehand het volgende:
Haha, ik ben de enige met een zwarte naam in dit topic
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Once you go black...quote:
trusten!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Once you go black...
Maar ik ga slapen, truste mannen en vrouwen
Hier ook.quote:
hoooiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
[KLB style]
werken
arbeiders
[/KLB style]
moggel
quote:
Nou en!quote:
dat prikt welquote:
ik zie een matchquote:
succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef kutkabouter het volgende:
nu ben ik weer weg, spullen regelen voor feestje vanavond, tot morgen
quote:
hier in hedikhuizen hebben we wel een paar hooischurenquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
hier in hedikhuizen hebben we wel een paar hooischuren![]()
kut BDHquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heb je hier ook
![]()
Vanavond ga ik de wedstrijd niet kijken denk ikShame on me, I know!
KK, veel plezier met je feestje. Ga je iedereen met een vol buikje thuis afzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |