vind ze grappig hequote:
Het is dat ik geen 20 meer ben...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb trouwens net 75 liter bier, 12 liter wijn, 10 liter sterke drank en een shitload aan eten ingeslagen
Wijnquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef kutkabouter het volgende:
ik heb trouwens net 75 liter bier, 12 liter wijn, 10 liter sterke drank en een shitload aan eten ingeslagen
Het is vooral zo dat ik dan op tijd ben voor het eten. Nu heb ik dan geluk dat mijn vriend alleen thuis is en dat we kunnen kijken hoe laat we eten. Maar normaal eten ze om kwart over 6. Dus dan mis ik het preciesquote:Op maandag 5 juli 2010 17:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat wel inderdaad, heb je nog wat aan je middag ofzo
Nog maar een half uurtje
30/35quote:
Aha, met zulke lage hoeveelheden neem ik aan dat 30 vd 35 vrouw zijn?quote:
quote:
Sigaren zijn cool.quote:
Heeft er niks mee te maken hoorquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken hoorEn ik hou van jonge meisjes dus tsja
16+quote:
iets meer dan de helft geloof ikquote:Op maandag 5 juli 2010 18:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aha, met zulke lage hoeveelheden neem ik aan dat 30 vd 35 vrouw zijn?
jajaquote:
Drinken die niet?quote:
Ja. Ook al zien meisjes van 15 er soms ook uit als meisjes van 17quote:
van de jongens gaat iedereen denk ik wel naar de klote, van de vrouwen misschien 2 of 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat voor een feest is datquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
van de jongens gaat iedereen denk ik wel naar de klote, van de vrouwen misschien 2 of 3
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens mij kan je opgepakt worden, maar gebeurt dit toch niet. Als je het vrijdag a.s. wil doen, dan doe ik wel meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Vrijdag? Ik zat meer aan morgen en/of zondag te denkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgens mij kan je opgepakt worden, maar gebeurt dit toch niet. Als je het vrijdag a.s. wil doen, dan doe ik wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |