Of ikquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee bijdehand![]()
Waarom ga jij ook niet mee?
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bentquote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja niet persoonlijk bedoeld hoor maar toch
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bent
Ik ben wel benieuwd naar Barries' ruimteschip.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
jij ook hoor, ja ik bedoel als je geen foto's post ben je of een man of een of ander monster tot het tegendeel bewezen is, vrij eng dus. maarja als je nu dus even foto's post dan komen we allemaal morgen omdat we weten dat je niet eng bent
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen. BB wat vind jij?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef kutkabouter het volgende:
maar beter zondag, morgen winnen we toch wel en zondag maakt het niemand een fuck uit, inclusief de politie
Maakt mij niet uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kunnen we ook doen. BB wat vind jij?
Als ze eruit liggen doen we het toch. Zondag doen dus?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.![]()
Maar ik weet pas morgenavond of ik zondag wel in 's-Hertogenbosch ben![]()
En stel dat ze eruit liggen
En dan moet ik ook nog KK zienquote:Op maandag 5 juli 2010 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ze eruit liggen doen we het toch. Zondag doen dus?
quote:
Ik ben te lui om van gisteren en daarstraks terug te lezen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef FedExpress het volgende:
gaat weer hard hier. heb heel wat gemist zie ik
jammer ditquote:
quote:
die is te verstandig ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef BarrieButsers het volgende:
SuperrrTuxxxxxx waarom ga JIJ niet mee?
Ja en ik ben een beetje te oud voor kinderspelletjes.quote:
tegen de gevestigde orde aanschoppen is altijd te rechtvaardigenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en ik ben een beetje te oud voor kinderspelletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |