abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juli 2010 @ 22:47:16 #176
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83702701
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:39 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Cool je denkt aan Lil Wayne


Ben slapen, truste mensen!
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83702890
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

nigger
Once you go black...

Maar ik ga slapen, truste mannen en vrouwen
pi_83703279
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Once you go black...

Maar ik ga slapen, truste mannen en vrouwen
trusten!
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 6 juli 2010 @ 04:54:42 #179
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83709404
Mogge!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 6 juli 2010 @ 04:58:03 #180
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83709411
En even een kwaliteitsmuziekje om wakker te worden:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_83709607
Hallo goeiemorgen
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_83711830
goedemorgen!
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:04:25 #183
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_83712153
halve werkdag zit er weer op
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_83712652
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
halve werkdag zit er weer op
Lekker
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_83715816
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
halve werkdag zit er weer op
Hier ook.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:25:45 #186
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83716917
[KLB style]
werken
arbeiders
[/KLB style]

moggel
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83716928
En wie gaat vanavond waar voetbal kijken?

En wie gaat er niet kijken?
~Si vis amari, ama~
pi_83716938
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef kutkabouter het volgende:
[KLB style]
werken
arbeiders
[/KLB style]

moggel
hoooi
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:35:10 #189
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83717342
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:26 schreef FedExpress het volgende:

[..]

hoooi
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_83717445
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een'o' minder hoor!
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:38:56 #191
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83717474
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Dat is een'o' minder hoor!
Nou en!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:43:31 #192
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83717663
sex in de hooischuur
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:44:06 #193
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83717684
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:43 schreef kutkabouter het volgende:
sex in de hooischuur
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:46:44 #194
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83717784
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]


dat prikt wel
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:51:30 #195
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83717939
nu ben ik weer weg, spullen regelen voor feestje vanavond, tot morgen
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83718150
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

ik zie een match
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:51 schreef kutkabouter het volgende:
nu ben ik weer weg, spullen regelen voor feestje vanavond, tot morgen
succes en veel plezier!
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:58:02 #197
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_83718192
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:57 schreef FedExpress het volgende:

[..]

ik zie een match
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:07:12 #198
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83718563
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]


hier in hedikhuizen hebben we wel een paar hooischuren
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_83718756
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

hier in hedikhuizen hebben we wel een paar hooischuren
Die heb je hier ook

Vanavond ga ik de wedstrijd niet kijken denk ik Shame on me, I know!

KK, veel plezier met je feestje. Ga je iedereen met een vol buikje thuis afzetten?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:14:40 #200
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_83718935
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die heb je hier ook

Vanavond ga ik de wedstrijd niet kijken denk ik Shame on me, I know!

KK, veel plezier met je feestje. Ga je iedereen met een vol buikje thuis afzetten?
kut BDH
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')