Nee het is toch Portugees, ik herinnerde me ineens dat mijn vader pas geleden tegen hem zei dat het Spaanse temperaturen waren, toen antwoordde hij Portugees. Toch jammer.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Als ze echt Spaans zijn vragen ze er ook om
Slim dat ze op vakantie zijn
quote:Op maandag 12 juli 2010 00:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee het is toch Portugees, ik herinnerde me ineens dat mijn vader pas geleden tegen hem zei dat het Spaanse temperaturen waren, toen antwoordde hij Portugees. Toch jammer.
Ja.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Wees blij want anders waren je onderburen wel wereldkampioen
ja, inderdaad. ST daalt in mijn achting.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ze noemt je gewoon een kankerjong jezus christus
Nou nou he
Heb er geen woorden voor.. Wel jammer dat we nu niet kunnen rellen
Hihi daalt in jouw achting?quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, inderdaad. ST daalt in mijn achting.
ja, dat is jammer ja. ach ja, We zijn toch tweede geworden. knappe prestatie voor zo'n klein landje.
Haha, doe dat!quote:Op maandag 12 juli 2010 00:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hihi daalt in jouw achting?Dat ga ik zo even googlen.
Dat is wel waar inderdaad, tweede is zo slecht nog niet nee maar na al die spanning en sensatie
Ben slapen, truste mensjes
Jij in de mijne, moet je maar niet zo stom doen.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:37 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, inderdaad. ST daalt in mijn achting.
Ik lag al op bed.quote:Op maandag 12 juli 2010 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik kan een nieuw woord aan mn vocabulair toevoegen
Houdoe junge![]()
Tuxx jij ook alvast weltruste
ik stond bijna voor jouw deur vannachtquote:
Hoezo?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik stond bijna voor jouw deur vannacht
ik had bij pizza ricco een pizza gekocht, maar dat was veel te veel voor in mijn eentje, en jij was de enige die daar in de buurt woonde, dus ik richting de kooi, maar daar stonden allemaal mocro's en negers dus toen ben ik toch maar naar huis gegaanquote:
Dat is *letterlijk* mijn benedenbuurmanquote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had bij pizza ricco een pizza gekocht, maar dat was veel te veel voor in mijn eentje, en jij was de enige die daar in de buurt woonde, dus ik richting de kooi, maar daar stonden allemaal mocro's en negers dus toen ben ik toch maar naar huis gegaan
don't blame me, blame the alcohol
quote:Op maandag 12 juli 2010 10:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ik had bij pizza ricco een pizza gekocht, maar dat was veel te veel voor in mijn eentje, en jij was de enige die daar in de buurt woonde, dus ik richting de kooi, maar daar stonden allemaal mocro's en negers dus toen ben ik toch maar naar huis gegaan
don't blame me, blame the alcohol
het was daarbeneden echt 45 graden binnen, had jij daar geen last van?quote:Op maandag 12 juli 2010 10:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is *letterlijk* mijn benedenbuurman
maargoed dat ik ben doorgereden danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |